21

35 1 0
                                    

- Din ce haita vi? suntem treziți din visare de glasul Andreei.

-...

Andreea pov.

Băiatul asta e chiar interesant. Dar chiar vreau sa aflu din ce haita vine. Poate așa pot să-mi găsesc un Gama chiar și din altă haită.

- Din ce haita vi?

- Din Blackschadows.

- Alpha, Beta, Gama și perechile lor, eventual numele întreg al copiilor.

- Alpha Ayden Cross cu soția sa Andrada Cross și copii lor Alden Cros, Helene Cross și Marco Cross. Beta Elijah Horan cu logodnica sa Sara Cross și băiatul lor Hayden Horan. Gama Mariano Castelano cu soția sa Elizabeth Castelano și băieții lor Alejandro Castelano, Vincenzo Castelano, Riccardo Castelano și Lucenzo Castelano. enumăr Marco și ma uit la Dylan și Christian care sunt înmărmuriți.

"Ați auzit ce a spus?"

"E fiu de Alpha..."

"Christian, normal ca e fiu de Alpha! Dacă are atâta forță! Dar ceva nu se leagă."

"Ai dreptate Dylan. Ceva e putred la mijloc."

Închidem link-ul și ma uit la Marco.

- De acum vei sta la noi pana ne decidem ce facem cu tine. spun eu rece și merg înainte.

- Întrunire de urgență! Trebuie sa mergeți în Haita Blackschadows de urgență! spune Alexia repede și băieții au și pornit spre mașini.

- Alexia, spunele lui Andrei și Cristi sa aibă grijă de Marco. Să îi de-a o cameră, de preferabil la etajul meu. spun eu repede și fug în camera mea.

Întru repede și fug în dressing unde găsesc un adevărat dezastru. Hainele îmi sunt împrăștiate și rochile sfâșiate iar pantofii rupți. Ce ma fac acum? E întrunire de urgență și nu am timp să-mi iau altă rochie. De la Alexia nu pot sa iau pentru că nu îmi sunt bune.

Ești jumătate vrăjitoare! Vrăjește-ți o rochie și niște pantofi ceva!

Îmi vine să-mi sărut lupoaica. Cum mama dracului am putut să uit acest amănunt! Bun, hai sa vedem dacă ma mai pricep.

- Vara soul! spun și de îndată sunt îmbrăcată într-o rochie roz aprins pana la fund și strâmtă. Nu nu nu nu nu! Alta alta alta! spun și mai recit o data vraja.

Imediat apare pe mine o rochie neagra cu spate gol, mâneci pana la coate din dantelă, în spate lunga până în podea iar în față scurta pana la jumătatea coapselor. Decolteul în forma de inima îmi scoate bustul în evidență. În picioare niște pantofi de 20 de centimetri negru lăcuiți. Abia acum observ ca sunt machiata și am bijuteriile pentru rochie pe mine.

- Wow... se aude o voce de la ușa și când ma întorc dau de Marco, Alexia, Andrei și Cristi.

- Ești superbă! exclamă Alexia și vine și ma îmbrățișează.

- Nici tu nu ești mai prejos. spun după ce o analizez.

Poarta o rochie albastru închis pana la genunchi, strâmtă, din mătase. Un decolteu în V îi scoate sânii în evidență si pun pariu sa toți vor saliva după ea.

Doua claxoane ne anunță că a venit "cavaleria". Coborâm scările și în capătul acestora stau cei doi prinți pe cai albi.

- Sunteți absolut fabuloase. spun cei doi și noi doua chicotim.

- Nici voi nu sunteți mai prejos. spun eu și îmi sărut iubitul.

- Doamnă? se aude și ne întoarcem toți spre scări unde stătea Marco.

- Vino aici. îi spun cu un ton cald și acesta vine încet spre mine.

- Vreau sa știu de ce nu ești în haita ta. ii spun cald și acesta începe sa tremure.

- Mama și tata ma băteau. Mă înjurau și băgau frica în mine. spune și din glasul său îmi dau seama că plânge.

Ma las în jos și îl strâng în brațe. Acesta îmi răspunde la îmbrățișare și stăm asa pana când se liniștește. Îi șterg lacrimile și îi spun cu un ton de mamă.

- Gata, nu mai plânge. De acum tu faci parte din haita mea. Ești în custodia mea asta înseamnă că cine îndrăznește sa îți facă ceva, e pedepsit. Aspru. îi spun și acesta începe sa zâmbească.

- Trebuie să plecam dacă nu vrem să iscam un război cu haita lui Marco. spune Dylan și eu ma ridic de lângă băiat.

Mergem afara și ne îndreptăm spre mașini. Dylan îmi deschide portiera ca un adevărat gentleman și după ce îi arunc un zâmbet, ma urc în mașină. Închide portiera și ocolește. Întra și el în mașină și înainte sa pornească motorul, îmi fura un sărut fugitiv. Pornește mașina și demarează de pe loc.

- De ce l-ai luat în brațe? ma întreabă Dylan.

- Pentru ca știu cum se simte. Știu cum se simte sa ai mai multa încredere în străini decât în cei care ți-au dat viață. În cazul meu, cei care m-au crescut. spun tristă.

- Dar nu mai bine îl ducem pe Marco la ai săi?

- În nici un caz! Nu îl las pe mâna ăluia! Sa fie clar! De acum eu ma ocup de el! Nu vreau sa trăiască în continuare cum a supraviețuit pana acum. spun la sfârșit cu glasul sugrumat.

Cel de lângă mine îmi ia mana inrltra lui și ma săruta pe podul palmei. Îi arunc un zâmbet trist și ii iau mana și îl sărut și eu pe podul palmei.

Ajungem la granița Haitei Blackschadows și un gardian ne oprește.

- Cine sunteți? spune el.

- Alpha Suprem și Alpha Haitei Blackblood! spune Dylan cu tonul de Alpha Suprem.

- Mă scuzați, Alpha Suprem. spune gardianul și lână capul în jos.

După 2 minute aju gem la vila haitei și pot sa văd mai multe mașini, aproximativ 30 de mașini luxoase. Parcam mașinile în șir indianpe partea opusă vilei. Dylan oprește motorul și iese imediat sa îmi deschidă portiera. Îmi întinde mana și eu i-o accept. Ies din mașină și Dylan îmi da un sărut pătimaș. Ne despărțim și acesta îmi dă brațul său. Mă agăț de el și înaintăm cu restul în spatele nostru. Ne punem fețele de piatra și cand ajungem la întrare, un bărbat de 30-32 de ani sta lângă o femeie de vreo 28-30 de ani. Amândoi sunt îmbrăcați elegant.

- Alpha Suprem! Ce onoare sa te avem printre noi! spune bărbatul și da mana cu Dylan.

- Alpha Haitei Blackschadows! E o onoare sa mă aflu aici. Ea e iubita mea Andreea Hell. spune Dylan și pot să citesc în glasul său mândria.

- Ah, minunat! Acum mai lipsește doar Alpha Haitei Blackblood și suntem toți! spune femeia și mie îmi vine sa râd.

-...

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum