@Saregnyy: Eee bir planın var mı? (23.46)@Barışay: birkaç tane bir şeyler var ama (23.47)
@Barışay: kim olduğumu en az belli edecek olan şıkkı seçmem gerekiyor (23.47)
@Saregnyy: Yani bu da demek oluyor ki ben yine seni bulamayacağım ve sen bunun için özellikle uğraşıyorsun. (23.48)
@Barışay: aynen öyle ışığım (23.48)
@Saregnyy: Bana ilk mesaj attığın günlerde eğer seni tanıdığıma dair en ufak bir belirti bile vermiş olsaydım bana kendini gösterir miydin peki? (23.49)
@Barışay: aslında bu hesabı kendi ismimi kullanarak açmayı planlıyordum ama sen bana pek onunla seslenmediğin için onu tanıyamazsın diye Barış yaptım (23.49)
@Barışay: yani hesabın isminin Barış olması beni tanıyamaman için değil de daha çok tanıyabilmen içindi (23.49)
@Barışay: hatta belki ismim aklına gelmez de ordan tanırsın diye ilk fotoğrafım da çocukluk fotoğrafımdı (23.50)
@Barışay: ama sen beni tanıyamadın ve haliyle bu da beni yıktı (23.50)
@Barışay: sonra senin peşini bırakmak istedim çünkü rahatsız olduğun çok belliydi yani en geri zekalı insan bile koklaya koklaya anlardı bu durumu (23.50)
@Barışay: başka çare bulamayıp zaten en sonunda engelledim ama tahmin edersin ki insan bir kere o umut denen şeye tutunduğu zaman kurtulamıyor dayanamadım sensizliğe (23.51)
@Barışay: ve şimdi de kim olduğumu tamamen geçmişte bırakıp çocukluğumuzu unutan zihnini rahatsız etmeden ve kendimi hatırlatmadan seninle konuşup mutlu olmaya çalışıyorum işte ışığım (23.51)
@Saregnyy: Yani şimdi sen bana en başta kendini açıklayacaktın, benimle görüşmek istiyordun ve ben seni tanımayınca rahatsız etmemek için her şeyi içine mi gömmeye çalıştın? (23.52)
@Barışay: onlar zaten benim içime gömülüler çiçeğim sana sadece topraklarından bir avuç getirmek istemiştim ama olmadı (23.52)
@Saregnyy: Yani seninle sonunuza kadar seni bilmeden konuşacak mıyım? (23.52)
@Saregnyy: Çok merak ediyorum, hiç bunun nereye kadar devam edeceğini düşündün mü acaba? (23.53)
@Barışay: bu durum istediği yere kadar gidebilir gökyüzlüm hatta belki de hiç gitmez ama benim aklım sonsuza kadar sana gidecek (23.53)
@Saregnyy: Benim şu an ciddi ciddi birisini sevdiğimi ve ileride de bir sevgilimin olabileceğini de biliyorsun değil mi? (23.55)
@Barışay: Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor demiş ya şairin birisi (23.55)
@Barışay: kim olduğunu da bilmiyorum bak hiç aram iyi değildir böyle şeylerle (23.55)
@Saregnyy: Özdemir Asaf (23.55)
@Barışay: heh evet o (23.56)
@Barışay: eğer bir gün benim küçük dünyamdaki penceremden sızan tek ışığımı gökyüzünden bana hediye gelen tek şeyi görürlerse ve benden onu alırlarsa (23.56)
@Barışay: karanlıkta kalırım (23.57)
@Barışay: ve biliyor musun Sare'm ben karanlıktan çok korkarım (23.57)
-
🌕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAYİHA. |texting|
ContoKüçükken bana verdiğin sözlerin hiçbirinin şu an bir önemi yok, bunu biliyorum Sare. Ancak bir sorunumuz var... Küçük Savaş oyun arkadaşı Sare'yi geri istiyor. Savaş sevdiği Sare'yi geri istiyor. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 17 Temmuz 2018 ♡