Гледна точка на ТомасМалките ръце на Аврора бяха увити около кръста ми и летяхме ниско с орела, за да можеше останалите да ни виждат от земята. Не можех да отрека факта, че бях шокиран, когато тя уби съвсем сама тази огромна змия. Но въпреки това я смятах за глупава, за дето скочи от гърба на Симо, за да подчини орела...Ако той не я беше хванал навреме, цялото пътуване щеше да се прецака и тези няколко дни щяха да бъдат пропиляни напразно. Маркъс щеше да се побърка и никой нямаше да може да го успокои. Но реакцията на тримата подчинени щеше да бъде безценна. Какво ли щяха да правят, след като „любимата им" нямаше как да ги командори?!
- На какво се смееш?- пита ме. Дори не забелязах усмивката си.
- Ти говориш?!- повдигнах вежда, но се сетих, че тя нямаше как да види това.
- Колко си забавен!- бях убеден, че сарказмът й беше придружен със завъртане на очи, въпреки че носеше очила- Значи няма да ми кажеш?! Бих искала и аз да се посмея с теб.
- Не е твоя работа.
- Защо ме мразиш?- тя въздъхна- Какво толкова съм ти направила?
- Не може всеки да те харесва.
- Това не е отговор.
- Напротив, просто ти не го приемаш.- повдигнах рамене- Свикнала си всички около теб да ти се кланят и да ти угаждат.
- Ти сериозно ли?!- тя леко се засмя- Да не би да забрави случилото се преди около час?!
- Знаеш за какво говоря.
- Не, не знам.- много добре знаеше за какво ставаше дума, но просто искаше да ме дразни. Получаваше се.
- Не е нормално мъжете да угаждат постоянно на някого, особено на жена. Ти живееш в някакъв измислен свят и си нямаш представа от истинския живот.
- Мислиш, че не го знам ли?! Но какво да направя?! Това е моят живот и аз си го харесвам такъв, какъвто е. Не приемам критики от непознати.- почувствах се странно от отговора й.
Усетих чуждо присъствие в околността. Това беше една от онези жени с телепортиращите си способности. Нямаше как да не забележи как три камили следваха гигантски орел.
YOU ARE READING
Проклятието
FantasyАврора Смит е момиче, което всички обичат. Тя е готова да помогне на всеки, без да се замисли. Но това се променя, когато боговете направиха грешката да й дадат сила, с която може контролира всяко мъжко същество, единствено с погледа си. Тази дарба...