Flashback
Un tunet îmi tulbură gândurile și îmi aluneca mâna de pe foaie.
Un ciocănit în ușă mă trezește la realitate și îmi distrug creionul. E ora 2 noaptea și plouă cu găleata. Nici măcar cu o pelerina nu te protejezi cum trebuie. Cine ar îndrăzni să iese afara pe vremea asta?
Mă ridic de la birou și o văd pe Mely dormind cu cărțile împrejurul ei. Merg la ușă și o deschid și în fata mea sta un bărbat impunător. Se simte că e un Alpha după energia ce o emană.
- Cu ce va pot ajuta?
Întreb politicos.
- Andreea Hell?
- Da. Eu sunt. Cu ce va pot ajuta?
Mai întreb o dată.
- Mason Wolfgang! Am o scrisoare pentru tine.
Spune și îmi întinde un plic negru cu un cap de lup argintiu pe partea de sus a plicului.
Îl iau și mă uit puțin la el. Îmi ridic privirea spre bărbatul acela și observ că nu mai e nimeni aici. Ciudat.
Flashback end
În fata mea stă același Alpha ca acum 2 ani. În spatele său pot să văd o femeie superbă cu ochii albaștri ca cerul și parul blond strălucitor ca soarele. Are o rochie alba ca laptele pe ea și niște balerini tot albi. Bărbatul însă, e total opusul ei. Are ochii și parul negru ca pana corbului dar totuși se vede cum sclipește în lumina soarelui. E îmbrăcat cu un costum de catifea tot negru.
- Lună Supremă!
Spune bărbatul și toți se apleacă în semn de respect.
Dylan se pune în fata mea și mârâie amenințător.
- Am o scrisoare pentru dumneavoastră!
Spune bărbatul și scoate din sacou un plic. Același plic ca acum 2 ani.
- Suntem Haita Wolfgang și de acum suntem la mâna ta, mărită Lună Supremă!
Spune femeia și îmi dă plicul apoi se întoarce la ceilalți.
- Când veți avea nevoie de noi, doar strigați Wolfgang și toată haita va fi aici în 2 secunde.
Spune bărbatul și dispar cu toții exact ca acum 2 ani.
Mă uit la plic și intram toți în casă. Eu merg în birou și închid ușa în urma mea. Mă așez pe scaun și deschid scrisoarea.
Flashback
Deschid scrisoarea și citesc fiecare rand cu atenție.
Dragă Andreea Hell,
acum, nu întreba cum, că am dat de tine, vreau să-ți povestesc despre ceva ce cauți de mult. Defapt CĂUTAȚI de mult. Tu, Marc și Mădălin sunteți ultimi din Familia Hell. Dar tu ai mai avut un frate. Frate geamăn.Poftim?
Toți ați fost despărțiți de la naștere. La vârsta de 13 ani jumate, ai primit și puterea lui. Darul să fi vârcolac, e cel mai bun lugru care ți se poate întâmpla. Revenind. Tu ai fost rimisa la o familie săracă.
Are dreptate.
Mădălin și Marc au fost trimiși la o pereche de vampiri și fratele tău geamăn a fost trimis la o familie bogată în Los Angeles. Dacă vrei să afli mai multe detalii despre familia ta, scrie-mi.
Cu drag
P. H.Mă uit pe spatele scrisorii și nu găsesc nimic. Pe plic, aceeași poveste. Pun scrisoarea în plic și îl las pe birou. Mă ridic de la măsuță și mă arunc în pat. Prea multe informații pentru ora asta.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate