Κεφάλαιο 3ο - Καινούρια δουλειά

3.8K 266 4
                                    

Στο δρόμο για το νοσοκομείο αγόρασα μία εφημερίδα για την μητέρα μου. Πάντα της άρεσε να διαβάζει τα νέα, το θυμάμαι από μικρό παιδί αυτό.

Φτάνοντας στο νοσοκομείο, έπεσα πάνω στον γιατρό της και με ειδοποίησε πως έχει νέα για την ασθένεια της μαμάς μου. Ένιωσα ελπίδες να με πλημμυρίζουν κι άρχισα να χαίρομαι και να κάνω όνειρα πριν καν μου πει τα νέα.

"Βρήκαμε συμβατό δότη για τη μεταμόσχευση!" μου ανακοίνωσε ο γιατρός, κι αυτή ήταν η πιο ωραία μέρα της ζωής μου! Δεν μπορούσα να το πιστέψω!

"Επιτέλους! Η μαμά μου θα γίνει καλά! Δεν μπορώ να το πιστέψω!" φώναξα χαρούμενη ενώ σηκώθηκα από τη θέση μου και άρχισα να χοροπηδάω από τη χαρά μου.

"Θα δούμε πως θα πάει η μεταμόσχευση, αλλά έχουμε πολλές ελπίδες πως θα πετύχει. Απλώς υπάρχει ένα πρόβλημα... Αυτή η μεταμόσχευση θα κοστίσει πολύ ακριβά. Και πριν μεταβούμε σε αυτό το στάδιο, έπρεπε να σε ειδοποιήσω για να είσαι έτοιμη. Όσο θα κάνουμε κάποιες τελευταίες εξετάσεις έχεις καιρό να βρεις μία λύση, και να μιλήσεις με κάποιον συγγενή σου μήπως μπορέσει να σε βοηθήσει για να μαζέψεις τα χρήματα" είπε τελικά εκείνος κι αμέσως πήρα το λόγο.

"Δηλαδή για πόσα χρήματα μιλάμε;" ρώτησα κι αμέσως σκέφτηκα την επιταγή του πλούσιου.

"25 χιλιάδες" απάντησε άτονα και νόμιζα πως έχασα την επαφή με το περιβάλλον. Που θα έβρισκα τόσα χρήματα;

"Θα τα βρω, συνεχίστε στη θεραπεία της μητέρας μου. Το μοναδικό που έχει σημασία είναι να γίνει καλά" αποκρίθηκα και το μυαλό μου άρχισε να παίρνει στροφές για το που θα μπορούσα να βρω τόσα λεφτά.

Μετά τη συζήτηση που είχα με τον γιατρό, πήγα στο δωμάτιο της μητέρας μου για να της πω τα νέα, όμως την βρήκα να κοιμάται. Έκατσα στην καρέκλα δίπλα της κι άνοιξα την εφημερίδα που κρατούσα στα χέρια μου για να τη διαβάσω. Ξαφνικά, βρέθηκα στη στήλη με τις αγγελίες εργασίας κι αμέσως άρχισα να κοιτάω μήπως μπορούσα να βρω κάποια καινούρια δουλειά εκτός από αυτή στο κλαμπ για να μπορέσω να μαζέψω τα χρήματα.

Θα ήταν πολύ δύσκολο με τις ώρες της σχολής και με τη δουλειά της νύχτας όμως ίσως να έβρισκα κάτι έστω σε ημιαπασχόληση. Έβγαλα το κινητό μου και σημείωσα γρήγορα τους αριθμούς που θα έπαιρνα να ρωτήσω για δουλειά πριν ξυπνήσει η μαμά μου. Πρόλαβα να τους αποθηκεύσω ακριβώς πριν ανοίξει τα μάτια της, και μόλις με αντίκρυσε μου χαμογέλασε γλυκά.

Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}Where stories live. Discover now