Κεφάλαιο 15ο - Ο λόγος που ήρθα

3.6K 249 3
                                    

"Το ξέρεις πως αν δεν ήσουν εσύ, αυτός θα με είχε βιάσει τώρα έτσι;" συνέχισα σαν να μην είχα ακούσει την εξομολόγηση του, ή τουλάχιστον ένα μέρος της. Δεν μπορούσα να σκέφτομαι πως ο Ιάσονας μπορεί να με θέλει, όχι στ' αλήθεια.

"Αυτό δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι" απάντησε απότομα και επανήλθε στην προηγούμενη στάση του, καθισμένος πλάι μου.

Τα μάτια του με κοιτούσαν έντονα, ένιωθα την ανάσα μου να γίνεται πιο γρήγορη.

Αλήθεια νοιάζεται για 'μένα ο Ιάσονας; Κι εγώ; Τι νιώθω εγώ για εκείνον; Κούνησα το κεφάλι μου σαν να ήθελα να αποβάλλω αυτήν τη σκέψη.

Έπρεπε να τον αποφύγω όσο μπορούσα, όμως ήταν αδύνατο, βρισκόμασταν τόσο κοντά. Δεν μπορούσα να νιώσω κάτι για εκείνον, δεν έπρεπε. Όμως είχα ξεχάσει το λόγο για τον οποίο δεν έπρεπε. Όλα έμοιαζαν τόσο μακρινά και ξεχασμένα.

Το χέρι του χάιδεψε απαλά το μάγουλό μου. Εκείνη τη στιγμή ήταν λες και με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Ένιωσα ρίγη να με διαπερνούν σε όλο μου το σώμα, περίεργο πράγμα να στο προκαλεί αυτό ένα άγγιγμα.

"Σ' ευχαριστώ" ήταν το μόνο που σκέφτηκα να πω κι εκείνος έκλεισε την απόσταση που μας χώριζε.

Η καρδιά μου έχασε έναν χτύπο, η ανάσα μού έκατσε στο λαιμό, και το μυαλό μου σταμάτησε να λειτουργεί.

Τι έπρεπε να κάνω; Πώς να αντιδράσω; Πρώτη φορά μου συνέβαινε κάτι τέτοιο.

Τα χείλη του βρήκαν τα δικά μου, ήταν απαλά και ίσα που με ακουμπούσαν. Έκλεισα τα μάτια μου αυθόρμητα, δεν είχα ξαναφιλήσει κάποιον, όμως έτσι έκαναν στις ταινίες κι έτσι έκανα κι εγώ.

Ανταποκρίθηκα στο φιλί του δίχως να ξέρω αν το κάνω σωστά ή αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο, όταν ένιωσα τη γλώσσα του να ψάχνει δίοδο για να μπει στο στόμα μου. Άνοιξα τα χείλη μου και η γλώσσα του εισχώρησε έτσι ώστε να βρει τη δική μου και να την παρασύρει σε ένα έντονο χορό.

Τι περίεργο! Ακόμα και οι γλώσσες μπορούν να χορεύουν. Το φιλί μας βάθυνε, τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από τη μέση μου, κι εγώ απλά δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Ήμουν σίγουρη πως κάτι ξεχνούσα.

Τα χέρια του έπιασαν τη λεκάνη μου και με ευκολία με σήκωσε και με έφερε ακριβώς μπροστά του, καθιστή πάνω στα γόνατα του. Πλέον τα χέρια του εξερευνούσαν το κορμί μου πάνω από τα λιγοστά ρούχα που φορούσα. Ακόμη δεν είχε διακόψει το φιλί μας, και δεν ήξερα για πόση ώρα θα συνεχίζαμε δίχως να πάρουμε πραγματικά ανάσα.

Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}Onde histórias criam vida. Descubra agora