С всяка изминала секунда гневът ми се увеличаваше и Брайън знаеше това. Мъжете ми ни бяха заобиколили и бяха готови да му се нахвърлят. Мечката и вълка бяха зад мен, придавайки ми по- страшен вид. Брайън избърса ножа, по който имаше от кръвта на червенокосата жена, и изглеждаше сякаш не беше направил нищо особено. В другата си ръка държеше кълбото, което даваше образът на майка ми, която седеше на дивана. Бях наранена, бях ядосана и определено щях да си отмъстя на Брайън за предателството му към мен.
- Е, двамата ще станем ли мечтания отбор?- той повдигна вежда, показвайки усмивката, която преди смятах за чаровна.
- Не, никога няма да стана част от извратените ти представи!-приближих се с една крачка към Брайън, гледайки го злобно- Никога няма да ти простя. Дай ми кълбото и няма да пострадаш- протегнах ръка, за да може да ми го даде.
Вълкът изръмжа и показа острите си зъби и армията ми постепенно стесняваше кръга, който беше създала около мен и Брайън. Нямах намерение да го убивам, но определено щях да го нараня. Нямаше да му се размине толкова лесно. Той се огледа и се усмихна.
- Не забравяй, че аз имам преднина.- той разклати ножа и го насочи към кълбото- Ще съжаляваш за това, че избра грешната страна!
Зелените му очи ме гледаха самодоволно и усещах как малката ми доза самочувствие се изпаряваше.
- Заплашваш ме?!- казах, повишавайки тон- Не си сериозен!
- Само гледай.- Брайън почти докосна обвивката на кълбото и майка ми погледна насам. Явно беше видяла онова кълбо, което беше в стария ми дом и се ококори. Взе кълбото в ръце и погледите ни се засякоха. Пулсът ми се ускори. Не можех да гледам това.
Точно когато щях да се предам, когато щях да кажа: " Добре, ти печелиш!", Адам дойде с една дребна старица с побеляла коса. Лешниковите му очи за секунди прецениха обстановката и почти веднага разбра, че с Брайън вече не бяхме приятели.
- Намерих я до двореца!- каза той, посочвайки жената.- Твърди, че е близка на Брайън.
- Здравей, Аврора!- тя ми се усмихна.
- Здравей!- отвърнах и погледнах самодоволно Брайън, който се беше вцепенил- Ела, дойде точно навреме.
Това беше баба му.
- Само посмей..- Брайън изръмжа.
YOU ARE READING
Проклятието
FantasyАврора Смит е момиче, което всички обичат. Тя е готова да помогне на всеки, без да се замисли. Но това се променя, когато боговете направиха грешката да й дадат сила, с която може контролира всяко мъжко същество, единствено с погледа си. Тази дарба...