- Trezirea leneș-o!
- Eu sunt de doua ore treză.
- Atunci grăbește-te ca întârziem la antrenamente!
- Bine bine! Imediat vin!
- Te așteptăm jos.
Însfârşit! Da, asta e o dimineață normală la noi. De ceva timp tot sunt asaltata de ăștia doi. Chiar dacă sunt mai mari decât mine, nu au voie sa vorbească cu mine deparca aș fi un bebeluș. Eu le mai dau voie sa vorbească asa dar când trec de limită....... nu cred că vreți să știți ce se întâmplă.
Ma ridic din pat și merg la baie. Îmi fac veșnică rutina și merg sa ma îmbrac. Îmi iau un tricou lejer pe mine și o pereche de pantaloni de trening. În picioare îmi iau adidașii mei roz și îmi strâng parul într-o coadă.
Cobor în bucătărie unde se aflau toți.- Neața.
- Neața.
- Iar au întrat la tine în cameră?
Marc și Mădălin la unison.
- Voi ce credeți?
- Eh lasă. Când vor depăși limita nu vor mai întra la tine în camera nici dacă i-ai amenință cu moarte.
- Haideți sa mâncăm ca eu nu mai pot de foame.
- Ho fomist-o ca abea ce ai mancat acum câteva minute un dita sandwich-u.
Ne punem să mâncăm. După ce am mâncat am mers la mașini și ne-am împărțit.
- Hei Andreea!
Vine Vlad cu mașina lui în dreptul mașinii mele.
- Ce vrei?
- Ce zici de o cursa pana la școală?
- Cine câștiga ce primește?
- Dacă câștig eu noi doi vom avea timp de o săptămână nopți "fierbinți" cum spuneai tu.
- Tentant. Dacă câștig eu tu vei fi sclavul meu o luna întreagă.
- Sa făcut.
Pornim motoarele mașinilor și ne așezăm mașinile una lângă alta cu o distanță de 3 metri. Nazli ne da startul și noi o luam la goană. Apăs pe accelerație pana la fund auzind cum Mădălin și Marc tipa terifiati de viteze pe care o aveam. În câteva secunde am ajuns la 300 km/h și în maxim un minut am ajuns la facultate. Opresc motorul mașinii și ieșim. Băieții având un mic atac de panica de la atâta viteză. Așteptăm 5 minute și mașina lui Vlad ajunge în spatele mașinii mele. Coboară și gemenii din mașină și Cristi e mult mai calm ca Marc și Mădălin.
- Nu-i corect. Ai avut un avans.
- Cu sau fără avans tot am câștigat deci ține-mi geanta sclav.
Spun și îi dau geanta mea lui Vlad.
După 10 minute apar și Nazli și Selly parcând în spatele mașinii lui Vlad.
Am întrat în facultate și toți ne-au făcut loc sa trecem. Dacă nu știați noi suntem grupul de populari din facultate. Toți se tem sa ne privească. Uneori și mie îmi e frica de propria persoană. Din spatele meu se aude o voce pițigăiată. M-am întors și am văzut-o pe Ioana care se lingea cu Ștefan îmi dau ochii peste cap și ne continuăm drumurile spre clasă. Întra în clasa și lupoaica mea începe sa se agite.
E aici! E aici!
Cine sa fie?
E aici! E aici!
Luna cine sa fie aici?!
E aici! E aici!
Am decis sa ignor spusele Lunei. Cine sa fie aici? Tot spune ca e aici. La ce se refera nebuna? O voce caldă și în același timp autoritară ma trage din gândurile mele.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate