Dylan pov.
De 2 ore jumate' stau pe coridorul ăsta nenorociți și aștept ca ceva sa se întâmple. Toți stăm și așteptăm să iasă doctorul o dată și să ne spună că toți 3 sunt teferi. Dacă mai stau mult aici am sa înnebunesc la propriu. Am sa iau pe cineva la bătaie cât de curând.
- Eu trebuie sa ies de aici altfel am sa înnebunesc total! le spun eu celolarti.
- Bine dar ai grijă. îmi spune sora mea.
Ies din spital și un aer rece și liniștitor ma lovește direct în față. Dau câteva ture de spital și ma întorc la ceilalți. Acolo toți râdeau și aplaudau.
- Sa întâmplat ceva? îi întreb eu pe toți.
- Ce ar fii sa te uiți singur? îmi spune Xender.
Mă uit la el suspicios dar intru în salon. Acolo o vad pe Andreea care era treaza si î-și mângâia burta destul de maricică. Când mă observă începe sa zâmbească.
Andreea pov.
În jurul meu e negru total. Parcă acel negru mă ademenește catre el. Dintr-o dată în fata mea apare mama cu un medalion în mână.
Mama: Draga mea copilă. Mi-e asa dor de voi. Dar deocamdată nu ne putem vedea. Vreau să-ți spun că tu mai ai încă un frate și o soră. Cei doi sunt gemeni. Ei au fost primii născuți. Pe fratele tău îl cheamă Caden iar pe sora ta o cheamă Alexia. Pe Caden îl cunoști deja. Pe Alexia urmează să o întâlnești. Va întra pe teritoriul haitei BlackBlood. Fi atenta la ce e prin jur.
Fără sa mai pot spune ceva dispare prin întuneric. Dintr-o dată apare tata în fata mea.
Tata: Draga mea fetiță. Trebuie sa știi adevărul despre tine și sufletul tău pereche. Voi sunteți ultimii vârcolaci al soarelui și al lunii. Voi conduceți peste toate haitele din lume, nu doar de pe continent. Tu ești fica soarelui și Dylan e fiul lunii. Tu ai un lup alb cu un soare la ochiul drept și el are un lup negru cu o semi-lună la ochiul stâng. Aveți cele mai puternice puteri din lume. Pe parcurs ai sa afli mai multe dar acum e de ajuns.
Tata dispare și el și rămân cu un semn de întrebare uriaș.
Îmi deschid ochii și un miros groaznic de medicamente îmi inundă nările. Văd cum un doctor vine spre mine.
- Sunteți o mamă norocoasă. Copii sunt bine. Băiețelul are doar o zgârietură pe antebraț dar fetița e perfect sănătoasă și nevătămată. Dumneavoastră aveți doar o tăietură la stomac. Ne pare rău să vă anunțăm, dar după această sarcină, nu veți mai putea avea copii. spune doctorul.
Mă bucur că copii sunt teferi și sănătoși. Chiar dacă nu voi mai putea rămâne însărcinată nu mă voi plânge.
Dintr-o data aud cum ușa salonului se deschide și pe ea întra Dylan.
-Ce a spus doctorul? întreabă el.
- A spus că, cuțitul nu ne-a afectat foarte mult. Băiețelul are doar o parte de piele de pe antebraț zgâriată dar în rest nimic grav. Nu a curs sânge sau ceva. Iar fetița e teafăr și nevătămată. Eu sunt doar tăiată la burtă dar în rest nimic grav. îl liniștesc eu. Doctorul a mai spus că, după aceasta sarcină, nu voi mai putea avea copii. spun eu tristă.
- Nu contează. Cel mai mult contează că voi 3 sunteți bine. spune și mă sărută dulce și apăsat.
- Îl chemi pe Caden? Te rog? îi spun eu.
- De ce?
- Ai să vezi.
- OK. spune și îl cheamă pe Caden.
Caden întra în salon și mă privește confuz.
- Vreau să-ți văd umărul drept. îi spun eu.
El se uită la mine și mai confuz dar mă lasă să-i văd semnul de naștere.
- Mă bucur să te revăd, frățioare. spun eu cu zâmbetul pe buze și îmi dau la o parte puțin material de haină de pe umărul drept.
- OK acum chiar sunt derutat rău de tot. Cum de avem același semn la același mână? spune el super confuz.
Eu chicotesc ușor și îi explic ce vrea să știe.
- Wow... deci cea mai bună prietenă îmi e cea mai mică soră? Nu mă așteptam la asta. spune Caden.
- Deci dacă am înțeles bine, voi mai aveți o soră și e și cea mai mare dintre toți? întreabă Dylan.
- Exact. îi răspund eu.
Dintr-o dată simt o durere infernală în pântec. Încep să respir accelerat și simt că mor de durere. Atunci îl văd pe Dylan cum iese din salon cu viteza luminii și cheamă un doctor cât de repede se poate. Caden îmi strânge mâna și încearcă să mă liniștesc. Încep să strig după ajutor. Lângă mine apare Dylan care încearcă să mă liniștească. De îndată apare doctorul și mă mută în alt salon în timp ce toți prietenii noștri întreabă agitați ce se întâmplă. Câteva asistente apar în jurul meu și câțiva doctori încearcă să-l facă pe Dylan să iese din salon. El se împotrivește și vine lângă mine și îmi strânge mâna ca să mă liniștesc.
10 ore mai târziu
Sunt pe patul de spital și îi strâng mâna lui Dylan. În salon întră Caden cu doi copii în brațe și cu o fată tristă.
Ce întorsătură de situație. Sper doar sa nu fie ceea ce cred eu că e.
#886cuvinte
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate