19

50 1 0
                                    

Andrei îmi aduce o fișă și vad ca pe ea sunt scrise numele și prenumele tuturor masculilor și câte puncte sa dau și sa scriu ce puncte slabe și puncte neutre au ei.

Ma uit atenta la toți și pot să văd că mulți sunt chiar slabi. Ma uit la frații Hale și rămân plăcut surprinsa când îl vad pe Christian ca încă se mai tine pe picioare după toate loviturile primite. Dar nici Dylan nu e mai bine. Ăștia doi ar fi un Beta și un Gama pe cinste dacă unul din ei nu ar fi fost deja Alpha.

Lângă mine apare Alexia și ma vede cum mă uit la frații Hale.

- Ai decis cine sa fie Beată și Gama? ma întreabă ea și vad cum se uita cu mila și parca mă implora din priviri sa îi opresc.

- Hale! Treceți aici! le strig băieților și ei vin numai de cat. Christian, dragul meu cumnat. Vreau sa lucrezi la următoarele puncte: apărare, țintă și viteaza loviturii. Te gândești prea mult timp și dacă nu ai grija poți fi doborât foarte ușor. În rest, bun venit în Haita, Beta. spu și îi întind mâna in timp ce îi ofer un zâmbet prietenos.

- Serios? Am întrat? Daaaa! striga acesta și ma ia pe sus într-o îmbrățișare de urs.

- Da ursulache, ai întrat. Acum lasă-mă jos. îi spun și acesta ma lasă de îndată jos.

Ma uit la el și pot sa îi văd bucuria din ochi.

Ma apropii de el și îi șoptesc la ureche.

- Hai du-te. Dar dacă o ranesti sau o lași gravidă, nu știi ce-ți fac. îi spun și pot sa îl simt cum înghite în sec.

Christian o ia pe Alexia de mana și fig amândoi în casă.

- E praf nu? ma întreabă Dylan.

- Nu chiar. Adică nu e cel mai puternic Beta dar nici cel mai slab. Și am și o arma secreta în potriva lui.

- Mă și întreb ce-ți trece ție prin capul tău ăla diabolic. spun in gluma și amândoi începem să râdem.

- Bun. Cât e ceasul?

- 15:45. mă anunță Dylan.

- Gata cu antrenamentele pe azi! le spun tuturor cu tonul de Alpha. Maine vreau ca la 6:00 sa fiți gata în locul de lupte! Liberi!

Merg cu Dylan pe urmele mele pana la vilă unde în prag stăteau Andrei și Cristi. Când mă văd, vin glonț la mine.

- Christian a spus ca acum e noul Beta. E adevărat? întreabă Cristi.

- Christian Hale e noul meu Beta dacă Cristian Munteanu nu a putut sa se ocupe de câteva hârtii. Acum la o parte. le spun rece.

Cei doi se dau la o parte și intrăm în casa unde pe canapeaua din living stau cei doi amorezi și se uita la un film de groază.

Urcam scările pana la camera mea și eu merg în dressing de unde îmi iau niște haine de casă. Ies din dressing și merg la baie. Mă dezbrac și întru în cabina de duș. După 20 de minute ies din duș și mă îmbrac cu hainele alese. Ies din baie și în mijlocul patului stătea Dylan la bustul gol și o pereche de pantaloni de trening și se uita pe telefon. Sar în pat lângă el și îmi pun capul pe abdomenul lui.

- Cum sa ajuns la asta? spun în șoaptă.

Dylan deschide gura sa zică ceva dar telefonul meu se aude. Mă ridic de pe iubitu meu și merg lângă la birou. Iau telefonul în mână și răspund. Pun pe difuzor.

- Alo? spun nesigură.

- Halli hallo! se aude o voce de fata de la celalalt capăt al firului. Hast du mich vermisst? (Mi-ai dus dorul?)

- Was willst du? (Ce vrei?)

- Darf ich nicht meine alte Freundin anrufen? (Nu am voie sa îmi sun vechea prietenă?)

- Was. Willst. Du?! spun printre dinți. (Ce vrei?)

- Ich hab gehört dass du ein neues Adonis hast. Ist das wahr? (Am auzit ca ai un nou Adonis. Este adevărat?)

Atunci mă uit la Dylan care era încruntat.

- Ich frag dich noch einmal. Was zum Teufel willst du?! (Te mai întreb o dată. Ce dracu vrei?!)

- Hör mal zu. Ich mach dir ein Angebot. Wir beide machen ein Wettrennen mit den Autos. Wenn ich gewinwe, werden alle die du lieb hast sterben. Wenn du gewinnst, dann lass ich dich für immer in ruhe. (Ascultă. Îți fac o propunere. Noi două facem o cursa cu mașinile. Dacă câștig eu, toți cei dragi ție o sa moară. Dar dacă câștigi tu, atunci te las pe veci în pace.)

- Wenn du nur ein Haar von einer meiner Freunde anfasst, dann bist du so gut wie tot! (Dacă atingi un fir de păr de-al vreunui prieten de al meu, ești ca și moartă!)

- Du hast eine Woche Zeit um zu überlegen. Tschüssi! (Ai timp o săptămână să te gândești. Ceao!)

Un sunet lung și ascuțit se aude în telefon.

Dylan pov.

Mă uit la Andreea care efectiv tremură de nervi. După ce a vorbit cu acel necunoscut pe germană, a încremenit.

Mă duc lângă ea și când o ating pe umăr, un circuit de putere mă electrocutează. Îmi iau repede mana de pe umăr ei și îi văd parul cum începe sa se ridice în sus fir cu fir.

Andreea pov.

Un val de putere îmi trece prin tot corpul. Parul mi se ridică. După câteva minute mă simt slăbită și simt cum genunchii îmi cedează. Simt doua brate musculoase înainte sa fac contact cu podeaua.















SCUZE CA AM POSTAT ATÂT DE TÂRZIU! TELEFONUL MI-A FOST CONFISCAT ȘI NU AM NICI TABLETĂ SAU LAPTOP CA SĂ SCRIU DE PE ALTCEVA.

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum