- Deci Kozov. Ce ai spune să ne zici câte ceva despre vechiul tu?
Îl întreb pe băiatul de jos care se joaca cu Helene.
- Nu e nimic de spus. Îmi plăcea să-mi petrec timpul cu amicii mei și deseori întram în belele mai mari decât America.
Spune și zâmbește nonstgic.
- Ce hobby-uri aveai înainte?
- Îmi plăcea la nebunie să desenez. Aveam atâtea desene diferite.
- Care era preferatul tău?
Îl întreb și primesc un zâmbet amar.
-Am desenat o dată o fată. Era într-o camera cu niște băieți și o singură fată. Una din fete cânta la chitara și nu am putut să îi fac și fața. Dar aveam impresia că o cunosc de undeva. Avea parul castaniu și ochi căprui. În ochii ei puteai să îi vezi trecutul. Multa durere dar la un moment dat, numai fericire. Am visat o dată acea fată. Semăna cu tine. Doar că mai tânără. Arata că o adolescenta de 16 ani.
Spune Kozov și ușa de la întrare e deschisă și trântit de perete. Un Vlad nedormit de câteva zile, cu ochi roșii și umflați, un început de barbă și cu parul răvășit ni se arată în pragul ușii alături de câteva gărzi de la graniță de Nord.
Le fac semn gărzilor să plece și Vlad începe să vorbească distrus.
- Au luat-o. Mi-au luat-o. Iubita mea. Ne mai e! Am nevoie de ajutor!
Îl așez pe canapea și Cristi îi aduce un pahar de apă. Îl bea pe nerăsuflate și își lasă privirea în jos.
- Am fost la o plimbare și am fost atacați de răzvrătiți. Nu am fost atent și mi-au dat cu ceva în cap și am leșinat. Între timp au luat-o pe Marina și au fugit.
Spune Vlad după ce se liniștește puțin. Eu mă uit la Frații mei și toți afirmăm din cap de parcă ne-am mai itit gândurile.
- Vlad!
Încep să spun cu vocea de Alpha și toți se uita la mine uimiți.
- Vlad, Ascultă-mă! O vom găsi. Dacă te aud că îți pierzi speranța cum că ea e în viață, îți tai capul! Așa că să nu te aud. Îți voi găsi perechea și am să îi omor cu mana mea pe răzvrătiți ăia! Dar pentru a face asta, am nevoie de tine! Încearcă să o simți. Dacă e în viață, mai avem șanse să o salvăm! Dacă nu poți să o localizeze acum, mergi și te odihnești, mănânci și când îți revii, mai încercăm o dată! Și dacă nici asa nu merge, apelăm la magie! Dar trebuie să te concentrezi! Hai mai bine în cameră ta.
Spune și merg cu Vlad în cameră sa din casă. Îlasez pe pat și închid ușa cu cheia la fix în momentul în care Dylan încearcă să intre.
- Îmi pare rău, iubire, dar de data asta chiar nu nu ai voie să intri.
Dylan pov.
Caden vine lângă mine și mă ia de după umeri apoi mă duce în sufragerie. Unde cei mici se joaca pe covor și restul stau și vorbesc cu perechile lor. Mădălin vine la mine și îmi șoptește ce nu am vrut să aud vreodată.
- Asculta aici, cumnate! Vlad și Cristi sunt frații noștri și dacă exista cineva care îi cunoaște mai bine, acea e soția ta! Au nevoie de liniște și dacă cineva e lângă ei, Deea nu poate să facă vraja. Da, e cea mai puternica din familie dar unele vrăji trebuie făcute ori în doi ori trebuie multa liniște. Va cere ajutor dacă apar probleme, dar trebuie să așteptăm mai întâi. Poate dura minute, ore sau chiar zile până să își facă efectul vraja. Uneori trebuie să citești vraja dintr-o carte. Și trebuie citită corect altfel, amândoi pot murii. Asta se aplica și în cazul în care nu se poate concentra cum trebuie.
Dau din cap afirmativ și mă așez pe canapea. Alden vine la mine și începe să întrebe ceva.
- Tată! Dacă mama poate face ceva, trebuie să îi fi alături. Am fost martor la unele vrăji făcute de mama sau de unchiul și știu pe pielea mea cât de puternice pot fi unele vrăji.
Mă uit la băiatul, aproape bărbat, de lângă mine și nici nu îmi vine să cred ce aud.
- Ce spui acolo, băiete?! Adică tu ai fost vrăjit de maică-ta și frate-su?!
- Da dar pentru a mă vindeca. M-am luptat cu unchiul Christian și am ieșit mai sifonat decât credeam. Dar nu asta e punctul. Mama poate face chestii super extraordinare. Chiar dacă ar patii ceva, unchiul Mădălin o va vindeca. Plus are puterile lunei. Controlează focul și e stăpâna Iadului, pentru numele lui Lucifer!
Are dreptate. Poate face chestii extraordinare.
Mă așez pe canapea lângă Marco și Alden și aceștia mă încurajează.
Andreea pov.
Intru in cameră împreună cu Vlad is îl așez pe pat. Îl relaxez cu o vraja și încearcă să-și simtă perechea. Sta cu ochii închiși și îi deschide după 5 minute.
- Nu pot să o simt. Parcă a înghițit-o pământul.
- Nu e nimic. Încearcă sa dormi și când te trezești, vino în bucătărie.
Îl învelesc pe cel devastat și cobor jos după ce trag jaluzelele. Pe canapea stau toți și Dylan vine la mine când mă vede. Mă uit la Mădălin și obosita spun.
- Nu poate să o simtă. Trebuie să se odihnească.
Spun și casc ușor. Dylan mă ia pe brate și mă duce în cameră. Mă pune ușor pe pat și merge în dressing de unde ia un tricou de la său și mă dezbracă de hainele cu care sunt îmbrăcată. Îmi da tricoul lui și eu simt cum adorm când îi simt mirosul de vin roșu combinat cu puțină mentă. Îl vad cum încearcă sa plece după ce mă învelește bine și mă săruta pe frunte dar îl prind de mână și îl trag înapoi.
- Nu pleca, te rog...
Spun cu voce domoală și îl aud cum chicoteste
- Vin înapoi, promit.
Spune și mă săruta iar pe frunte. Mă las pe salteaua moale și îi iau perna în brațe apoi adorm după ce aud ușa cum se închide.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate