5

113 1 0
                                    

Ma trezesc și ma uit în jur. Îl vad pe Dylan care doarme dus. Îl sărut pe obraz și ma dau jos din pat fără să-l trezesc. Îmi iau alte haine de ale lui și merg în baie. Fac un duș cu apă rece rapid și ies din duș. Îmi șterg corpul și ma îmbrac su hainele alese. În picioare îmi iau ghetele mele negre și cobor jos. Merg în bucătărie unde o văd pe Marina care era pe telefon.

E: Neața.
M: Neața. Cum ai dormit. *tot cu ochii în telefon*
E: Foarte bine.
M: Mă bucur.

Atunci întra pe ușa de la bucătărie Xender. Rămâne puțin șocat când ma vede dar își revine repede.

X: Am crezut că e Dylan în varianta feminină.
E: Râzi tu numa' râzi. O sa vezi ca astăzi nu o sa mai scapi de lupta lup contra lup. Și am să te iau mai ușor. Odată am luptat cu un vechi prieten și aproape i-am rupt capul de pe umeri la propriu. Cred ca și acum îi e frica de mine.
M: Încearcă să nu-i rupi nimica.
E: Tu mai stai mult cu ochii în telefon?
X: Am plecat pa pa! *da sa iese pe din bucătărie dar îl prind de gulerul tricoului*
E: Nu te grăbi. Noi doi trebuie sa mai recuperam ceva.
X: Am dat de dracu'!
E: Oh și cât de rău o să-mi para după ce te omor. Dacă nu te-aș cunoaște cred ca până acuma erai mort la propriu de la antrenamentul de ieri.

Ne ducem fiecare în camera sa pentru a ne pregăti pentru proba de lup contra lup de data trecută. Urc în camera lui Dylan și vad ca să trezit.

D: Unde ai fost?
E: In bucătărie.
D: Dacă ma mai lași singur o singura dată nu știu ce-ți fac.
E: Am înțeles. Trebuie sa ne pregătim pentru runda a 2-a de data trecută.
D: Deci va luptați?
E: Da. Și de data asta cred ca se va termina mai repede.
D: Doar să nu-l omori.
E: Nu stai liniștit.

Îl sărut dulce și merg în baie. Îmi vrajesc câteva haine de acasă și ma îmbrac cu hainele de antrenament. Ies din baie și îl vad pe Dylan îmbrăcat.

D: Am mers ca tine la baia de pe hol.
E: Deci nu sunt singura care face asta.

Ieșim din cameră și mergem pe terenul de antrenament. Xender era deja acolo. Am făcut încalzirea și ne-am transformat. Când m-au văzut au rămas gură cască la ce mărime are Luna (lupul meu).

E: Închideți gura ca întră muște.

Xender și-a revenit și am început sa ne luptăm. El a sărit pe mine. Proasta mișcare. M-am dat la o parte și el a gustat din pământ. Sa ridicat rapid și a dat sa ma muște de lăbuță. M-am ferit și l-am apucat de ceafă și l-am aruncat într-un copac. Sa ridicat și ma muscat de umăr. Durerea nu era mare și am reușit să-l dau jos de pe mine.

~~~~~~

După juma' de oră Xender cade lat pe pământ și se transforma înapoi. Mă transform și eu înapoi și îl ajut să se ridice.

X: Se pare ca runda asta ai câștigat-o.
E: Ce pot spune? M-am mai antrenat.
X: Se vede. Și cu cine te-ai antrenat?
E: Cu Selly și Cristi.
X: Și te-au învins?
E: In visele tale.

Am mers la Marina și Dylan care au amuțit.

E: Ce fețe aveți.
D: Am crezut ca am să rămân fără Beta când am văzut ce mare ești în forma de lup.
E: Nu știți multe despre mine.

În acel moment o gardă vine la noi.

G(garda): Alpha, Lună doi vampiri și trei vârcolaci au întrat pe teritoriul nostru. Mai era și un vrăjitor cu ei.
E: Doi dintre ei semănau leit? Unul dintre ei e fată?
G: Da și da.
E: Nu va alarmați. Sunt prietenii mei.
?: Se pare ca insfârșit am ajuns la Alpha.

Mă întorc sa vad cine era și rămân mută. Ce naiba caută ei aici. Fug la ei și le sar în brațe. Se aude un mârâit din spate și îmi dau seama ca e de la Dylan. Ne desprindem repede și Nazli îmi sare pe mine la propriu.

E: Ho nebuno ca mă sufoci!
N: Să nu cumva să mai dispari așa dintr-o dată. Am crezut că te-au luat prizonieră.
X: De la domnul gelozie te poți aștepta la ori ce.
V: Xender? Ce naiba faci tu în haita asta?
X: Sunt Beta-ul haitei.
C: Se pare că am cam rămas în urmă cu noutățile.
S: Ce mândru sunt de tine. Parca ieri erai piele și os și acum uitate la tine. Ai ajuns Beta-ul haitei...... Cum se nu este haita?

Mădălin, Dylan și cu mine am rămas muți. Nu știam ce să spunem. Prostul de Xender decide să ne de-a de gol.

X: Haita su.....

Nu apuca sa spună ceva ca îi trimit o prizire gen "Dacă o spui te fac bucatele și dau resturile din corpul tău ciorilor!". A înțeles imediat și a amuțit. I-am trimis aceasi privire Marinei care e tot așa gură spartă. A amuțit și ea și nu a mai scos nici un sunet.

V: Haita su ce?
E: Îți voi spune doar dacă promiți cu mana pe inimă ca nu îți ieși din minți.
V: Promit cu mana pe inimă ca nu îmi ies din minți.
E: Bun. Suntem pe teritoriul haitei....... SUPREME! *spun repede și tare închizând ochii și ținându-mi respirația*
V: Ah ok.

Am rămas fără cuvinte. Ce e cu reacția asta? Asta nu e el.

E: Bine. Cine ești și ce ai făcut cu fratele meu din altă mamă?

Toți începem sa râdem.

V: Am știut din ce haită e Dylan după miros. Am ascuns asta deoarece nu am vrut sa fac o criză cu el de față.
S: Asta explică tot.
V: Oh mai taci Șelarule.
S: Gata boss. Am tăcut.

*******

După mult timp am decis sa mergem sa ne culcăm. Intrăm in casă și eu merg împreună cu Dylan în camera sa. Nici bine nu intrăm în camera că aud cum ușa e închisă cu cheia și Dylan mă aruncă pe pat și el peste mine. Îi pot observa dorința din ochi asa că îi dau voie. Știu că nu mai poate de dorința de a mă face a lui asa că îi dau voie să mă marcheze.

------------

Scuze ca nu am mai continuat cu distracția lor dar pana mea am 12 ani. Am să mă revanșez cu un capitol mai lung data viitoare.

PS. La media e Dylan.

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum