2- Main Page

2.5K 171 118
                                    

- Alt tarafı bir oyun. En kötü ne olabilir ki ?

- Bence bunu bu kadar hafife almayın efendim. Bu oyunu sayısız kişi şikayet ve iade etti. Size bu oyunu önermiyorum efendim rafta başka oyunlar da mevcut.

- Ben bunu alacağım. Üstelik şikayet ve iade mi ? Neden ? Bir oyunun ne gibi bir zararı dokunabilir ki ?

- Maalesef bilgi veremeyeceğim efendim. Bu son kararınız mı ?

- Evet hadi boş konuşma da paketle şunu.

- Tabi efendim.

Kasiyer ona uzattığım siyah kapaklı DVD'yi usul hareketlerle bir poşete koyup ağzını bağladı ve bana uzattı. Kibarlığına küçük bir tebessüm edip poşeti elinden aldım. Şimdi geriye evime gidip bu kapağından dahi ilginç gözüken oyuna göz atmak kalmıştı.

Çevremdeki herkes nedenini anlayamadığım bir şekilde bu oyuna karşı olumsuz tepkiler göstermiş ve beni bu oyunu almaktan vazgeçirmeye çalışmıştı. Ama ben kafama taktığım şeyi mutlaka yapardım ve bunu beni iyi tanıyan herkes bilirdi. Üstüne üstlük beni bu kadar alıkoymaya çalışmaları bu şeye olan merakımı arttırmıştı. Loş ışıklarla aydınlatılmış küçük oyun dükkanından çıktım ve evime doğru yürümeye başladım.

Yoldan hızlıca geçen arabalar ve kaldırımın diğer tarafındaki işlek kafelerden yükselen heyecanlı gürültelerden anlayabildiğim kadarıyla bugün dışarısı yine kalabalık ve kavurucu olacaktı. Ve benim hassas cildim ya mevsiminin bu sıcak öğlen güneşine hayatta dayanamazdı. Kurutulmuş çileğe dönmek istemiyordum. O yüzden hava serinleyene kadar evde kalmak en iyisiydi benim için.

Sıcaktan pembeleşmiş yüzümü tişörtümün yakasına gömdüm ve kaldırımda koşarak evime gitmeye başladım. Çoğu kişi bunu bilmiyordu belki ama söz konusu video oyunları ve manga olduğunda yatağımdan asla kaldırmadığım değerli kıçımı kaldırıp video oyunu dükkanına tek başıma gittiğim bile oluyordu. Kelimenin tam anlamıyla hepsine bağımlıydım.

Later

- Bakalım nasıl bir şeymiş bu "Love Game" ?

DVD'nin kapağında oyuna dair en ufak bir resim, tanıtım ya da talimat yazısı yoktu. Tuhaftı. İnsanlar bunun ne tarz bir oyun olduğunu ya da kimlerin yaptığını nereden bilebilirdi ki o zaman ? Bu beni afallatmıştı. En azından bir bilgi bekliyordum. Tamamen siyah metalik kapağın üstündeki tek yazılı şey kırmızı teknolojik tarzda bir puntoyla yazılmış "Love Game", "Caution o18" ve "9K ss" ifadeleriydi. Bu ifadelerin ne demek olduğunu bilmiyordum.

Meraklı bakışlarımı çekmeden içindeki CD'yi nazikçe kutudan çıkardım ve sürücüsüne yerleştirip geri çekildim. Bilgisayar ilk başta CD'yi çalıştıramamıştı. Herhalde desteklediği format fazla büyüktü veya benim sürücü diskimle uyuşmuyordu. Ama sonradan birkaç küçük ayar yapmış ve çalıştırmayı başarmıştım. Kulaklığımın jakını da kasaya taktıktan sonra koltuğuma kuruldum ve başımı hafifçe yana atarak kaküllerimi yüzümün önünden çektim. Ellerimi de çenemin altında birleştirip merakla ekrana bakmaya başladım.

Bilgisayarımın ana ekranımdaki piksellerin yavaşça siyaha dönmesiyle kaşlarımı şaşkınlıkla çatmam bir oldu. Herhangi bir sekme veya oyun penceresi açılmamış sanki oyun ekranımın üzerinde oynuyormuş gibi direkt olarak ana ekranda belirmişti. Diğer uygulamaları oluşturan parçacıklar biçim değiştirerek oyunun ismini ekrana yazdırmıştı. Heyecanla gülümsedim. Anlaşılan karşımda iyi bir eser duruyordu. Elimi fareye attım ve karşımda yüklenmeye başlayan anasayfayla ilgili gözler eşliğinde bakışmaya koyuldum.

