- Alexia Hell. Îți urez bun venit în Haita Blackblood. Aș prefera să îmi spui pe nume. Andreea Hell. spun și îi întind mana și când procesează ce am spus se uita cu ochii cât cepele la mine și eu doar chocotesc.
-...
- Dar cum? spune ea uimită.
- Sunt sora ta mai mică.
I-am explicat tot și am decis sa o aduc în Haita Supremă. Nu a ripostat și am trimis-o în camera ei. Am fugit în camera mea. Întru în camera și, ce sa vezi? Una bucata iubit tolănit pe tot patul la bustul gol. Ma apropii de el cu pași de felina și când îmi simte prezența, îl vad cum înghite în sec. E și normal. Am pe mine un maieu cu un decolteu de mamă și mamă. Și blugii ăștia mulați îmi scot în evidenta formele.
Dylan se ridica din pat și se pune în genunchi pe marginea acestuia. Ma apropii tot mai mult de el și îmi lipesc buzele de ale lui.
([DE AICI SCENE 18+ NU RĂSPUND DE EVENTUALE TRAUME])
Îl trântesc pe spate pe pat și mă pun peste el. Încep sa îl sărut pe linia maxilarului și cobor pe gât. Îi sărut linia pulsului și cobor pana pe piept. Îl mușc de un sfârc și acesta se chinuie sa nu scoată nici un sunet. Ma îndrept spre urechea lui și îi șoptesc cu o voce senzuala la ureche faptul ca camerele sunt izolate fonic apoi îl mușc de lobul urechii și el geme grav. Îmi continui tratamentul și ma întorc cu săruturile pe pieptul acestuia. Cobor cu săruturile mai jos pana la abdomen și acum observ 6 pătrățele perfect conturate de mușchii lui. Cobor mai jos până la dunga pantalonilor. Ma ridic din nou și îmi lipesc buzele de ale lui. O mana de a mea sta pe pieptul celui de sub mine și cealaltă se plimba în voie pe corpul de zeu a lui Dylan. Îmi cobor mana pana la Dylan-junior și îl ating delicat. Îl aud cum geme gros și încep sa ma frec de prietenul lui și îl simt tot mai tare. Acesta își pune mâinile pe fesele mele și strânge cu putere. Îmi iese un geamăt strâns de gat pe gâtlej și iubitul meu ma întoarce și acum sta el deasupra mea. Îmi da maieul peste cap și coboară cu săruturi pe gât intimp ce gemetele mele îi încântă urechile. O mana de a lui își croiește drum pe spatele meu pana la sutien. Desface coapsele sutienului și îl azvârle pe undeva prin cameră. Coboară cu săruturi fierbinți pe pieptul meu pana la sâni. Ia în mana un sân și ce celalalt îl dezmierde cu gura. Ma mușcă de sfârc și un țipăt mic de durere îmi părăsește gâtul. Trece la celalalt sân și aplica același tratament.
După coboară tot mai jos cu săruturi fierbinți pana la dunga blugilor. Îmi desface fermuarul și îi azvârle și pe ei undeva prin cameră. Coboară tot mai jos cu săruturi pana la feminitatea mea. Ma săruta prin ultima bucata de material rămasă pe mine și ma mângâie prin chiloții dantelați.
- Ești asa uda iubit-o. spun el și într-o fracțiune de secunda îmi sfâșie și ultima bucata de material ce ma acoperă.
Îmi săruta acel loc și înainte sa poată sa mai facă ceva îl trag de par peste mine și îl sărut cu foc.
- Te vreau în mine. spun cu voce sugrumată și acesta se conformează.
Întra brutal in mine ceea ce îmi provoacă un țipăt mic dar durerea se transforma în plăcere. Se mișcă tot mai repede în mine până când ajunge la apogeu.
- Dylan! îi gem numele după ce mai întra o data brutal în mine și se trântește lângă mine în pat.
([AICI SE TERMINA SCENELE 18+])
Mă trage la pieptul lui și stam îmbrățișați. În curând simt cum sunt trasa în lumea viselor și înainte sa ma desprind de realitate îi mai las un sărut pe piept și îl cuprind în bratele mele mici.
Dylan pov.
Stau și o admir. Ma uit la iubita mea care doarme ca un îngeraș. Pot sa observ un zâmbet minuscul pe buzele ei umflate și roșii. Acum o săptămână stătea în cameră și bocea după copii care acum nu mai sunt. Când am să îi prind pe acei bastarzi am sa îi sfâșii și am sa îi torturez pana o să vrea moartea.
Ma ridic cu grija din pat și merg pe balcon după ce îmi iau un halat de noapte pe mine. Îmi scot pachetul de țigări din pantalonii scurți și o brichetă. Ma așez pe unul dintre scaunele de pe balcon și meditez la ce sa întâmplat în ultimul timp. În ziua în care am mers la picnic și în care am fost atacați, aveam amândoi parul alb și ochii roșii. Eram complet asortați. Eram prea absorbiți în altele decât sa vedem cu ce suntem îmbrăcați.
Acum când ma gândesc iar la acea zii, îmi vine sa ma dau cu capul de toți pereții pentru ca am lăsat-o pe Andreea cu doi bastarzi și eu ma luptam doar cu unul.
- De ce nu dormi? sunt trezit din transa de întrebarea iubitei mele.
- Ma gândeam. Dar tu? De ce te-ai trezit? o întreb intimp ce se așează în fata mea pe scaun.
- Nu mai am somn. Dacă tu nu ești lângă mine nu pot sa dorm. spune și se lasă pe spate.
Dintr-o date se aude un motor de mașină și ne mutam privirea pe autovehiculul care sta acum în fata casei. Din bolidul negru iese Christian. Mai sta puțin și o silueta de fată îi sare în brațe.
- Fata aia e sora mea mai mare, Alexia. spune Andreea și o vad zâmbind.
- Aveți grija sa va protejați! strig către cei doi porumbei.
Christian se întoarce către noi și când ne vede înlemnește.
Ce dracu cauți tu aici?! tună vocea fratelui meu tembel în capul meu.
Sunt la iubita mea. Tu? spun în gluma și pot sa prevăd că acum își da ochii peste cap.
Închide link-ul și întra cu Alexia în casă. O aud pe Andreea cum chicoteste și îmi apare și mie un zâmbet pe buze. Îmi întorc privirea spre iubita mea și o vad cu o țigară un mână.
- Și unde am rămas?
- La faptul ca și tu ar trebuii sa vi lângă mine sa dormim. spune și mie îmi apare un alt zâmbet pe buze.
Ma uit la cer și văd câteva raze de soare. Cât am stat afară?
- Am sa stau aici timp de o luna sau două. Am multe lucruri de făcut și trebuie sa verific haita. Chiar dacă îi am pe Andrei și Cristi, nu se întâmplă nimic. Cred ca va trebuii sa îmi găsesc alți Beta și Gama. spune Andreea gânditoare.
-...
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate