Αφιερωμένο στην Voula_A !
"Άντε που είστε τόση ώρα; Έλα Κυριακή, πάμε!" το κεφάλι της Καρολίνας ξεπρόβαλε πίσω από τον Ιάσονα, κολλημένο πάνω στο τζάμι του αυτοκινήτου.
"Έρχομαι!" ανταποκρίθηκα και έβγαλα γρήγορα τη ζώνη μου. Δεν είχα καταλάβει ότι είχαμε φτάσει.
"Θα έρθω αργότερα να σας πάρω. Να την προσέχεις!" μου είπε απλά και εγώ έγνευσα καταφατικά.
Βγήκα από το όχημα και πήγα προς το μέρος της Καρολίνας, που με περίμενε στην είσοδο του παιδότοπου. Πριν μπούμε μέσα, γύρισα για να κοιτάξω τον Ιάσονα, και με κοιτούσε κι εκείνος. Μόλις είδε πως κοιταξα προς το μέρος του, έστρεψε το βλέμμα του μπροστά και ξεκίνησε τη μηχανή. Εκείνος έφυγε κι εμείς μπήκαμε μες τον παιδότοπο.
Είχε περάσει αρκετή ώρα και η Καρολίνα δεν είχε σταματήσει λεπτό να παίζει με τις φίλες της. Έμοιαζαν όλες τόσο χαρούμενες και ευτυχισμένες μαζί, δε σταματούσαν λεπτό να γελάνε. Κάποια στιγμή η Καρολίνα απομακρύνθηκε από τις φίλες της και ήρθε προς το μέρος μου.
"Κυριακή, θα μου κάνεις μια χάρη;" είπε ψιθυριστά στο αυτί μου.
"Πες μου μικρούλα μου" της απάντησα χαμογέλασα κι εκείνη πήρε εκείνο το πονηρό ύφαλο της.
"Θα χορέψουμε μαζί την χορογραφία που μου έμαθες; Έχω πει σε όλες μου τις φίλες πως είμαι η καλύτερη μπαλαρινα που υπάρχει, όμως λένε πως δε με πιστεύουν αν δεν τους το αποδείξω" κατσούφιασε στο τέλος παίρνοντας αυτό το κουταβίσιο υφάκι που δεν μπορεί κανείς να αντισταθεί.
"Το ξέρεις πως θα γίνουμε ρεζίλι σε όλον τον παιδότοπο και θα μας κοροϊδεύουν μια ζωή έτσι;" ρώτησα αλλά μάταια, πάντα έπαιρνε αυτό που ήθελε.
"Λες και θα μας ξαναδούν! Πάω να πω στην κύρια υπεύθυνη να βάλει το τραγούδι μας" αποκρίθηκε χαρωπά εκείνη κι έφυγε τρέχοντας. "Κορίτσια μαζευτείτε! Θα χορέψουμε με την Κυριακή" φώναξε στις φίλες της κι εκείνες άρχισαν να ουρλιάζουν.
"Ωχ, Θεέ μου!" ψιθύρισα όμως δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά.
Όλες οι φίλες της Καρολίνας μαζεύτηκαν γύρω μου, και οι υπόλοιποι πελάτες γύρισαν προς το μέρος μου. Είχα συνηθίσει να χορεύω μπροστά σε κόσμο στο κλαμπ, όμως αυτό ήταν κάτι τελείως διαφορετικό. Είχα αρχίσει να ντρέπομαι. Η Καρολίνα ήρθε δίπλα μου και έπιασε το χέρι μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}
RomantizmΗ Κυριακή είναι μια 25χρονη φοιτήτρια που τα βράδια δουλεύει ως χορεύτρια σε ένα κλαμπ για να μπορεί να νοσηλεύει την μητέρα της που πάσχει από λευχαιμία. Ένα καινούριο στέλεχος στο κλαμπ θα της κάνει τη ζωή δύσκολη και θα την φτάσει στα όρια της. Τ...