O săptămână mai târziu
Cristi pov.
De o săptămână Andreea nu mai iese din cameră ei. Toți am încercat să o facem să iasă de acolo dar nu am reușit. Haita e îndurerată și slăbită. Dacă nu ne revenim putem muri în fața câtorva Rouge. Am aflat de la Caden și Xender că a fost alungată din haita supremă și de ce a fost alungată. Băieții spun că Dylan a fost vrăjit de o c***ă ordinară și și-a pierdut controlul.
De o săptămână Andreea nu mănâncă sau bea ceva. Îmi fac griji pentru ea. Dacă o va tine tot așa va murii cât de curând și atunci eu va trebuii să iau îndatoririle de Alpha și va trebuii să găsesc un nou Gamma ( al 3-lea in comandă).
Andreea pov.
In ultima săptămână am încercat să fiu tare pentru micuții mei. Da, sunt gemeni. O fată și un băiat. Încep să-mi revin încet-încet dar tot la pământ sunt. M-am gândit sa fac antrenamentele mult mai dure. De dimineață până seara antrenament și 2 zile libere. Nu pot risca ca cineva să fie stors de puteri în timpul unei lupte sau în timpul unui atac. Trebuie să fim puternici.
Cu chiu cu vai m-am ridicat din pat. Deschui ușa și merg în bucătărie. Îmi fac un Sandwich și mă pun să mănânc. Beau o cană de cafea și mă relaxez. După ce termin de mâncat merg în biroul meu. Un teanc de hârtii care trebuie completate și semnate. Mă pun la birou și încep sa semnez și să completez hârtii.
~~~~~~~~~~
Uite așa mi s-au dus 3 ore din zi în birou. Mă pun la calculator și încep sa scriu că declar război haitei lui Dylan. Am să o trimit după ce nasc și copii sunt destul de mari încât să poată să se apere.
Dylan pov.
Știți acel moment când lumea îți e mai draga și c***a de viata îți f***e una de îți dispare toată bucuria? Ei bine exact asa mă simt eu.
Simt că mor fără atingerile ei. De ce am acceptat să o izgonesc? Da, ați auzit bine. Am acceptat să o izgonesc pentru binele ei și al haitei. Damaris mă pus să o izgonesc altfel ar fi omorât-o și pe ea și pe copii de îndată. De unde stiu ca sunt mai mulți? Xender mi-a spus. El e singurul care știe întreg adevărul.
Puteam să îi rup gâtul pe loc lui Damaris dar avea o prietenă care ar fi făcut-o în locul ei. Dacă o omoram și pe prietena ei ar fi făcut-o altcineva aliat lor și nu am vrut sa mă risc.
De câteva zile stau la pat ne putând să fac ceva. Nu pot sa mănânc sau sa beau ceva. Nu pot nici măcar sa mișc un deget. Atât de slăbit am ajuns. Încerc sa fiu puternic dar nu mai pot.
Damaris e o vrăjitoare și o c***ă ordinară! A crezut ca mă poate vrăji sa uit de micuții mei și să cred că ea e sufletul meu pereche. I-am jucat jocul pana când am căzut de la durerea și golul din corp. În fiecare zi vrăjitoarea vine și îmi facă fel-de-fel de vrăji ca să uit de ei. Mereu pleacă din cameră mea crezând că vrăjile ei au funcționat. La fiecare vraja pe care mi-o face îmi slăbește. Nu mai pot continua așa! Am trimis câteva gărzi să o aducă pe Andreea înapoi și să-i spun adevărul. Nu mai rezist mult fără ea!
Andreea pov.
Însfârșit am terminat și actul ăla nesuferit. Nu mai pot sta aici nici o secundă. Când vreau sa mă ridic o bătaie în ușă se aude.
- Întră! spun eu tare.
- Andreea, niște oameni vor sa te vadă. spune Cristi intrând în birou.
- Lăsă-i să vină.
Pe ușa biroului apar 5 gărzi din haita supremă.
- Ce faceți aici? îi întreb eu pe cei 5.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate