Mă trezesc și din instinct pun mâna pe partea dreaptă a patului. Simt că cineva e cu mine în pat așa că mă întorc rapid și o văd pe mama comorilor mele cele mai scumpe. O sărut scurt pe frunte și mă ridic din pat. Merg în baie și întru în duș. Ies din duș după 25 de minute și îmi dau seama că am uitat să-mi iau haine. Îmi dau o palmă peste față și mă înfășoar într-un prosop. Ies din baie și o văd pe iubita mea dormind cu spatele la mine. Văd că ține ceva în brațe dar nu îmi dau seama ce este. Mă apropii și văd că tine în brate perna mea. O sărut pe obraz si merg în șifonierul uriaș. Îmi iau o pereche de jeansi negrii și un tricou alb și mesajul I'm The KING! și ies din cameră cu grijă. Când dau să merg către bucătărie în fata mea apare Cristi. Pentru o secunda am crezut că inima mea a ratat o bătaie.
- Frate ce mai speriat. spun eu cu mana pe inimă din cauza socului.
- Asculta aici la mine. Dacă Andreea îți desvaluieste cele mai adânci secrete ale ei înseamnă că ești o persoana importantă pentru ea. Să nu te mai prind că o ranesti altfel am să te omor cu mâinile goale! spune și dispare la fel de repede pe cât a apărut.
Doamne ce ciudat. Îmi e ca un frate dar uneori nu îl suport. E mai rău decât Christian. Că tot vorbind de lup, pe unde mama masii de copil umblă ăla?! Nu îmi mai bat capul cu el și mă îndrept către birou. Când întru în birou mă așteptau o groază de hârtii. Oftez și mă pun să le completez și să semnez.
Andreea pov.
Mă trezesc și simt mirosul lui în cameră. Atunci îmi aduc aminte ce sa întâmplat ieri și strâng perna sa în brațe. Aud o ușă cum se deschide dar tot nu deschid ochii. Simt ceva umed pe obraz dar îmi place. Mai stau puțin și aud iar o ușă. După câteva clipe îmi deschid ochii și nu văd pe nimeni în cameră. Mă ridic din pat și merg spre baie. Întru în duș și las ca apa fierbinte să mă relaxeze. După 30 de minute ies din duș și îmi dau seama că am uitat să-mi iau haine. SCHEIẞE!!! La dracu! Mă înfășor într-un prosop alb moale și mă uit dacă e cineva în cameră. Nu e nimeni așa că merg în dressing. Îmi iau o pereche de jeansi albi și un tricou negru cu mesajul I'm The Queen! Pe mine și ies din cameră. Merg în biroul lui Dylan și deschid fără să bat la ușă. Când vrea să înjure de toți morții pe cel care la deranjat, se uită la mine și zâmbește. Merg la el și mă așez în poala lui.
- Ce zici sa facem ceva astăzi? spun eu.
- Ce vrei să faci?
- Păi mă gândeam la o plimbare doar noi doi sau un picnic lângă cascadă.
- Am de semnat niște hârtii dar după aia putem merge. Ce spui?
- Spun să mă lași pe mine la birou și tu să mergi să pregătești coșul de picnic.
- Nu te las pe tine aici. Chiar dacă urăsc munca la birou nu înseamnă că trebuie să o faci tu.
- Te loooooog! mă milogesc eu de el.
- Nu! Și nu fă fața aia de cățeluș plouat că nu mai merge la mine.
Atunci îi arunc o privire gen Dacă nu mă lași la birou mașina, camera și biroul tău am să le vopsesc roz! Ai să dormi pe preș tuns la 0! De îndată sa ridicat de la birou și a zbughito pe unde a apucat. Eu mă pun la birou și semnez actele și tratatele primite.
Dylan pov.
Femeia asta mă omoară cu zile! Când primesc o privire de câine plouat, când primesc o privire amenințătoare. Dar ce să-i fac? O iubesc și știu că și ea mă iubește. Când mi-a dat încrederea ei am știut că mă iubește cu adevărat. A mai spus că eu sunt singurul care a reușit să se apropie de ea atât de mult. Nici măcar frații sau prietenii ei nu au ajuns la un asemenea rezultat.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate