Artık ölümsüz oldukları için yaşlarını yazmayacağım. Alec 25 Magnus 26 yaşında ve zaman daha hızlı akmaya başlayacak. 1700'lü yıllara atlama vakti 🤗🤗
20 Nisan 1710:
Alec:
Magnus'un üstünde yavaş yavaş git gel yapmaya devam ediyordum ve altımda inlerken ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum.
Izzy ve Magnus ile dünyanın çeşitli yerlerini geziyorduk, bugün İngilteredeydik ve bir ev tutmuştuk. Birkaç ay burada kalacaktık.
Magnus burada çözeceği bir iş bulmuştu. Büyüsü ile insanların işlerini yapıp yüklü paralar alıyordu, biz de Izzy ile biraz keyif çatıyorduk.
Ve her gittiğimiz yerde yaptığımız ilk şeyi yapıyorduk şu an, sevişiyorduk.
"Alec... değişelim."
Gülümseyip onun üstünden yana çekildim ve Magnus'un arkasına geçip ona arkadan sarıldım. Yavaşça kendimi ona bastırıp inlemesine neden olmuştum.
Değişelim demek pozisyon değişikliği demekti, bazen pozisyonlardan sıkılıp değiştirirdik. Ve Magnus'un en sevdiği pozisyon buydu. Ona arkadan sarıldığım zaman kalp atışımı tam olarak teninde hissettiğini ve bunun ona iyi geldiğini söylüyor. Seks sırasında bile kalp atışıma odaklanıyordu.
Onun beline sıkıca sarıldım ve kendimi ona sertçe bastırmaya başladım. Elimi tutup başını geriye attığında dudakları üstüne dudaklarımı kapadım ve hareketimin el verdiği kadar onu öpmeye çalıştım.
Sonlara doğru hızlanırken dudaklarımı dudaklarından çekip boynuna bastırdım.
Ben onu öperken Magnus kulağıma doğru beni sevdiğini söylüyordu.
Her darbede bunu kulağıma doğru fısıldaması yüzünden bazen kendimi kaybedecek gibi olsam da bilincimi yerinde tutup hareketime devam ettim.
Yavaş yavaş tatmine ulaştıktan sonra dudaklarına bir öpücük bıraktım.
"Ben de seni seviyorum."
...
"Evet neyi araştırıyoruz?" Dedi Izzy bize bakarak. "Seksten zaman bulup bunu düşündünüz mü?"
Magnus ile birbirimize bakıp gülümsemiştik.
"Biliyorsun Izzy, biz çok namuslu insanlarız. Asla öyle şeyler yapmayız."
"Kesin zırvalığı ve olaya odaklanın."
"Tamamdır." Deyip anlatmaya başladı Magnus. "Görevi soylu kesimden bir kadın verdi. Kocasının onu aldattığını düşünüyor ve biz bunu kanıtlarsak bizi 100 altın ile ödüllendirecek."
"Görev kolaymış."
"Evet ama adam da oldukça soylu birisi, yani bunu ortaya çıkarmak tamamen itibarını sarsacak."
"Aldatma aldatmadır." Dedim sinirle. "Kimse bunu hak etmez."
"Haklısın bebeğim." Deyip bana yaklaştı Magnus. "Sinirlenme hemen sen, bak kol kasların filan gerildi."
Izzy offlayıp salondan ayrıldığı anda Magnus salonun kapısını büyüsü ile kilitledi. Izzy böyle mesajları anlamaya çok önce başlamıştı.
"Evet bayağı gerildim." Deyip onu önüme çektim. "Rahatlamama yardım eder misin?"
"Daha yeni yardım etmiştim." Diyerek masaya oturdu Magnus. "Ama ellerim sihirlidir bilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's a Long Story
FanfictionPeki Magnus ve Alec küçük yaşta tanışmış olsa onları nasıl bir hikaye bekliyor olurdu?