29

41 1 9
                                    

Femeia se ridica cu greu și vine la mine. Îmi pune mana pe fata și mana îi trece prin mine.

- Lilly?

- Peter! Sunt Mădălin și Andreea! Nu îi vezi?

Bărbatul merge la Mădălin și imediat ii apar lacrimi în ochi. Se uita la mine și lacrimile îi curg șiroaie pe obrajii palizi. Încearcă să ne atingă dar mâna îi trece prin noi.

- V-ați revenit?

Se aude un glas cunoscut dar nu îmi dau seama cine e. Ma întorc și pot să văd niște ochi căprui cunoscuți, un par cârlionțat și o înălțime toate cunoscute.

- Javrelor!

Și încearcă să îi lovească dar îmi întind mana și biciul pe care îl avea în mână îi zboară și vine către noi. Mădălin își întinde mâna și biciul începe să-l lovească pe atacator. Când acesta fuge, mama se uita la noi și tata zâmbește mândru.

- Andreea?

Mă întorc către ei și tata se uita la mana mea.

- Întinde mâna!

Zis și făcut. De îndată ce îmi văd verigheta, tata se uita mirat și mama își duce mâinile la gura în timp ce lacrimi ii curg pe obrajii la fel de palizi ca ai tatei.

- Te-ai măritat?

- Și mulți dintre noi sunt logodiți.

Întreabă tata și Mădălin răspunde.

- O sa va scoatem de aici. Știți unde va aflați?

Întreb și tata se uita serios la mine.

- Știm doar ca la 100 de kilometrii depărtare se afla teritoriul haitei supreme. Am auzit ca Alpha Suprem sa însurat cu Alpha haitei Blackblood și acum ai împreună cel mai mare teritoriu din lume.

- O sa va scoatem de aici. Mai rezistați încă puțin.

Spun și imediat suntem teleportati înapoi. Cădem din poziția inițială și Dylan vine lângă mine. Mă ajută să mă ridic și mă uit cu fericire în ochi la fratele meu și lacrimi de fericire îmi apar în ochi.

- Trăiesc...

Doar atât pot sa spun.

- Dar ce facem cu Jon?

Se aude Chris.

- Mă voi ocupa eu de el.

Spun și mă ridic.

- Pana atunci trebuie să nascocim un plan pentru ai salva.

Spun și toată lumea pica pe gânduri.

- Au spus ca la ca. 100 de km depărtare de Haita se afla ei. La vreo 950 de km depărtare de oraș în Vest, e un depozit abandonat. Am crezut ca e un depozit de mafioți dar era gol.

Spune Mădălin și îmi captează atenția.

- Vrei sa spii că sar putea ca părinții noștri sa fie în acel depozit?

- Da, Marc.

- Atunci vom merge în recunoaștere. Doar câțiva oameni. Mădălin, Dylan, Caden, Chris, Marc și cu mine vom merge sa vedem ce se întâmplă. Dacă chiar sunt acolo trebuie sa fie undeva în subsol. Peste 2 zile mergem acolo. Pana atunci trebuie să vedem cum facem. Mike rămâne aici și controlează Haita în caz de ceva neprevazut. Dacă se întâmplă să fim atacați cât timp lipsim, Marco, aici intervii tu! Iei toți copii din Haita sub 18 ani și fugiți în oraș. 10 kilometri înspre sud și ati ajuns. Știu pe cineva care îmi e dator vândut și vă va tine la el pana ne întoarcem și se liniștesc apele. Dacă cineva comentează, ești liber să îl trimiți direct în gură lupului. Dacă va săsesc acolo, bărbatul acela îți va da o hartă. Pe harta aia sunt indicate tunele subterane. Astea merg pana în Haita Silverspring care e în oraș. Alpha haitei e un bun prieten cu tata și acesta va va ascunde. Dacă se întâmplă să fiți găsiți și acolo, ceea ce e puțin probabil, veți primi o alta hartă. Mergeți pe drumul indicat și veți ajunge în fata unei biserici vechi, aproape sa cadă. Întrați în ea și un bătrân vă va spune ceva. Trebuie sa faceți exact cum spune bătrânul și se va deschide un portal. Întrați acolo și veți fi teleportati în Dragomond. Cred ca ai auzit de locul ăsta, nu? La cât îți bagi nasul în biblioteca mea nu cred că nu ai aflat.

Spun și acesta lasă capul în jos.

- In fine. Continuam. Ajungeți în Dragomond și Dominik Burns va va ascunde. De acolo sunteți în siguranță totală. Cred ca ști și de ce. Asa ca te rog să explici de ce.

Mă uit la el cu mâinile în san și acesta începe sa explice.

- Dominik si Kylo, fratele său, au pus o vraja pe întreg ținutul. Nimeni nu poate trece decât dacă e lăsat de cei doi. Nu ajunge ca doar unul sa fie de acord.

- Exact. Și acum, cum tu ești fiul meu, te vor recunoște de îndată.

Liniște.

- Se pare că a fost folositor să-ți bagi nasul în cărțile mele. Dar să nu mai faci asta niciodată. Înțeles?

- Da.

- Să sperăm.

Spun și îl iau pe Dylan de mână și mergem în cameră noastră. Merg în dressing de unde îmi iau o pereche de pantaloni de pijama și o cămașă la pachet. Ies din camera plina de haine și merg la măsuță de machiaj în timp ce Dylan întra în același încăpere. Ma demachez și ma arunc în pat. Iese și soțul meu și se pune lângă mine în pat.

- Chiar vrei să faci asta?

Sparge el liniștea și îi răspund imediat.

- Nu i-am văzut niciodată. Am dus lipsa de iubire paterna pana la vârsta de 13 ani jumate și timp de 5 ani am fost destul de ok. Dacă chiar mai am o șansă să-mi vad părinții biologici voi trage de ea pana la capăt.

Spun și îl simt cum se joaca cu parul meu și ma săruta pe cap. Adorm ușor și simt cum se relaxează și el. Sunt gata să adorm dar întra Marco în cameră. Vine pe partea mea și ma zguduie ușor. Ma întorc către el și îmi spune sa vin la el în cameră că are ceva să-mi spună. Ii spun sa meargă în fata și de îndată ce părăsește camera, ma strecor din bratele lui Dylan și merg către ca rea lui Marco. Bat la ușa și confirmarea nu întârzie. Intru și îi văd pe frații lui cum stau toți în pat și se uita îngrijorați unii la alții.

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum