@saregnyy: Hani beni daha önce hiç görmemiştin sen? (12.30)@barışay: sen de beni daha önce görmediğini söyledin (12.31)
@saregnyy: Ben zaten seni daha önce hiç görmedim? (12.32)
@barışay: keşke beni daha önce hiç görmeseydin Sare'm belki o zaman daha az üzülebilirdim (12.32)
@saregnyy: Şizofreni falan mısın? Beni daha önce birkaç yerde falan mı gördün yoksa rüyanda mı gördün? (12.33)
@barışay: seninle konuşmak iyi gelebilir diye düşünmüştüm ama galiba daha fazla canımı acıtmaktan başka bir işe yaradığı yok (12.33)
@saregnyy: Sorduğum sorulara cevap vermezsen sana yardımcı olamam Barış. (12.33)
@barışay: ismim bu değil (12.34)
@saregnyy: Pekala ismin ne o zaman? (12.36)
@barışay: bunu zaten biliyorsun (12.36)
@barışay: pardon biliyordun (12.36)
@barışay: unutmuşum (12.36)
@barışay: sen beni Barış olarak bile hatırlayamadın (12.36)
——————————————————
"Savaş," dedi Sare minik ellerini yumruk haline getirip çenesinin altına koyarken.
Sare'nin bu düşünceli sesine karşılık olarak kaşlarının çatılmasına engel olamayan Savaş ise "Efendim?" diyerek cevapladı onu.
"Keşke senin adın Savaş olmasaydı."
Kaşları daha da fazla çatılan Savaş tam nedenini sormaya hazırlanıyordu ki Sare onun soracağı soruyu tahmin ettiği için hemen konuşmaya başladı. Savaş ise tamamen ona odaklanmış bir şekilde nedenini merak ediyordu.
"Savaşlar insanlara hep üzüntü verir çünkü, ağlatır onları. Ama sen beni şu ana kadar hiç ağlatmadın, hiç üzmedin. Hatta geçen gün bana en sevdiğin örümcek adam oyuncağını bile verdin hatırladın mı?"
Savaş, hatırladım, demek yerinde birkaç kez kafasını olumlu anlamda salladı. En sevdiği oyuncağının Sare'ye vermişti ve bundan en ufak bir üzüntü bile duymuyordu. Hatta Sare şu an söylememiş olsaydı aklına bile gelmezdi o oyuncak.
Çünkü daha çok sevdiği bir şeyi mutlu etmek için kullanmıştı onu.
"O zaman hadi bana bir isim bulalım ama o ismi sadece sen kullanacaksın Sare, olur mu?" diye bir fikir sundu Savaş.
Sare zaten daha önceden bu konuyu düşündüğü ve çoktandır bir isim belirlediği için hemen büyük bir hevesle kafasını salladı.
"Barış olsun." dedi Sare hemen sonra. "Her ne kadar dışarıdan Savaş olarak görünsen de sen benim için hep Barış olacaksın. Benim Barış'ım olacaksın."
Ellerini çırptı daha sonra ve "Bundan sonra ben senin Barış'ınım." diyerek Sare'ye sardı kollarını.
Savaş sadece onun için Barış olmuştu. Ama artık kimsenin Barış'tan haberi yoktu. Her zaman olduğu gibi.
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYİHA. |texting|
Krótkie OpowiadaniaKüçükken bana verdiğin sözlerin hiçbirinin şu an bir önemi yok, bunu biliyorum Sare. Ancak bir sorunumuz var... Küçük Savaş oyun arkadaşı Sare'yi geri istiyor. Savaş sevdiği Sare'yi geri istiyor. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 17 Temmuz 2018 ♡