42

3.6K 173 40
                                    

@Barışay: sanırım baban bugün uyumayı düşünmüyor? (01.34)

@Saregnyy: yok bu sefer ağaç olmanı bekliyorum. (01.36)

@Barışay: ama ben zaten ayakta zor duruyorum (01.36)

@Saregnyy: Tamam tamam geldim az kaldı. (01.36)

-

Elindeki siyah bandanayı bir oraya bir buraya savura savura parkın girişine doğru yürüyen Sare, etrafına bakmayı da ihmal etmiyordu.

Ne kadar Barış'ı bulmak istese ve az sonra kendi ayaklarıyla yanına gidecek olsa da ona saygı duyuyordu ve onun yanındayken yanlış bir hareket yapmaktan çekiniyordu.

Ama şu an gözü yanlışlıkla ona değerse suçlu sayılmazdı değil mi?

Geçen sefer oturduğu banka gidip oturduğu zaman gelecek olan mesajı beklemeye başlamıştı.

Arkasındaki ayak seslerini duyunca yüzündeki kasların gerildiğini hissetti, neden gülüyordu şimdi ki? Kalbi neden bu kadar hızlanmıştı?

"Merhaba."

Tanıdık sesleri duyunca mesaj geleceğini anladı ve telefonuna gömüldü. Elleri titriyordu.

@Barışay: sesinin titremesi bitti zannediyordum ama ellerin onu geçti bakıyorum da (01.44)

@Barışay: sakin ol ışığım seni kaçırıp elli yerinden bıçaklamayacağım (01.44)

"Sen harbiden malsın Barış, bunu biliyorsun değil mi?"

Sare'nin söylediği şeyden sonra arkasından bir gülme sesi geldi.

Sare onun gülüşündeki saf gerçekliği ve sesindeki o güzel tınıyı duyunca birden nefes almayı unutmuştu.

Kalbinin sesi kulaklarını doldurduğunda birkaç saniyedir tuttuğu nefesini titrek bir şekilde dışarıya verdi ve kapamış olduğu gözlerini açtı.

@Barışay: düşüp bayılacakmışsın gibi hissetmem doğru mu? nefes alış verişlerin neden bu kadar düzensiz? hasta mısın yoksa cazibeme mi dayanamdın? (01.46)

"Hastayım tabii ki de geri zekalı. Senin hangi cazibene dayanamayackmışım?"

@Barışay: ben de öyle düşünmüştüm zaten, neyse hadi bakalım o elindeki bandanayla gözlerini kapat artık (01.46)

"Neden kapatıyorum gözlerimi? Beni elli yerimden bıçaklarken yüzünü görmeyeyim diye mi?"

Yine mi gülüyordu o?

Bu sefer gerçekten bayılacaktı.

"Salak salak gülmeye devam edeceksen ben gidiyorum bak."

@Barışay: senin yanındayım ya gereksiz bir mutluluk var üstümde (01.48)

@Barışay: gülmeyeyim mi (01.48)

"Çok çirkin sesler çıkartıyorsun gülerken, gülme."

Yalan dedi içindeki ses. Çok güzel gülüyor ve sen de bunun farkındasın.

@Barışay: peki madem (01.48)

Savaş'ın arkasından az da olsa uzaklaştığını hissetti. Bunu yanlışlıkla gülerse sesini duymasını engellemek için yaptığını anlamıştı. Geri zekalı. İyi bok yedin. Aferin.

RAYİHA.  |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin