- Hadi oynayalım.
Elimde olmadan kendi kendime mırıldandım ve hafifçe gülümsedim. Her dakika bilgisayar ekranıma dolan daha farklı yazılar ve komutlar oyunu benim için daha bırakılamaz ve heyecanlı bir hale getirmişti. Hepsi şu ana kadar gördüğüm oyunlardan farklı görünüyordu. Sanki oyun sadece benimle konuşuyordu. Göğsümün altında bir şeyler kıpırdıyordu.
Bir şifre oluşturunuz:____________|
Şifreleme güvenlik içindir olası bir veri çalımı veya üçüncü bir göz durumunda oyunu derhal kapatınız.
Tahmin ettiğim kadarıyla bu oyun basit bir eşleştirme oyunundan farklıydı. Çünkü verilerimi saklamam ve bunun yanısıra da kaydetmem gerekiyordu. Hem de çok farklıydı. Sıradan bir eşleştirme oyununda basit bir profil oluşturmanız ve önünüze geleni takip etmeniz yeterliydi. Ama bunda çok farklı kurallar ve çok farklı bir altyapı mevcuttu. Şimdilik ne için olduğunu pek kestiremediğim şeyler için sıkı güvenlik sistemleri ve korumalar da mevcuttu.
Basit bir oyunda bu kadar detay olmazdı değil mi ? O halde bu oyunun amacı neydi ?
Bir şifre oluşturunuz:*********|
•Şifre yerleştirildi•
Şifreleme güvenlik içindir olası bir veri çalımı veya üçüncü bir göz durumunda oyunu derhal kapatınız.
Okuduğum yazıya karşılık olarak tek kaşımı kaldırdım ve oturduğum pufa iyice yayıldım. Uzun bir süre geçmişti ve hâlâ oyuna başlayamamıştım. Sanki kendimi önemli bir iş görüşmesinde gibi hissediyordum. O kadar fazla bilgi doldurmuştum ki. Gerçekten de bunların hepsi gerekli miydi ?
Biraz daha zaman geçtikten sonra sayfa en sonunda yüklenmeye başlamıştı. Çok şükür. Ekranımdaki bar minik minik yüklenmeye devam ederken masamın kenarına astığım market poşetine uzatıp içinden bir kaç paket çıkardım ve hışırdatarak açtıktan sonra ağzıma tıktım.
Başlatılıyor...
Verileriniz yüklendi.
Karşıma yeniden siyah bir sayfa ve üstünde tıpkı DVD kutusunun üzerindeki yazılara benzer kırmızı puntoyla, oyuna başlamadan önce içinde adımın da bulunduğu bilgilerin yazılı olduğu bir bölme çıkmıştı. Daha önceden girdiğim bilgiler. Şimdi tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Sayfayla bir süre bakışarak ne yapabileceğimi düşünmeye başladım. Herhangi bir tanıtım veya gösterge yoktu. Sanırım şimdi aktif olan diğer oyuncuları bulmam gerekiyordu.
En iyisi şu her oyunda bulunan yardım kısmına girmek olabilirdi. Fare imlecini sayfamda hareket ettirerek yardım alabileceğim bir yardım butonu aramaya başladım. Hani şu yuvarlak içinde soru işareti olan klasik buton. Ama hiçbir yerde bu butonu görememiştim. Garipti. Yapımcıların kim olduğunu da bilmediğim için mail de atamazdım. Anlaşılan yapmam gerekenleri benim çözmem gerekiyordu.
Kafamdaki plana uymaya karar verip aktif kullanıcıları bulmak üzere arama motoruna girdim. Ben arama motoruna tıklar tıklamaz oyunda aktif olan kullanıcıların isimleri karşıma çıkmıştı bile.Sadece altı kişiydi.
Sadece altı kişi mi, O kadarcık mı ? Daha fazla kişi görmeyi umuyordum oysaki. Koskoca oyunu benle beraber sadece yedi kişi oynuyordu. Bu fazla az değil miydi ? Her neyse. Umursamazca omuz silktim ve karşıma çıkan isimlere ekrana doğru eğilerek bir göz gezdirdim.
•Kim Namjoon •13dk önce aktifti•
•Kim Seokjin •47 dk önce aktifti•
•SİZ •Şu an aktif•
•Jung Hoseok •Şu an aktif•
•Park Jimin •48 saat önce aktifti•
•Kim Taehyung •Şu an aktif•
•Jeon Jungkook •Şu an aktif•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LӨVΣ GΛMΣ - Jjk+Myg
FanfictionBizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Love Game'e hoşgeldiniz Bay Min Yoongi... İyi eğlenceler. -Bu ficteki olaylar asla direkt olarak idollere zarar verme, tecavüz, hakaret etme vs. amaçlı değildir kişiler sadece fic senaryosuna göre karakter...