Тази глава е свързана с предишната ми история„Реална идентичност"
Подпрях се на един голям овален камък и нещо пред мен привлече вниманието ми. Отидох до него и за малко не си глътнах езика...не можеше да бъде...халюцинирах. Повдигнах малката подаръчна кутийка и я гледах с ужас.
- Аврора, добре ли си? Пребледня!- Маркъс сложи ръка на челото ми, за да провери температурата ми.
- Не може да е истина, тази кутия е от...рожденият ми ден!
- Който е днес...- Маркъс повдигна вежда.
- Не...този подарък е от братята ми, които сега са мъртви.
- Оу...съжалявам!
- Дори не успях да го отворя...- няколко сълзи се появиха в очите ми, но не позволих да се стекат по бузите ми.
- Е...какво чакаш?- Ноа повдигна рамене.
- Ти тъп ли си?!- Фил леко повиши тон- Това е капан!
- Очевидно!- Томас завъртя очи.
- Знаех си, че нещо лошо ще се случи!- въздъхнах и Томас погледна настрани...определено щях да го разпитам после- Е, която и да е, ще се появи само по един начин!
Кутийката беше точно такава, каквато си я спомнях- в бледо лилав цвят, а панделката около нея беше в по- тъмно лилаво. В нея имаше медальон, а когато го отворих, от двете му страни имаше снимка с мен и братята ми поотделно. Бяхме толкова щастливи. Не издържах и позволих на сълзите в очите ми да излязат. Симо погали рамото ми в опит да ме успокои.
- Честит 18-ти роджен ден, како! Обичаме тее!- чух пеещите гласове на братята ми.
- Сприии!- извиках, плачейки.
Момчетата ме заобиколиха, за да ме предпазят. Притиснах кутийката към гърдите си.
- Колко хубав спомен!- каза въпросната жена измежду лианите- Жалко, че няма друг такъв!- тя се засмя.
- Аах, всички кучки ли се смеете толкова противно!- възкликна Томас с погнуса, разтърсвайки глава.
Тя още повече се засмя.
- Харесвам духа ти.- и тогава се появи- ниска, с червена свободна рокля и руса коса, стигаща малко под раменете. Зелените й очи ме гледаха самодоволно- Благодаря ти, че ме пусна.- погледна Томас.
YOU ARE READING
Проклятието
FantasyАврора Смит е момиче, което всички обичат. Тя е готова да помогне на всеки, без да се замисли. Но това се променя, когато боговете направиха грешката да й дадат сила, с която може контролира всяко мъжко същество, единствено с погледа си. Тази дарба...