XXII

1.7K 67 10
                                    

-Umówisz się ze mną?-spytał mnie chłopak

-Sweet Pea...-zmarszczyłam  brwi patrząc niepewnie na chłopaka

-Madison daj mi szanse.. nie proszę od razu o chodzenie tylko pozwól udowodnić że mi zależy-popatrzył na mnie błagalnie

-A co jeśli nie wyjdzie? Znowu zepsujemy swoją przyjaźń Sweets... nie wiem czy chcę tak ryzykować...

-Obiecuje że nic nie spieprzę tym razem tylko proszę daj mi szanse-złapał mnie za dłonie

-No dobrze...-powiedziałam nie do końca pewna tego czy podejmuje dobrą decyzję.

-Super-uśmiechnął się szeroko i przytulił- Przyjadę pod twój dom o 18.-pocałował mnie w policzek i pobiegł w kierunku szkoły. Uśmiechnęłam się sama do siebie kręcąc głową.

Weszłam do szkoły i skierowałam się do klasy. Mam matematykę..Ugh. Jakoś dam rady. Muszę.

^^^

Lekcje minęły bardzo szybko i zanim się obejrzałam usłyszałam dzwonek oznajmiający koniec dzisiejszych lekcji. Szybko spakowałam z ławki swoje rzeczy i wyszłam ze szkoły. W końcu!   Wsiadłam na swój motor i ruszyłam do domu.

^^^

Po szkole stwierdziłam że oglądnę jakiś serial. Postawiłam na ,,Plotkarę". Uwielbiam ten serial i nic tego nie zmieni. Poważnie. To życie.

Sprawdziłam godzinę-17. Postanowiłam zacząć szykować się na spotkanie z przyjacielem. Ubrałam na siebie dżinsowe spodenki z wysokim stanem. Jako górę postanowiłam ubrać  czarny top. Narzuciłam na to moją skórę z logiem Gangu. Na nogi wsunęłam czarne Vansy.

Włosy związałam w rozwalonego koka, a makijażu postanowiłam nie robić oprócz tego że wypełniłam brwi i pomalowałam rzęsy. Spojrzałam do lustra i stwierdziłam że wyglądam bardzo ładnie.  Naturalnie i dziewczęco.

Wyszłam przed dom gdzie postanowiłam czekać na Sweetsa. Po chwili na podjazd podjechał czarny motor chłopaka. Podeszłam do pojazdu z uśmiechem na ustach.

-Gotowa?-spytał Sweetie

-Zawsze-zmrużyłam oczy uśmiechając się jeszcze szerzej.

-Więc zapraszam-pokazał na siedzenie. Wsiadłam i obwinęłam ręce wokół jego torsu mocno wtulając się w jego plecy.  Chłopak ruszył z dużą prędkością przez co poczułam wiatr na swojej twarzy. Uwielbiałam to uczucie. Jestem ciekawa co wymyślił.



Witam wszystkich! Rozdział troszkę krótki ale może zrobię wam dziś maraton. Oczywiście nic nie obiecuję bo nie wiem jak potoczy się dzień ale się postaram.

Swoją drogą. Widzieliście nowy teledysk do piosenki Ariany Grande? Jest w nim Charles Melton czyli serialowy Reggie!  Osobiście bardzo podoba mi się piosenka a Charles jak zwykle wyglądał cudownie <3 Możecie dać znać w komentarzu co myślicie. Na dole link.


She's Dangerous | RiverdaleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz