Гледна точка на ТомасОтлично знаех какво следваше след този поглед...определено Найден ни беше прецакал.
- Какво си направил?- Ноа повдигна вежда към него, явно и той се беше досетил.
- Нищо...просто трябва да наминем през онази вещица..сещате се..която ни вкара маршрута в главите..- Найден оправи прическата си, очевидно се притесняваше.
Маркъс покри лицето си с ръце и не бях сигурен дали измънка нещо, или просто беше вик от отчаяние.
- Идиот такъв, много добре знаеш колко зле бях след шибаната отвара!- Ноа стегна челюстта си и леко избута Найден.
- Какво да направя, след като тъпата вещица ме заплаши, че няма да ми даде останалата част от маршрута, освен ако не отидем в бърлогата й в Годжи?!- Найден също се ядоса и Маркъс застана между тях, за да им попречи да се сбият.
- Чакай, искаш да кажеш, че замъка на Брайън не е тук?- и Фил се намеси.
- Тук е, но просто не знам къде точно!
Докато те се караха, преместих вниманието си към Аврора. За първи път я виждах...пречупена. Гледаше към вълка в скута си и го галеше. Говореше му нещо, а още по- странното беше, че той я разбираше. Признавам, че ми олекна, когато за малко не откърти вратата на превозното ни средство...спеше повече от 20 часа. Въобще не ме интересуваше колко бясна беше, видях я на крака. Беше ме страх да разбера истинската й възраст, но едвали беше толкова стара...нали?!
- Добре, ще отидем при вещицата!- Ноа ме разсея.
- Най- накрая!- Найден вдигна ръце и беше бесен.
- Каква вещица?- нежният й глас накара всички да се обърнат към нея. Дразнех се, че не виждах очите й.
- Нямаме друг вариант..отиваме при вещицата!- Найден й повиши тон и си пое дълбоко дъх.
Двата вълка повдигнаха глави и изръмжаха.
- Имам лоши спомени с тези същества, няма да дойда с вас!- Аврора се изправи и се изтупа. Спомних си за онази гора на вещиците, през която минахме в началото, но нещо ми подсказваше, че това не беше единствената й среща с тях.
- Кралице, не мисля че...- започна Симо.
- Млъкни!- Аврора повдигна ръка и той й се подчини- След като разберете координатите на замъка, ще се видим около него, за да измислим план. Хосе, дай ми комуникационна слушалка!
YOU ARE READING
Проклятието
FantasyАврора Смит е момиче, което всички обичат. Тя е готова да помогне на всеки, без да се замисли. Но това се променя, когато боговете направиха грешката да й дадат сила, с която може контролира всяко мъжко същество, единствено с погледа си. Тази дарба...