@barışay: ☁️
——————————————————
@saregnyy fotoğrafını beğendi
@saregnyy: Kedin çok hoş :) (16.50)
@barışay: sen bana mesaj mı attın? bir saniye şu an galiba bu olaya şaşırmam gerekiyor izin verirsen (16.51)
@saregnyy: Bekliyorum (16.53)
@barışay: tamam tamam geçti (16.53)
@saregnyy: Ayrıca ben sana mesaj atmak istememiştim, ben istemiştim ki kedinin çok güzel olduğunu içimde tutmayayım. (16.54)
@barışay: güzeldi (16.55)
@saregnyy: Güzeldi? (16.56)
@barışay: aslında o bizim için çok ama çok özeldi (16.56)
@saregnyy: Peki sonra noldu? (16.57)
@barışay: sonra (16.57)
@barışay: gittiler (16.57)
@saregnyy: Nereye gittiler? (17.00)
@barışay: önce biz ayrıldık sonra da Bulut... onu koruyamadım özür dilerim Sare (17.05)
@barışay: sadece fotoğrafları kaldı (17.05)
@saregnyy: Onu korumak için gelinden gelen her şeyi yaptığına eminim. (17.06)
@saregnyy: Üzülme. (17.06)
@saregnyy: İsmi de çok güzelmiş bu arada. (17.06)
@barışay: çok özel (17.06)
@saregnyy: Bak, seni daha önce hiç görmedim, bilmiyorum veya tanımıyorum ama attığın mesajlarda sürekli seni bırakıp gittiğimi söyleyip duruyorsun, tamam anlıyorum. Beni birisine benzetiyor olabilirsin. (17.15)
@saregnyy: Belkide acı bir şekilde kaybettiğin birisine benziyorumdur ve sen de beni o zannediyorsundur. Gerçekten olabilir bunlar ama lütfen sen de şunu anla (17.16)
@saregnyy: Ben hiçbir zaman seni ya da Bulut'u veya hiçkimseyi bırakıp gitmedim. (17.16)
@saregnyy: Lütfen beni o kafanda yaratmış olduğun kişiden sıyır artık çünkü ben düşündüğün o kişi değilim ve asla olamam. (17.16)
@saregnyy: Lütfen... (17.17)
-
@barışay: amacım burda kendimi bir ruh hastası gibi göstermek değil yanlış anlama (03.14)
@barışay: ama yalvarıyorum sana bana sanki hiç olmamışım gibi davranmaktan vazgeç (03.14)
@barışay: çünkü ben vardım Sare şu an senin zihninde ne kadar ölü olarak görünsem de ben vardım ve oralarda bir yerlerdeyim hala (03.15)
@barışay: orada olduğumu biliyorum anılarını bir daha görmemek için toprağa gömdüğünü de biliyorum (03.15)
@barışay: zihnin beni yok etmiş ama ben bir zamanlar oralarda bir yerlerdeydim ellerimde Bulutla beraber oradaydım seninleydim (03.16)
@barışay: Barış benim gerçek ismim değil ve çocukluk fotoğrafımla da beni bulamazsın zaten bu saatten sonra (03.17)
@barışay: o yüzden şu birkaç gündür yaşadığımız her şeyi unut olur mu tıpkı diğer şeyler gibi bunları da unut çünkü umutlarım artık senin zihnindeki ben kadar öldü ben dayanamadım (03.19)
@barışay: üzgünüm (03.21)
@barışay: yeterince yer edinememişim sende (03.21)
@barışay: ellerinde ellerimin izini bırakamamışım (03.21)
@barışay: hoşçakal gökyüzlüm (03.21)
@barışay: hoşçakal Sare'm (03.21)
@barışay: seni gerçekten çok seviyorum bunu sakın unutma seni hep sevdim (03.22)
-
@saregnyy: Hey (08.03)
@seregnyy: Öylece gidemezsin herhalde değil mi? Ben de her şeyi öylece unutamam? Bana açıklamalar yapmak zorundasın. Gerçek ismin ve kim olduğunla alakalı. (08.03)
(Gönderilemedi)-
@saregnyy: Ya da boş ver. (09.36)
@saregnyy: Özür dilerim ama senin Sare'n ben değilim. Uzatmamak daha doğru olur. (09.39)
@saregnyy: Umarım bir gün onu bulabilirsin. (09.40)
(Gönderilemedi)☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYİHA. |texting|
Cerita PendekKüçükken bana verdiğin sözlerin hiçbirinin şu an bir önemi yok, bunu biliyorum Sare. Ancak bir sorunumuz var... Küçük Savaş oyun arkadaşı Sare'yi geri istiyor. Savaş sevdiği Sare'yi geri istiyor. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 17 Temmuz 2018 ♡