- Am sa stau aici timp de o luna sau două. Am multe lucruri de făcut și trebuie sa verific haita. Chiar dacă îi am pe Andrei și Cristi, nu se întâmplă nimic. Cred ca va trebuii sa îmi găsesc alți Beta și Gama. spune Andreea gânditoare.
-...
- De ce sa cauți alți Beta și Gama? o întreb și ea se lasă mai comod în scaun.
- Ultima data când am fost aici și am verificat biroul, erau foarte multe hârtii. Una era chiar un tratat de pace care se apropia de termenul de expirare și aproape am iscat un război între două haite. Am fost la limită. Chiar nu știu ce sa mai fac. spune și un zâmbet trist îi apare pe față.
- Sa întâmplat ceva? o întreb după 2 minute de tăcere.
- Aveam o complet altă imagine cu viitorul. spun și se joaca cu brățara de la mana stângă.
- Ce imagine aveai?
- Tu te jucai cu copii și eu ma uitam la voi. Băiețelul ma chema sa ma joc cu voi și în întreaga casă se auzeau râsetele noastre. Voi trei va jucați în grădină și eu vă chem la masă. Peste tot doar râsete și fericire. spun și o lacrima îi se scurge din ochi și se rostogolește pe obraz.
Merg lângă ea și o strâng în brațe. Se liniștește treptat și o las din brațe. O sărut pe frunte și merg înapoi în camera de unde îmi iau hainele pe mine deoarece nu am haine curate aici. Andreea întra și ea și merge în șifonier. Iese după 2 minute cu niște pantaloni de trening, o pereche de boxeri de bărbați și un tricou alb de bărbați.
- Poftim. Dacă vrei poți sa mergi la baie. spune și îmi înmânează hainele.
- Da dar nu am gel de duș. spun și ea doar chicoteste.
Pleacă înapoi în dressing și nu mai iese.
Întru în baie și pe raftul de săpunuri, șampoane, geluri de duș, uleiuri de baie etc. stau o sticla de șampon de al meu și una de gel de dus tot de al meu.
Intru in duș și ies după 30 de minute. Mă șterg cu un prosop și ma îmbrac. Nu îmi mai iau tricoul pentru ca e destul de cald. Ies din baie și merg în bucătărie unde erau doar Christian și Alexia.
- Neața. le urez amorezilor dar nu îmi răspund. Neața! spun mai tare și amândoi tresar speriați.
- Neața. spune Chris cu juma' de gură.
- A văzut-o careva pe Andreea? îi întreb și Alexia îmi spune ca e în biroul ei.
Merg pana la etajul -1 unde sunt birourile și alte săli. Înaintez pe coridorul lung pana la biroul iubitei mele. Bat ușor la ușa și după ce aud confirmarea întru și, ce sa vezi? Una bucata iubită stresata la birou cu nervii întinși la maxim.
- Sa întâmplat ceva? o întreb și ea doar își pune mâinile la tâmplă.
- Poți te rog sa chemi toată haita în fata casei? Și spunele lui Andrei și Cristi sa vina și ei și sa stea su 2 metrii în fata haitei cu față la mine? Te rog?
- Bine.
Andreea pov.
După ce Dylan pleacă ma ridic de pe scaun și merg în sala de antrenamente lupte corp la corp. Acolo îi găsesc pe Cristi și Andrei și le spun sa iese în fata casei și sa se așeze cu 2 metrii în fata haitei. După ce plec merg în fata casei unde sta toată haita. Andrei și Cristi ies și ei din casă și se așează la locurile lor.
- Am un anunț de făcut! spun cu vocea de Alpha. Din cauză că eu am lipsit o perioada lunga de timp, nimeni nu sa ocupat de treburile mele sau cel puțin de o parte din ele! Am fost înștiințată ca Haita Silverado ne declara război! spun și din mulțime se aud șușoteli și Cristi și Andrei se uita mirați unul la altul. Am primit o invitație la o conferință și termenul pentru aceea conferință a expirat! Din cauză că Beta și Gama nu s-au obosit sa ma anunțe de asta, am pornit un război! De acuma am fost blândă cu toți! Dar de acuma schimbăm foaia! Antrenamentele încep în fiecare dimineață de la 06:00 pana la 16:00! Dacă cineva are ceva împotrivă, sa pășească în față! doi băieți de vreo 16-17 ani pășesc în față. Veniți la mine! le ordon și ei vin în fata mea și se pun în geninchi. Eu Andreea Hell va izgoneac pe voi Markus White și Zayn Malik din haita Blackblood! spun și toți se uita șocați la mine. Vreau ca pana la apus sa părăsiți teritoriul Haitei! le ordon celor doi băieți și le spun tuturor sa vina în 30 de minute înapoi în fata vilei pentru a începe antrenamentele.
Toți se împrăștie și mergem și noi sa ne schimbam în haine de sport. După ce terminăm mergem afara unde i 5 minute s-au adunat toți.
- Înainte de a începe antrenamentul vreau sa mai anunț ceva! spun iar cu tonul de Alpha. Timp de o săptămână voi vedea cum se antrenează toți masculii din haită! Îmi trebuie alți Beta și Gama! spun cu tonul de Alpha și ma uit prin mulțime. Toți se uita ciudat la mine dar nici ca îmi pasă.
Cobor mai jos și merg sa vad rândurile. Când vad ca nimic nu e neinrevula ma întorc către vila unde mai sus stau Cristi, Andrei, Christian și Dylan.
- Hale, în linie! spun cu tonul de Alpha.
Cei doi frați se uita unul la altul și amândoi merg în linie. Ma duc lângă ei și stau la 2 metrii depărtare de ei.
- Toată lumea 20 de ture de teritoriu în ce forma vreți! spun cu vocea de Alpha și ma uit la toți.
- Da Alpha! se aud toți ceea ce îmi da un sentiment de satisfacție.
Toți o iau din loc și când Dylan vrea sa plece îl prind de mână și îl trag înapoi. Se uita mirat la mine dar înțelege ce vreau sa spun. Ne transformam amândoi în lupii noștri și o luăm după haită. Mai vedem câțiva lupi în fata și noi ne păstrăm ritmul. Adică 5 km/h. Alergăm în forma lupină pana la sfârșit și când terminam cele 20 de ture de teritoriu, ne transformam înapoi în oameni. După ce termină toți cu cele 20 de ture, spun cu voce de Alpha.
- Vreau sa vad lupte lup contra lup și corp la corp între masculi! Femelele abdomene 100, 50 de flotări, 100 de genuflexiuni și ture de teritoriu în forma umană! Începeți cu ce vreți! spun cu tonul de Alpha și toți se conformează.
Merg mai departe de vilă unde se țin luptele și vad toți masculii aliniați în linie după înălțime.
- Începeți cu luptele corp la corp! spun aspru și ma uit la Christian care perca se simte incomod. Hale! Tu faci cu fratele tău! spun către Christian și aceștia se depărtează de restul.
Andrei îmi aduce o fișă și vad ca pe ea sunt scrise numele și prenumele tuturor masculilor și câte puncte sa dau și sa scriu ce puncte slabe și puncte neutre au ei.
La media e Christian.
CITEȘTI
Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist
ParanormalO poveste frumoasa despre niște prieteni. O poveste frumoasa de dragoste. Dragoste și înșelăciuni Un vis superb, care se transforma într-un coșmar oribil. Asta e povestea unei fete ciudate