Heyecan

1.7K 119 169
                                    

10 Ağustos 1632

Magnus'un doğum günü

Alec 17 Magnus 19 yaşında

Hadi bu bölüm de bebeğime gelsin -BayanDisney-

Magnus:

Bugün doğum günümdü ve yine şu lanet demirci dükkanında çalışmak zorundaydım.

Aslında sorun değildi, burada çalışmayı seviyordum ama bugün Alec'le ileri aşamaya geçecektik. Neredeyse bir haftadır plan yapıyorduk.

Ağaç evde biraz düzenleme yapmıştık. Daha rahat bir yatak koymuştuk.

Normalde ikimiz de içki içmezdik ama biraz da olsa kafamız iyi olsun diye içki almıştık.

Her şey hazırdı ama ben hazır değildim. Hava da kararmaya başlamıştı ve büyük ihtimalle Alec bir saate yakındır beni ağaç evin orada bekliyordu.

"Magnus sen çıkabilirsin." Sözüyle derin bir rahatlama yaşamıştım. Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp demircinin çıkışına yöneldim ve atıma atladım.

Yolda giderken heyecandan ölmezsem iyidir.

...

Sonunda ağaç eve vardığımda Alec'i ağaç dibine oturmuş bir halde bulmuştum.

"Geciktiğim için üzgünüm." Dediğimde bana küçük bir bakış atmıştı.

"Önemli değil. Ben de yeni geldim sayılır."

"Pekala, hadi yukarıya çıkalım."

"Magnus benim söylemem gereken bir şey var."

Alec'in soğuk çıkan sesini duymamla gerildiğimi hissetmiştim.

"Dinliyorum."

"Ben... yapmaktan vazgeçtim. Yani... kendimi buna henüz hazır hissetmiyorum."

Aslında şaşırmamıştım. Evet son zamanlarda Alec daha atılgan davranıyordu ama bu hazır hissetmesi için yeterli değildi.

"Anlıyorum." Dedim başımı sallayarak. "Sorun değil, hazır hissettiğin zaman yaparız."

"Gerçekten sorun etmiyor musun? Sürekli ileri bir tarihe atıyorum ve bundan sıkılmış olmalısın."

"Seninle ilgili herhangi bir şeyden sıkılmış olmam mümkün değil. İstersen yukarı çıkalım ve doğum günümün son saatlerini birlikte geçirelim. İstersen eve dönelim ve evde kutlayalım ne dersin?"

"Yukarıya çıkalım. Daha rahat hissederim kendimi."

Elimi ona uzatıp onu yerden kaldırdım. Sonrasında küçük bir büyü ile ikimizi ağaç eve taşımıştım.

"En azında güzel bir yatağımız var." Deyip ona döndüğümde aniden beni kendine çekip dudaklarıma yapışmıştı.

Ona karşılık verdikten birkaç saniye sonra geriye çekildi ve gülümsedi.

"Az önce sana şaka yaptım, yalnızca tepkini ölçmek içindi. Bir haftadır şu anı düşünmekten uyku uyuyamıyorum Magnus, artık her şey olacağına varsın."

"Beni mi deniyordun sen?" Dedim onu şakayla karışık iterken. "İnsan sevgilisine bunu yapar mı?"

"Denemiyordum, söyleyeceğin şeyden zaten emindim. Sadece seni birazcık delirtmek istedim hepsi bu."

It's a Long StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin