@saregnyy seni takip etmeye başladı.
Telefonun ekranına düşen bildirimle midesinde uçmayı bekleyen sayısız kelebek de kanatlarını havalandırdı genç adamın.
Sare günler önce attığı onlarca mesajına görüldü atmasına rağmen neden onu takip etmeye başlamıştı? Yoksa onu hatırlamış mıydı? Profil fotoğrafımı değiştirmiştim ya... Diye düşündü Savaş. Kesin oradan hemen hatırladı beni.
@saregnyy fotoğrafını beğendi.
Çocukluk fotoğrafıydı. Sare hatırlasın diye koymuştu.
Ardından gelen mesajla umutları daha da yeşeren Savaş hiç bekletmeden cevap vermeye başladı.
@saregnyy: Baksana bir? (14.21)
@barışay: bakim (14.21)
@saregnyy: Kimsin sen? (14.22)
@barışay: kim miyim (14.23)
@saregnyy: Evet? Ve neden durup dururken bana o saçma sapan mesajları gönderdin? (14.25)
@barışay: bana göre gönderdiğim mesajlarda hiçbir saçmalık yok (14.25)
@saregnyy: Peki. (14.25)
@saregnyy: Sana göre saçma olmayan ama bana göre saçma olan mesajları bana neden gönderdin? (14.26)
@barışay: canım öyle istedi (14.27)
@saregnyy: Anlıyorum. Peki neden ben? (14.30)
@barışay: gözüm sana çarptı (14.31)
@saregnyy: İyi de (15.03)
@barışay: iyi de ne (15.05)
@saregnyy: Çok tuhafsın (15.20)
@saregnyy: Çok tanıdıksın (15.20)
@barışay: seni daha önce hiç görmedim (15.21)
Yalan söylemeyi o istememişti.
Sare'ye kırgın olan kalbi istemişti.
Profilindeki tek fotoğraf olan çocukluk fotoğrafını gören, o fotoğrafı beğenen ve hala onu tanıyamayan Sare'ye kırılmıştı.
Unutulmuştu.
Unutulmak hiç bu kadar ağır olmamıştı.
Ve unutulanlar için en zor şey de hatırlanana kadar yok olmalarıydı.
O, Sare'nin dünyasında şu an hiç olmamıştı. Olamamıştı.
@saregnyy: Ben de seni daha önce hiç görmedim ama bilmiyorum işte, tuhaf bir şekilde tanıdık geldin, anlamadım. (16.14)
@barışay: anlamazsın (16.16)
@barışay: anlama da zaten boş ver (16.16)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYİHA. |texting|
Короткий рассказKüçükken bana verdiğin sözlerin hiçbirinin şu an bir önemi yok, bunu biliyorum Sare. Ancak bir sorunumuz var... Küçük Savaş oyun arkadaşı Sare'yi geri istiyor. Savaş sevdiği Sare'yi geri istiyor. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 17 Temmuz 2018 ♡