- Ayvayı yedim.
Park Jimin denen çocukla olan konuşmamızı neredeyse 15-20 kez okumuştum. Ve artık deli gibi korkuyordum. Kendimi cidden çıkılmaz bir duruma düşürmüştüm. Ama bu neticede bir oyundu ve kazanamazsam işim biterdi. Ciddi ciddi oyun oyunu oynayanın ta kendisiydi ve ben de oyunun oyuncak bebeğiydim. Bu cümleyi kurarken bile beynim eriyordu ama bu tanım doğruydu.
MYG: Hey Jimin.
PJM: Evet ?
MYG: Sana sormam gereken son bir şey daha var.
MYG: Çok şey sorduğumun farkındayım kusura bakma. Ama anlarsın işte. Merak.
PJM: Anlıyorum. Sorun değil.
PJM: Sorabilirsin seni dinliyorum.
MYG: Acaba oyunun içine istediğim zaman girme hakkım var değil mi ?
MYG: Yani herhangi bir sorun çıkar mı acaba diye düşünüyordum. Ama aklıma pek bir olasılık gelmedi. Artık nasıl gireceğimi biliyorum ama her zaman girebilir miyim bilmiyorum.
PJM: Aslında evet istediğin zaman girebilirsin. Bunu normal bir oyun olarak düşün. İstediğin zaman başlatır ve çıkarsın.
MYG: Ama ne yazık ki bu normal bir oyun değil ㅋㅋ
PJM: Doğru ㅋㅋ
PJM: Yani demeye çalıştığım şeyi anlamışsın. Bu güzel. Ufak bir detay daha var.
MYG: Neymiş o ?
PJM: Oyunun yaydığı radyasyon dalgaları çok tehlikeli. Oyunun içinde fazla durmak sana bu konuda zarar verebilir. Bu yüzden oyunun içinde sekiz saatten fazla durma. Ve biri de sana artık gitmen gerektiğini söylerse garipseme muhtemelen iyiliğini düşünüyordur.
MYG: Ama bazılarınızın oyuna kalıcı olarak geçiş yaptığını sanıyordum ? Size bir şey olmuyor mu ?
PJM: Ah sen o konuyu tam bilmiyor olabilirsin. Bu normal.
MYG: Hangi konu ?
PJM: Biz artık orada yaşamıyoruz. Tamamen oyuna geçtiğin zaman oyuna ait bir karakter haline dönüşürsün. Oyunun içinde gördüğün her şey sanal görüntüden ibaret. Nasıl anlatsam anlarsın ki acaba hmm. Ölüyüz diye düşün.
MYG: Tanrım.. bu korkunç..
PJM: O kadar da kötü değil.
PJM: Hiç değilse o berbat hayattan kurtulduğum için mutluyum. Burada sevdiğim insanlar ve yapmaktan memnun olduğum şeyler var. Çok daha iyi.
MYG: Baktığın tarafa göre değişir doğru haklısın.
MYG: Teşekkür ederim. Ve acaba oyuna girdiğim zaman direkt olarak bana kim olduğunu gösterebilir misin ? Birinizi bulmaya çalışıyorum da.
PJM: Elbette. Oyunun kurallarına alışmaya başladığını görmek güzel.
MYG: Hoşçakal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LӨVΣ GΛMΣ - Jjk+Myg
Hayran KurguBizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Love Game'e hoşgeldiniz Bay Min Yoongi... İyi eğlenceler. -Bu ficteki olaylar asla direkt olarak idollere zarar verme, tecavüz, hakaret etme vs. amaçlı değildir kişiler sadece fic senaryosuna göre karakter...