Yükleniyor...

Veri tabanı ve sohbet havuzu yükleniyor lütfen bekleyin...

Oyun yaklaşık yirmi beş dakika gibi bir süre veri indirmişti ve indirdiği dosyaların boyutu çok fazlaydı. Alt tarafı bir oyun indiriyordum ama bu şey henüz şimdilik bilgisayar hafızamın yarısını doldurmuştu bile ! Sanırım bu oyun ciddi anlamda bilgisayarımı çökertecekti. Ama bu sefer bunu yapabilecek olması umurumda değildi bu oyunu uzun zamandır görüyor, duyuyor ve istiyordum. Buna kesinlikle değeceğine inanıyordum.

•Eşleştirilmeye hazır 6 kullanıcı daha şu an aktif•

Başlatılmaya hazır.

Memnuniyetle gülümsedim ve koltuğumdan hafifçe doğrulup odamın kapısını ve ışıkları kapatıp kulaklığın kablosunu düzelttim. Sanırım artık oynamaya hazırdım. Şimdilik herhangi farklı bir şey yoktu. Sadece tipik oyun başı yüklenme yazıları vardı. Nedense bu yazıları atla tuşuna basarak geçemiyordum. Gerçekten de hepsini okumam gerekiyor muydu ?

Katılım ve kullanım uyarıları:
-Programımızda kaybedilen hiç bir veri yapımcı gözetmeliğinde kapsanmamaktadır.

- Oluşabilecek olası olumsuz etkilerden ve olaylardan programımız sorumlu tutulmayacaktır.

Onaylıyor musunuz ?

ONAYLA/ GERİ DÖN ?

Oluşabilecek olumsuz etkiler ve veri kaybı mı ? Kafamda oyunla ilgili yavaş yavaş soru işaretleri oluşuyordu. Olumsuz etkiler derken belki de o saçma şiddet eğilimleri ya da bağımlılıktan bahsediyor olabilirdi. Ama veri kaybı beni biraz şaşırtmıştı. Karşıma çıkan uyarılar beni biraz afallatıyordu ama maalesef kuralları onaylamadan oyun başlatılmıyordu. Ciğerlerime derin bir nefes çektikten ve yavaşça bıraktıktan sonra onaylamamı sağlayan butona tıkladım.

Onaylandı.

Eski bir kayıt bulundu.

YENİ OYUN/ KAYDI YÜKLE ?

Eski kayıt tahminimce bu oyunu daha önce oynayıp da dükkana geri iade eden kişilerden birine aitti. Dükkan çalışanları ve sahibi her ne hikmetse bu oyuna elini bile sürmediğinden oyun aynı kalmış olmalıydı. Elbette başka birinin oyununa devam etmeyecektim bu aptalca bir karar olurdu.

YENİ OYUN seçtiniz. Bu eski verilerin silineceği anlamına geliyor onaylıyor musunuz ?

ONAYLA/ İPTAL ?

Onaylandı.

Yeni katılım kodu indiriliyor...

İndirme tamamlandı.

İsminizi giriniz: ___________|
Doğum tarihiniz: __/__/___|
Cinsiyetiniz: M/F/O/B ?
Cinsel yöneliminiz: He/Ho/Bi/Pa ?
Anlaşma kopya linki: ____________

Karşıma küçük bir bilgi formu çıkmıştı. Bazı soruların amacını anlayamasam da oyun doldurmak zorunda olduğumu gayet açık bir şekilde belli ediyordu. Klavyemin tuşlarının renkli ledlerini karanlıkta harfleri daha rahat görebilmek amacıyla açtım ve klavyemi biraz daha önüme çektim. Şimdi renk değiştiren ışıkların hareleri yüzüme ve duvarıma çarpıyordu. Tüm bilgileri doğru girdiğime de bir iki kere okuduktan sonra emin olmuştum.

İsminizi giriniz: Min Yoongi|
Doğum tarihiniz: 09/03/1993|
Cinsiyetiniz: M/F/O/B ?
Cinsel yöneliminiz: He/Ho/Bi/Pa ?
Anlaşma kopya linki: *kimlik başarıyla tespit edildi*

•Hakkınızda eklemek istediğiniz verileri sayfa yüklemesinden sonra kişisel bilgi panelinize girebilirsiniz.•

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Love Game'e hoşgeldiniz Bay Min Yoongi...

İyi eğlenceler.

Yüzümde küçük bir gülümseme belirdi. Sanırım bu cidden eğlenceli olacaktı.

LӨVΣ GΛMΣ - Jjk+MygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin