31

48 1 3
                                    

Întru în spital și îl caut pe doctor.

- Andreea?

- Chase! Chiar omul pe care îl căutam. Am nevoie de ajutorul tău în medicină. Am găsit pe cineva într-un depozit uitat de Dumnezeu și are o tăietură la abdomen.

- Mhm. Și ști cauza tăieturi?

- Bănuiesc că pumnal de argint.

- Atunci trebuie cât mai rapid controlat.

Spune și îl ia pe băiat cu el în salon. Mă pun pe unul din scaunele de pe hol cu Dylan și așteptăm.

Kozov pov.

- Ști cum te cheamă?

Întreabă doctorul și îi răspund.

- Kozov.

- Kozov și mai cum?

- Kozov Carter.

- Mhm. Ști in ce an suntem și câți ani ai?

- Habar n-am.

- De când ești în depozitul ăla?

- Din 2016, iarna.

- Deci ești de 11 ani într-un depozit. La câți ani ai fost băgat acolo?

- Șapte, dacă nu mă înșel.

- Bun. Se pare că rana din abdomen nu ți-a atins nici un organ vital. Mai ști când ai ziua de naștere?

- 15 Decembrie.

- Deci faci 18 chiar peste o săptămână.

************

Ies din salon cu doctorul în spatele emu și îi văd pe cei doi cum stau și așteaptă. De cum aud ușa salonului că se deschide, se ridică și se uita la doctor.

- Deci. Chestiile importante. Pumnalul nu i-a atins nici un organ deci e inafara oricărui pericol. Se află în acel depozit de 11 ani și săptămâni viitoare duminică face 18 ani. Dar am o veste proastă. Pumnalul cu care a fost tăiat era din piatră demonică. Deci s-ar putea să se comporte ciudat în următoarele 96 de ore. In rest i-am pus 4 copci. Vă urez o zi buna în continuare.

Spune doctorul dar bărbatul din fata mea îl oprește.

- Ah, Doctore! Puteți să îi faceți un control și soției mele? Va rog?

Spune bărbatul și se poate simți speranța din vocea sa.

- Îmi pare rău dar va trebui să mergeți la voi în sat pentru control.

Spune doctorul și cei doi soți devin dintr-o dată triști.

- Mulțumim, Chase.

- Mereu o placere pentru copiii lui Peter și Lilly.

Spune doctorul și apoi pleacă.

- Hai pustiule. Toți te așteaptă. Mai ales Caden.

Spune tatuatul și merge înainte cu nevasta sa. Mergem afara și ne urcam în mașină. Pe la intrarea în pădure începe cel de la volan o conversație.

Orice Poveste Frumoasă are un Sfârșit trist Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum