16

58 1 0
                                    

Razele soarelui îmi întra în ochi și vreau sa ma ridic dar simt un brat de munte de om în jurul taliei mele. Ma întorc și dau de un Dylan cu parul în toate direcțiile și adormit. Nu pot resizra tentației și îmi bag mana în parul lui negru.

- Neața și ție. spune iubitu meu cu juma de gura și ma strânge la pieptul lui și sta cu nasul în scobitura gâtului meu.

- Neața. îi răspuns înapoi și ma joc în continuare cu părul său.

- Cum te simți? mormăie cu ochii închiși și fata între sânii mei.

- Mai bine. îi spun și camera se scufunda într-o liniște plăcută.

Ne ridicam și ne facem rutinele. Eu merg la duș și ies după 15 minute. Merg în dressing și îmi iau pe mine o pereche de blugi negrii rupți și un maieu tot negru. La gat îmi pun un lanț negru și ca pandantiv cu o plăcută pe care scrie numele lui Dylan și pe spate prima noastră noapte împreună și în picioare îmi iau o pereche de tenesi negrii.

Ies din camera și merg în bucătărie unde dau de Alex care era pe jumătate adormit.

- Neața. îi spun și tresare de îndată.

- Neața. mormăie cu juma' de gură.

În bucătărie întra Dylan și vine la mine. Îmi da un sărut scurt și merge la frigider.

- Cum te simți? ma întreabă varul meu.

- Destul de bine.

- Având în vedere ce tare s-au auzit gemetele tale cred și eu. spune Christian care a apărut de Dumnezeu știe unde.

- Da' tu unde ai dispărut atâta timp? îl întreabă Dylan pe frate-s-u.

- Eh acum și tu. Nu trebuie sa știi tu unde am fost. spune și se așează lângă mine și un zâmbet de prost îi apare pe față.

Eu ma uit la Xender și îl vad cum zâmbește și el ca un psihopat. Îmi mut privirea pe Dylan care s-a așezat în stânga mea și îl vad puțin speriat. Îmi mut iar privirea pe Alex și după ma prefac ca am treabă pe telefon.

- Siii, aveți planuri pentru diseară? se face auzita vocea lui Ale.

- Eu am să merg înapoi în Blackblood pentru câteva lucruri. spun și îmi pun capul pe umărul lui Dylan și îl văd pe Christian cum se albește la față.

- Dar nu pot sa facă Andrei sau Cristi asta? spune el și pot sa jur ca ascunde ceva.

- Am încercat să le spun să se ocupe ei dar nimic. Am fost anunțată de Marc ca au fost câteva atacuri de Rouge în partea de Est a teritoriul. spun și îi trimit lui Cristi mesaj cu planul și îi spun sa îi spună și lui Andrei.

- Atunci pune pe unul din frații tai sa facă asta. spune și ascunde faptul ca e mai alb ca varul la față.

- Marc e cu Vlad la palat și nu poate sa vina la mine când am eu chef și Mădălin e cu iubita lui în oraș. S-au mutat acolo din cauza Claudiei. Cică e prea periculos pentru ea pe teritoriile vârcolacilor. spun și ma ridic după ce îi lac un sărut lui Dylan pe obraz.

Merg în camera de unde îmi iau telefonul, cheile de la casă, cheile de la motor, telefonul și portofelul. Întru scurt în dressing de unde îmi iau o jachetă neagra de piele și ies din casă. Merg la garaj de unde imi iau motorul meu negru cu roșu și demareze în trombă.

 Merg la garaj de unde imi iau motorul meu negru cu roșu și demareze în trombă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ajung la granița dintre teritorii și întru pe teritoriul haitei Blackblood. Merg cu 200km/h pana la vila și când ajung îmi dau casca jos și privesc spre vila imensă.

 Merg cu 200km/h pana la vila și când ajung îmi dau casca jos și privesc spre vila imensă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor de pe motor și merg la întrare. Întru și pe canapea stau toți și se uita la filme de groază. Cea ce îmi atrage atenția e Maria care stă ghemuit la pieptul lui Cristi.

Ma apropii de ei și când sunt chiar în spatele lor strig cât ma țin plămâni boo fix când vine o creatura hidoasa spre ecran cu viteză.

Toți sar de pe canapea și băieții țin fetele în spatele lor și sunt transformați. Cum îi văd asa încordați ma pus este rasul și aproape ca plâng la cât de amuzant e tot. După ce îmi revin și eu și își revin și ei ne punem pe canapea și începem sa vorbim. Dintr-o data de sus vine o fată blondă cu ochi albaștri ca al lui Caden si Mădălin. Când ma vede intepeneate pe scări.

Ma ridic de pe canapea și merg către ea cu o mima serioasă. Ma uit la ea și o trag spre biroul meu unde când întru vad o mulțime de foi pe partea stângă, ceea ce înseamnă că trebuie verificate.

O pun pe blondină pe unul dintre fotolile negre din fața biroului. Eu ma pun la birou și îmi pun coatele pe masa și mâinile împreunate îmi astupa cira de privirea ei.

- Cine ești și ce cauți pe teritoriul meu? ii spun cu tonul de Alpha.

- E... u s... su.. nt... A... le.. x... x... ia H... He... ll... Hell. spune fata și mie îmi apare un zâmbet numai de cât.

Ma ridic de la birou și merg lângă ea.

- Ridicate! îi ordon cu vocea de Alpha.

Ea se ridica automat și lasă capul în jos. Îi iau mana dreapta în mana și pe ea scrie mare și negru Christian Hale. Îi ridic capul cu doua degete și îi zâmbesc blând. O iau în brate și la început pare uimita dar îmi răspunde. Ma departe puțin de ea și ma uit la ea cu dragoste. Sora mea mai mare. Chiar dacă e mai mare, tot eu sunt mai înaltă. Dar tot suntem amândouă doua minioane. Doua minioane cu doua palugi.

- Alexia Hell. Îți urez bun venit în Haita Blackblood. Aș prefera să îmi spui pe nume. Andreea Hell. spun și îi întind mana și când procesează ce am spus se uita cu ochii cât cepele la mine și eu doar chocotesc.

-...





Scuze ca e plictisitor dar nu am avut mai multa idee de conținut la acest capitol. În următorul capitol va fi mai multa acțiune.

Muha! 😘

P.S. La media e Alexia.

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum