Încep sa pipăi partea stângă de pat și dau de un corp masiv, plin de mușchi. Îmi dau seama imediat că e Dylan și mă întorc pe partea cealaltă în același timp cu el. Încă cu ochii închiși îl iau în brațe și îi depun săruturi pe spatele musculos. Îl aud gemând și mă urc cu jumătate de corp peste el. Încep sa îl sărut pe brațe, gât, maxilar până ajung la buze. Îi mușc buza de jos și fără să-mi dau seama, sunt sub corpul plin de mușchi a lui Dylan.
- Dimineți din astea să tot ai și tot sa nu te saturi. spune și își izbește buzele de ale mele.
- Neața și ție. îi spun după ce ne despărțim.
- Cine era ieri la telefon?
- O veche colegă afurisita din Germania. Nu e ca și cum nu am mai dat peste astfel de situații în care sa îmi revăd vechi colegi.
Ne ridicăm și mergem fiecare pe unde poate. Eu întru în dressing și îmi iau haine de antrenament pe mine. Ies din dressing și merg la birou unde îmi găsesc telefonul. Îl iau și cobor pana în biroul de lucru unde îl găsesc deja pe Christian.
- Ce faci aici? îl întreb.
- Ma ocup de câteva foi. Dylan a spus ca ai leșinat asa ca am venit în locul tău. Dacă vreau sa rămân Beta, trebuie să îmi îndeplinesc treburile.
- Așa-i.
Ma îndrept spre biroul de stejar și caut în sertare GPS-urile. Sunt niste prototipuri mici care poat fi puse pe fiecare persoană. Simți un mic ac cum se înfige în pielea ta, dar îți trece imediat.
Iau 6 și pe unul îl pun pe Christian. Unul îl pun pe mine și mai rămân 4. Ma îndrept cu Christian în dreapta mea în fata vilei unde deja așteaptă toți din haită. Ies și restul din casă adică Dylan, Alexia, Christian, Cristi și Selly. Cristi și Selly se pun în rand și Dylan vine în partea mea stângă. Chris vine în dreapta mea și Alexia stă pe scările verandei și se uita la noi.
- Azi vreau ca masculii sa facă antrenamente alături de Dylan! El vă va spune ce sa faceți! Vreau perfecțiune! Femelele vor face lupte corp la corp cu excepția celor gravide! Nu îmi permit nici un avort spontan în Haită! După 5 ore aveți toți pauza de 20 de minute! Apoi reluați ce ați început! Copii sub 13 ani vor fi supravegheați de Beta de pe margine! Bătrânii peste 40 de ani se vor retrage acum la casele lor! Restul la antrenamente! Începem cu 10 ture de teritoriu în forma umană! spun eu totul cu tonul de Alpha.
"Cu tine fac separat antrenamente." îi transmit lui Chris telepatic.
Îmi dă confirmarea la ce am spus și pornim eu și Dylan cu haita.
După ce terminăm cele 10 ture de teritoriu, toți mergem la terenul de luptă și Chris ne înmânează mie și lui Dylan câteva foi pe care sunt scrise numele membrilor, defectele și abilitățile acestora.
Dylan pov.
- Toată lumea 50 de flotări! spun cu tonul de Alpha Suprem și îi văd pe toți cei prezenți punându-se în poziție de flotare.
Mă uit scurt la echipa iubitei mele și văd cum vorbește ceva cu o femeie în jur de 29 de ani. Îmi mut privirea pe echipa mea și văd cum 5 băieți stau și se uită la restul. Îi atintesc cu privirea și ei se uita terifiati la mine apoi se pun repede în poziție de flotare și încep.
După ce termina toți asta ii trimit la box. Toți trebuie să lovească copacii pana se dărâmă sau ei nu mai au putere. Ma uit repede la toți și văd cum un băiat de vreo 17 ani se uită la cineva din echipa Andreei.
- Hei tu! Unde te uiți?! îl întreb cu tonul de Alpha.
Nici nu ma bagă în seamă! Lasă că o să vezi tu! Doar familia are voie sa ma ignore. Nici de cum un papă-lapte.
Mă duc la el și îl scutur ușor. Ce? La ce forță am, aș putea să îi rup capul din 2 timpi și o mișcare.
Acesta se uita imediat la mine și pot să-i vad teroarea din ochi.
- La cine te uiți? îl întreb cu răceală în voce.
- Ameli... Nu-i asa că e frumoasă foc? spune el visător și îmi îndrept privirea pe grupul iubitei mele și văd o fata în jur de 14-15 ani.
- Dacă termini mai repede antrenamentele, poate ai șansă să te vezi cu iubita ta. îi spun în batjocura și Andreea îmi mârâie în cap.
Acesta, de cum a auzit ce am spus, a și început să dea în copacul din fata lui. Ma îndepărtez de el și ma uit în continuare la bărbații care mai au puțin și se aruncă pe jos de oboseală. Ma uit la copaci și doar câțiva sunt cât de cât afectați. Un trosnet se aude și toți își îndreaptă privirea spre sursa zgomotului. Cred că toți avem niște fețe de zici ca am văzut fantome nu altceva. Un puștan de 10-12 ani a dărâmat un copac.
- Tu! Vino aici! se aude vocea rece și dură a iubitei mele. Toată lumea pauză 10 minute! spune ea cu tonul de Alpha și toți se conformează.
Andreea merge spre casă și pustiul merge în spatele ei ca un cățeluș cuminte. Eu și fratele meu suntem în spatele pustiului și încerc să văd ceva. Nu știu ce, dar știu sigur că caut ceva.
Ajungem în fața casei și începe interogatoriul.
- Cum te numești? spune Andreea către băiat.
- Marco Cross.
- Ei bine, Marco. Cine sunt părinți tăi? spune Andreea și acest Marco înghite în sec.
Toți îl privim suspicioși până ce Marco cedează.
- Nu sunt din haita asta! spune el repede.
Eu și Christian ne uităm că prostii unul la altul de zici că am aflat că le-am lăsat însărcinate pe Andreea și Alexia.
- Din ce haita vi? suntem treziți din visare de glasul Andreei.
-...
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate