Mă trezesc din cauza telefonului care suna încontinu de câteva minute.
- Oprește porcăria aia!
Am răspuns la telefon fără sa ma uit cine suna și am ieșit din cameră pe hol.
- Te-am trezit din somn prințesă?
- In viata ta sa nu-mi mai spui prințesă! Acum raportează!
- L-am prins! Acum ne îndreptăm spre aeroport.
- Sună-mă când ajungi. Truie sa stabilim unde sa ne întâlnim.
- Putem să ne vedem la graniță.
- Prea riscant. Toți ar simții ca vreau sa plec și ar începe sa ma caute ca apucați. Sună-mă când ajungeți în țară și am sa vin eu personal sa va iau.
Cu astea spuse închid apelul și ma întorc în camera și văd că Dylan doarme dus. Îmi iau niște haine și întru în baie. Întru în duș și simt cum toți mușchii mi se relaxează. Poate credeți ca am jucat teatru ieri când am început sa plâng dar nu era așa. Chiar m-am panicat când i-am văzut. Acum că am vorbit cu David poate credeți că sunt o prefăcută dar nu e așa.
Ies din duș și ma îmbrac cu hainele alese. Îmi fac rutina de dimineață și ies din baie. Îl vad pe Dylan dormind pe tot patul. Îl las sa doarmă deoarece e foarte obosit. A trebui să îmi facă mie mofturile și tot ce mai aveam în ultimul timp. Plus că mai trebuie să lucreze la birou și nu are timp mai de loc de el. Mai trebuie și sa aibe grijă de Haita ca nu cumva sa se întâmple ceva rău. Merită un somn lung și odihnitor.
Cobor scările pana la biroul său. Deschid ușa și rămân surprinsă sa vad că are un teanc de un metru pe o parte a biroului. Mă așez pe scaunul său și iau prima foaie cu nu știu ce haită care vrea să facă un tratat de pace cu noi. Îmi notez în agendă și trec la următoare. Un vârcolac care vrea să între în haită. Îmi notez și asta și trec la următoarea.
****
Și asa mi sa dus ziua. Am semnat foi, am acceptat tratate de pace, am am făcut notițe când și unde trebuie sa merg pentru nu știu ce bătrân mort sau un nou născut în haită. Nu a fost greu doar că nu am ieșit din birou mai de loc. Semnez și ultima foaie și ies din birou. Mă îndrept spre bucătărie unde stăteau Marina, Marina, Caden, Maria, Xender, Christian și Nail și Nick.
- Unde ai fost pana acum? întreabă Caden.
- Am fost în biroul lui Dylan și m-am ocupat de hârțoagele lui.
- Tu ai văzut cât de mare e muntele de hârtii? spune Nick de parca nu m-aș fi ocupat de hârtii în viata mea.
- De parca nu am mai pus mana pe un tratat de pace în viata mea. spun și îmi iau un suc de cireșe din frigider.
- Dar Dylan unde e? întreabă Nail.
- E în camera lui dormind cel mai probabil.
- A dormit toată ziua? spune sora lui exasperată.
- Da. Ori cum trebuia sa se odihnească la câtă presiune are pe umeri. Trebuie sa aibe grija de haită, să semneze numai foi, sa îi antreneze pe cei tineri, sa ma suporte pe mine și mofturile mele și multe altele.
- A cam trebuii sa se odihnească și el la câte are de îndurerat. spune Marina (iubita lui Vlad).
- Da.
Ies din bucătărie și ma îndrept spre camera noastră dar telefonul începe să-mi sune. Răspund.
- Am ajuns în aeroport.
- La care aeroport?
- Din țară.
- Ajung în 30 de minute. Așteptați afară.
Cu astea spuse închid apelul și ma îndrept spre garaj. Iau cheile Range Land-ului și întru în mașină. O anunț pe Maria că trebuie să merg undeva mintal și închid link-ul. Ridic barierele mintale ca nu cumva să afle careva ca sunt moartă.
Ajung în parcare la aeroport și îl vad pe David urmat de încă 2 băieți care, cară un sac, cu presupun persoana dorită, care se intreapta de mașină. Cobor din mașină și deschid port-bagajul mașinii.
- Repede nu avem mult timp.
Toți urca în mașină și David se urcă pe locul pasagerului.
- Și acum ce faci cu el?
- Mai întâi am sa aflu cateceva de la el după are nu știu.
- Și cu familia mea cum rămâne?
- Stai chill că ajungem și acolo. Mai întâi vreau să îl bag în temniță și apoi îți eliberez familia și sufletul pereche. spun și un zâmbet de drac îmi apare pe față.
Nu după mult timp ajungem la graniță unde un gardian ma oprește.
- Stop!
Las geamul în jos ca să ma vadă.
- Scuze Lună.
Nu mai spun nimic și ma îndrept spre catacombe. Ajungem în fata unui stejar mare, bătrân și gros.
- Ce cautam aici în mijlocul pădurii? întreabă David.
- Calmează-te. Aici e ținută familia și sufletul tău pereche. Și tot aici va fi temniță lui Shane.
După ce termin de spus asta ma apropi de copac și la rădăcinile lui găsesc ușa către catacombe.
- Bingo!
O deschid și întra prin ușa din pământ.
- Aveți grijă, scările sunt alunecoase.
Ne îndreptăm spre celula prizonierul și băieții lui David îl pun în lanțuri.
- Acum dă-le drumul!
- Sigur. spun și deschid celula în care sunt familia și sufletul pereche al lui David.
El fuge spre Maria și o ia în brațe. Îi inping și pe băieții lui în celulă și închid cu cheia. David aude cheile în broască și se întoarce spre mine.
- Ședere plăcută alături de familie. spun și un râs de handicapată îmi părăsește gâtul.
- MONSTRULE!!!
- Oh dragă. Data viitoare când faci un pact cu cineva informează-te despre acea persoană. Nu de alta dar sa nu mai fi păcălit atât du ușor. Pa pa!
Spun și un alt râs handicapat îmi părăsește gâtul.
Ies din catacombe timp în care aud cum David ma face în toate felurile.
Am pornit mașina și mă îndrept spre casă. Nu îmi vine sa cred ce prost e David. Chiar dacă am fost colegi în Germania tot nu scapă de mine.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate