Andreea pov.
Când am întrat în casa lui Dylan am încremenit. Ce face el aici?
X: Piticot! Ce faci mă?
E:........E: Xander? Ce faci tu aici?
D: De unde va cunoașteți?
X: Piticot? Eu sunt Beta-ul haitei. Tu ce faci aici? Intri cumva în haită?
E: Defapt sunt Luna suprema și Alpha-ul haitei BlackBlood.
X: Tu ești Alpha-ul haitei? Nu ma fa sa râd. Tu care nici un copac nu poți sa rănești?
E: Dacă crezi ca mai sunt la fel de slaba ca acum trei ani hai sa vedem cine câștiga la o lupta corp la corp și la una lup contra lup.
X: De abia aștept sa te aud cum ceri îndurare. Ne vedem pe terenul de luptă în 20 de minute.
E: Foarte bine.Urc cu Dylan sus în camera sa. Când deschide ușa rămân mască. În mijlocul camerei e un covor de blană negru, pereții sunt albi cu negru, un pat de trei persoane din Stejar combinat cu Brad lângă o oglindă din pământ pana în tavan, perdele negre, un geam din podea pana în tavan care duce la balconul spațios. Ma uit mai bine și vad încă o ușă neagră lângă pat. Camera era foarte spațioasă. Mai era un birou alb cu un laptop pe el.
D: Bun venit în paradisul meu.
E: Wow........
D: Știu, mare nu?
E: Foarte.Atunci pe ușa camerei mai întra o fată. E blondă cu ochi de un albastru deschis ca oceanele. Avea o bluză gri pe ea cu niște jeansi negri tăiați în genunchi.
X: Dylan! Insfârșit te-ai întors! Am vrut sa trimit gărzile după tine sa te aducă acasă.
D: Marina! Ce faci? Sper ca nu ați făcut prostii cât timp am lipsit eu.
M: Nu doar ma marcat.
D: CE!?!?!?
M: Stai calm fratioare am folosit proteză și am luat pastilele de la mama.
D: Măcar acum știu că nu voi deveni unchi atât de repede. Ea e Andreea, sufletul meu pereche.
M: Marina încântată.
E: De asemenea.
D: Marina îi poți împrumută niște haine de la tine? Xender a vrut să fie bătut măr.
M: Sigur le aduc imediat.Marina a ieșit din cameră și noi am rămas singuri.
E: Nu mi-ai spus ca ai o soră.
D: Mai am încă trei frați. Unul dintre ei e cel mai mic și îl cheamă Christian și e un dobitoc și jumătate.Mai sunt gemenii care nu îi mai suport. Nick și Nail ma calcă și pe ultimul nerv.
E: Acum ști cum e sa trăiești cu gemeni. Eu stau cu doua perechi de gemeni. La mine stresul e mai mare.Mai stam puțin sa vorbim și apare Marina cu o bluză de trening și niște colanți negri. Ma îmbrac repede și ieșim afara pe terenul de luptă. Acolo Xender deja se încălzește. Am luat amândoi poziție de luptă și am primit startul pentru luptă. Prima rundă e corp la corp.
Xender a dat sa mă atace dar i-am prins mâna stângă și l-am aruncat într-un copac. Sa ridicat repede și a venit spre mine. Ma prins de ceafa și a trebuit sa ma las în genunchi.
X: Am crezut ca poți mai mult.
M-am enervat și dintr-o tumbă eram în spatele său. L-am prins de umărul și piciorul stâng și am dat cu el de pământ. Sa ridicat în 2 secunde și a vrut să îmi dea cu piciorul la coaste. I-am anticipat mișcarea și înainte de a ma lovi i-am prins piciorul și l-am aruncat cu toată forța întrun copac. Sa ridicat și a venit la mine. Am vrut să-i dau un pumn în burtă. Mi-a anticipat mișcarea și ma trântit de pământ. M-am ridicat și am dat să-i dau un picior la față. Mi-a anticipat și de data asta mișcarea și mi-a prins piciorul. Ma aruncat în cel mai depărtat copac.
~~~~~~~~~~~~
După o lupta de o ora cădem amândoi la pământ întinși pe iarbă și trăgând-une sufletul.
X: Ești mult mai buna ca înainte.
E: Merci. Nici tu nu ești mai prejos.
X: Merci.Am mai stat pe pământul tare un minut și ne-am ridicat cu greu de acolo. Am mers la Dylan și Marina care erau uimiți.
D: Am crezut că o să-l bați măr.
E: Îmi știe toate punctele slabe. Nu mai am putere și pentru runda lup contra lup.
X: Nici eu.
D: Și când m-am bucurat mai mult sa vad cum luptați lup contra lup voi renunțați.
E: Când îmi recapăt forțele cred că am să-ți rup capu'.
?: Ce faceți aici?
M: Uite ca Xender și Andreea nu vor sa mai lupte lup contra lup.
E: Eu abia ma mai țin pe picioare și tu vrei sa mai lupt?
D: Hai gata cu cearta treci în cameră.
E: Am nevoie de un duș relaxant.
X: Și eu.
?: Ești cumva nouă în haită?
D: Dobitocilor! E Luna voastră! *spune Dylan și le dă câte una celor trei băieți după gât*Aud cum îmi sună telefonul și ma încrunt când vad cine ma sună. Ma scuz și merg în cealaltă parte a terenului de antrenamente.
E: Spune repede că trebuie să plec!
S: Am pierdut ori ce urmă de al găsii.
E: Și ce vrei sa fac eu?! Ai mai puțin de o săptămână să mi-l aduci altfel familia ta și scumpa ta Maria vor avea de suferit din cauza ta!Am închis telefonul și am mers la restu'.
X: Cine era?
E: Nimeni important.
D: Bine hai în casă că nu te văd bine.Am mers toți 7 în casa și eu fără sa mai spun ceva am mers la Dylan în cameră. Mi-am luat un tricou de la el și o pereche de pantaloni de trening și am mers în baie. Am dat drumul la apă caldă și am dat jos de pe mine hainele murdare. M-am băgat în duș și am simțit cum fiecare mușchi din corpul meu se relaxează.
Am ieșit din duș după juma' de oră și m-am șters cu un prosop moale pe tot corpul. M-am îmbrăcat cu hainele alese și am ieșit din baie. Am văzut ca Dylan sta în pat întins și m-am pus și eu lângă el.
D: Îți stă bine în hainele mele.
E: Am mai purtat haine de băieți. Nu e prima dată.Mi-a dat un sărut pe creștetul capului și am adormit îmbrățișați. Eu cu capul în scobitura gâtului său și el cu nasul în părul meu.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate