"Ποιος σου είπε πως φέρνω θηλυκά στο σπίτι μου;" ρώτησε θυμωμένα.
"Εκτός άμα δε με θεωρείς εμένα θηλυκό, αυτό μόλις έκανες! Εκτός κι αν αυτό δεν είναι το σπίτι σου" απάντησα ειρωνικά.
"Είναι, όμως εσένα τι σε νοιάζει τι κάνω εγώ; Δέχτηκες ή όχι τον όρο μου; Τώρα απλά εκπλήρωσέ τον, αλλιώς πες μου πού μένεις για να σε γυρίσω σπίτι σου!" ο τόνος του κοφτός, φαινόταν πως ήταν πολύ θυμωμένος μαζί μου.
"Έχεις δίκιο" χαμήλωσα το βλέμμα μου κι εκείνος βγήκε από το αυτοκίνητο.
Έκανε το γύρω του αμαξιού έως ότου έφτασε έξω από τη δικιά μου πόρτα, όπου και την άνοιξε. Μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να βγω από το αυτοκίνητο, και μου υπέδειξε το δρόμο για το σπίτι του.
Το χέρι του ίσα που ακουμπούσε την πλάτη μου χαμηλά, ενώ με οδηγούσε προς την είσοδο του κτίσματος.
Ένιωσα έναν κρύο ιδρώτα να αρχίζει να με λούζει από το άγχος που είχα. Ο Ιάσονας ήταν ένας πολύ ωραίος άντρας, και σίγουρα αν δεν είχαν προηγηθεί όλα αυτά μεταξύ μας και δεν είχα τόσα προβλήματα στη ζωή μου αυτό το διάστημα, θα ήθελα να τον γνωρίσω καλύτερα.
Όμως δεν έπρεπε να ξεχνιέμαι. Ήμουν εδώ για ένα σκοπό, κι αυτός ήταν να σώσω την μητέρα μου. Έπρεπε να πάρω την επιταγή του πάση θυσία, ό,τι κι αν χρειαζόταν να κάνω για να την κατακτήσω. Μόνο με αυτά τα χρήματα θα μπορούσα να σώσω την μητέρα μου, τον μοναδικό άνθρωπο που με αγάπησε ποτέ και στάθηκε δίπλα μου... την μοναδική οικογένεια που έχω.
Μπήκαμε μες το σπίτι, κι όλα ήταν στη θέση που τα είχα αφήσει το πρωί. Ένιωθα διχασμένη προσωπικότητα, το πρωί βρισκόμουν μέσα σε αυτό το σπίτι σαν την γλυκιά κι αθώα Κυριακή-και νταντά της Καρολίνας, ενώ τώρα σαν τη πρόστυχη και ξετσίπωτη Σάντυ- και χορεύτρια του μαγαζιού. Ήμουν σαν δύο άτομα παγιδευμένα μέσα σε ένα σώμα που δεν μπορούσαν να ελευθερωθούν και να βγουν στην επιφάνεια και τα δύο ταυτόχρονα, γιατί θα έσκαγαν σαν ατομική βόμβα μπροστά στα μάτια του Ιάσονα.
Ανεβήκαμε στον πάνω όροφο και μας καθοδήγησε στο δωμάτιο που είχα μπει καταλάθος την πρώτη μου μέρα εδω, το δωμάτιο του.
Περίεργο, δεν περίμενα ποτέ να φέρνει εδώ μέσα τις γυναίκες που συναναστρέφεται. Ούτε στο σπίτι του, αλλά ούτε και στο δωμάτιο του. Είχα την εντύπωση πως άντρες σαν τον Ιάσονα θα καταλήγουν σε διάφορα χλιδάτα ξενοδοχεία με γυναίκες τις μίας βραδιάς.
DU LIEST GERADE
Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}
RomantikΗ Κυριακή είναι μια 25χρονη φοιτήτρια που τα βράδια δουλεύει ως χορεύτρια σε ένα κλαμπ για να μπορεί να νοσηλεύει την μητέρα της που πάσχει από λευχαιμία. Ένα καινούριο στέλεχος στο κλαμπ θα της κάνει τη ζωή δύσκολη και θα την φτάσει στα όρια της. Τ...