Pov Ariana
Moje powieki były bardzo ociężałe, długo męczyłam się aby je otworzyć. Do tego towarzyszył mi straszliwy ból głowy. Próbowałam sobie przypomnieć co się wczoraj stało ale szło mi to opornie. Usiadłam powoli na łóżku i rozejrzałam się po pokoju. Wtedy dotarło do mnie, że nie jestem u siebie i zaczęły napływać wspomnienia z wczoraj. Chciało mi się płakać i pewnie bym zaczęła gdyby nie to, że usłyszałam dźwięk przekręcanego klucza w drzwiach, a po chwili wyłonił się z niego wysoki przystojny mężczyzna. Miał tak bardzo hipnotyzujące oczy w które mogłabym wpatrywać się godzinami. Powoli zaczął do mnie podchodzić, a ja nie mogłam oderwać od niego wzroku mimo mojego ciągle narastającego strachu.
-Kim jesteś i gdzie ja jestem?- W końcu się odezwałam.
-Jestem Justin księżniczko, a jesteś w naszym domu .-Powiedział siadając stanowczo za blisko mnie.
-J-jak to w naszym domu? To nie jest mój dom.
-Od teraz jest. - Mówiąc to wstał i wyszedł, a ja się rozpłakałam. Łzy leciały po moich policzkach niczym wodospad. Nie wiem czego on ode mnie chce ale wiem, że chcę już wrócić do domu. Jak bardzo musi być z nim coś nie tak żeby porywać bezbronne dziewczyny z ulicy? A może to moja wina bo tak późno wyszłam... Do głowy zaczęło napływać mi coraz to więcej myśli, żadne nie były ani trochę przyjemne. Co jeśli on chce mnie zabić? Albo wysłać do jakiegoś burdelu? Przez to wszystko zaczęłam płakać jeszcze bardziej, chociaż to mało powiedziane teraz to ja ryczałam jak bóbr. Przez to wszystko zaczęła strasznie boleć mnie głowa i w końcu zasnęłam.
Pov Justin
Moja księżniczka wyglądała na przestraszoną gdy mnie zobaczyła, chociaż czego ja się spodziewałem? Że rzuci mi się w ramiona po tym jak porwałem ja z ulicy.. ta wersja jest niemożliwa. Może z czasem przyzwyczai się do mojego towarzystwa i pokocha mnie tak samo mocno jak ja ją. Jak na razie są to tylko marzenia z których może stać się teraźniejszość.
Pov Ariana
Obudziłam się jakąś chwilę temu i postanowiłam rozejrzeć się po pomieszczeniu w którym się znajduję. Cały pokój jest utrzymany w kolorze szarym, łóżko na którym się obecnie znajduję jest na tyle duże, że mogłyby tu spać trzy osoby,po obu jego stronach są szafki nocne, na wprost łózka stoi biała komoda, a nad nią wisi telewizor, tuż obok komody znajduje się regał z książkami. Powoli wstając z bardzo wygodnego mebla zaczęłam podchodzić do komody aby bardziej przyjrzeć się zdjęciom stojącym na niej. Jakie było moje zdziwienie gdy zamiast zdjęć mojego porywacza zobaczyłam tam moje zdjęcia. Było ich pięć a każde z innego miejsca... cofnęłam się kawałek aby przeskanować wzrokiem jeszcze raz całe pomieszczenie. Dopiero teraz zobaczyłam trzy pary drzwi, jedne z nich prowadzą do wyjścia ponieważ właśnie nimi wyszedł Justin. Następne, które są niedaleko wyjścia prowadzą do przestronnej łazienki. A ostatnie z nich znajdujące się na końcu pomieszczenia do garderoby, która jest podzielona na dwie części. Z lewej strony są ciuchy męskie.. zapewne mojego porywacza. Po drugiej stronie znajdują się ciuchy dla kobiety. Powoli podeszłam do prawej części garderoby i zaczęłam przeglądać jej zawartość. Wszystko było w moim rozmiarze. Nawet skąpa koronkowa bielizna. Tylko skąd on zna mój rozmiar? Przecież to twój porywacz kretynko.. skarciłam się w myślach za to, że nie pomyślałam o tym wcześniej. Wstałam i wróciłam do pokoju, drzwi są zamknięte ponieważ Justin zamknął je na klucz wychodząc. Czyli nie mam co robić po prostu super... jak mnie porwał to mógł chociaż zapewnić mi jakąś rozrywkę. Pomyślałam podchodząc do regału z książkami po czym zdjęłam z półki pierwszą, którą złapałam, a okazała się nią wszystkim idealnie znana powieść erotyczna... " 50 Twarzy Greya". Zabrałam moją lekturę na najbliższy czas i usiadłam na łóżku zagłębiając się w podboje erotyczne Pana Christiana.
------------------------------------------------------------
Przepraszam za tak długą przerwę :( będę się starała dodawać chociaż jeden rozdział w tygodniu. Dziękuję za wasze wszystkie komentarze i głosy <3 to właśnie dzięki nim decyduję się pisać to dalej.
Możecie pisać pytania do bohaterów na które za niedługo zobaczycie odpowiedzi. <33
CZYTASZ
Stalker | Jariana
FanfictionKsiążka pozostaje opublikowana z sentymentu. Życie Ariany zmienia się drastycznie po jednej pozornie niewinnej wiadomości. Czego oczekuje od niej młody i przystojny gangster? Dowiesz się czytając. -24.06.2018- #2 miejsce w obsesja 😘 -17.0...