nbr
@Barışay: sana tişört vereceğim sanırım (16.34)
@Saregnyy: Ben de böyle bir şey düşünmüştüm zaten, evet bana tişört ver bakalım. Hadi. (16.43)
@Barışay: bir dur sakin ol ya ckdndmddmdmdmxmxnfmdm (16.44)
@Barışay: hemen veremem (16.44)
@Saregnyy: Niyeymiş o? (16.45)
@Barışay: çünkü daha nasıl vermem gerektiğini düşünüyorum (16.45)
@Saregnyy: Lütfen gelip verir misin bana onu? Arkamı dönerim ben yemin ederim ya da ne bileyim gözümü kapatırım? Seni görmem. Ama gelip kendi elinle ver. (16.45)
@Barışay: üzgünüm Sare Ece faktörünü göz önünde bulundurmam gerekiyor (16.45)
@Saregnyy: Ece mi? Onunla ne alakası var? (16.46)
@Barışay: Ece beni biliyor mu? (16.46)
@Saregnyy: Biliyor biliyor, hatta seninle konuşmamı o kadar çok istiyor ve seni o kadar seviyor ki 🙄 (16.46)
@Barışay: evet bu yüzden benim kim olduğumu da öğrenmek için elinden gelen her şeyi yapar 🤦♂️ o kızın FBI ajanı olduğunu düşünen kaç kişi var biliyor musun? (16.47)
@Saregnyy: Yapmaz desem yalan olur. (16.47)
@Saregnyy: Ama engel oluyorum, lütfen Barış. Gerçekten seni yemem. Sadece gelip kendin vereceksin. Bu kadar basit. (16.47)
@Barışay: kargolasam mı acaba? sen seversin (16.48)
@Saregnyy: Nasıl yani anlamadım? (16.48)
@Barışay: boş ver ya öyle kendi kendime fikirler üretiyorum işte (16.48)
@Barışay: tamam nasıl istersen öyle olsun o zaman (16.49)
@Saregnyy: Ne zaman vereceksin? (16.49)
@Barışay: bir gece ansızın gelebilirim (16.49)
@Saregnyy: Ya ama sen gerçekten çok şerefsizsin aşırı derecede çok bak (16.49)
@Barışay: biliyorum ♥️ (16.49)
@Saregnyy: 🙄 (16.49)
@Barışay: ben ayarlayacağım sen takma kafana (16.50)
@Saregnyy: Kendin gelip vermezsen sana hiçbir konuda hiçbir şey anlatmam ona göre. (16.51)
@Barışay: gerçekten bir şerefsizin adını öğrenmek için düştüğüm hale bak ya çıldıracağım şu an (16.51)
@Saregnyy: İstersen öğrenmeyebilirsin? (16.53)
@Barışay: öğreneceğim sen hiç o güzel kafanı bunlar için yorma (16.53)
@Barışay: ve akşama evinin yakınındaki parkta beni bekle (16.53)
@Saregnyy: BU AKŞAM MI? (16.53)
@Barışay: istemiyorsan daha sonra da olur? yani benim için fark etmez bugün dövmüşüm ya da yarın dövmüşüm (16.54)
@Saregnyy: Kimi dövmüşsün? (16.54)
@Barışay: şeyi ya (16.54)
@Barışay: şeyi işte (16.54)
@Barışay: klavyem görmüşümü dövmüşüm olarak düzeltmiş de (16.54)
@Saregnyy: Ona bir zarar gelirse seninle bir daha konuşamayacağımı hatırlatmayı düşünüyordum ben de tam şu an, klavye düzeltmesi iyi oldu. (16.55)
@Barışay: ne yani beni beni Abdullah'ını bir tane ne olduğu bile belli olmayan organizma için mi bırakacaksın???????? (16.56)
@Saregnyy: Onun mu ne olduğu belli değil senin mi acaba? (16.56)
@Barışay: yani sen demek istiyorsun ki ben senin Abdullah'ınım, öyle mi? (16.56)
@Saregnyy: Benimle çok konuşunca saçmaladığını sen de fark ettin mi? (16.57)
@Barışay: sen bir de seni görünce yaptığım saçmalıkları ve seni ne kadar kırdığımı görsen 🤦♂️ (16.57)
@Saregnyy: Merak etme seni bulduğum zaman ödeşiriz. (16.58)
@Barışay: biliyor musun? şey demeni falan beklerdim tam da şu an 'ne yani sen beni kırabilecek kadar yakınımdasın ve ben bunu bilmiyorum öyle mi?' (16.58)
@Saregnyy: Ben de senin şey demeni beklerdim 'beni bulamayacaksın' (16.58)
@Barışay: beni istediğin zaman çok rahat bir şekilde bulabilirsin ışığım (16.58)
@Barışay: ama istemediğin için bulamıyorsun ve ben de yardım etmiyorum (16.59)
@Saregnyy: Neden yardım etmek bu kadar zor? (16.59)
@Barışay: çünkü eğer baban sana bisiklet kullanmayı öğretirken arkandan tutmayı bırakmasaydı sen asla bisiklet kullanmayı öğrenemezdin (16.59)
@Saregnyy: Biliyor musun bisiklet kullanmayı bana dedem öğretmişti. (17.00)
@Barışay: deden gerçekten mükemmel bir insandı Sare sen de tıpkı ona benziyorsun (17.00)
@Saregnyy: Gerçekten ona benziyor muyum? (17.01)
@Saregnyy: Biliyor musun küçüklüğüme dair onunla olan anılarımı bile yaşadığım travmalar yüzünden unutmuşum. (17.01)
@Saregnyy: Dedem benim için her şey demekti. (17.01)
@Barışay: keşke yanında olabilseydim (17.01)
@Saregnyy: Keşke (17.01)
@Barışay: ama artık iyisin ve ben de sana akşam en sevdiğim tişörtümü getireceğim ellerimle (17.02)
-
🤓
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYİHA. |texting|
القصة القصيرةKüçükken bana verdiğin sözlerin hiçbirinin şu an bir önemi yok, bunu biliyorum Sare. Ancak bir sorunumuz var... Küçük Savaş oyun arkadaşı Sare'yi geri istiyor. Savaş sevdiği Sare'yi geri istiyor. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 17 Temmuz 2018 ♡