Κεφάλαιο 12ο - Ένα βράδυ μαζί μου

3.7K 252 13
                                    

"Ποιος είναι ο όρος σου;" θέλησα να μάθω εμφανώς παραξενευμένη.

"Να περάσεις ένα βράδυ μαζί μου" τα λόγια του έσκασαν σα βόμβα.

Όντως μου ζητούσε αυτό το πράγμα; το στόμα μου πρέπει να έχασκε ανοιχτό για μερικά δευτερόλεπτα.

"Μην με παρεξηγείς, απλά θα ήθελα ένα βράδυ γεμάτο πάθος και χορό, λίγο πιο ιδιωτικό απ' ό,τι γίνεται στο μαγαζί" μάλλον είδε το βλέμμα μου και βιάστηκε να ξεκαθαρίσει το τι ήθελε να πει.

Ξέρω πως οι ηθικές μου αξίες έχουν χαθεί εδώ και καιρό, από τότε που ξεκίνησα να κάνω αυτήν τη δουλειά, και πως αυτό ξεπερνάει τα πάντα...

Όμως,δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρω τα χρήματα που χρειάζομαι, ιδίως τόσο σύντομα. Ίσως αυτή να είναι η μοναδική μου ευκαιρία για να σώσω την μητέρα μου.

Τι είναι στην τελική; Ένας ιδιωτικός χορός, τίποτα παραπάνω. Θα πάω, θα χορέψω, θα πάρω τα λεφτά μου και θα φύγω, αυτό! Ούτε μία ώρα δουλειά.

Κι αν ο Ιάσονας θελήσει κι άλλα μετά; Κι αν δεν του αρέσει; Κι αν δε μου δώσει τα λεφτά; Τότε, τι γίνεται τότε; ξεροκατάπια.

"Μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ, ένα βράδυ είναι. Εσύ θα κάνεις αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά, κι εγώ θα σε πληρώσω γι' αυτό" είπε και τα λόγια του μου έπλευσαν ένα κύμα εμπιστοσύνης.

Ο Ιάσονας μόλις με είχε σώσει από ένα σίγουρο βιασμό, δεν έχω κάτι να φοβάμαι, σωστά;

"Εντάξει" αναφώνησα για να ξεμπερδεύουμε, διότι άμα το σκεφτόμουν παραπάνω μπορεί και να το μετάνιωνα τελικά.

Το χαμόγελο ξαναγύρισε στα χείλια του, και έπιασε το χέρι μου για να μας κατευθύνει προς το μαγαζί.

Φτάσαμε ως την είσοδο του μαγαζιού δίχως να πούμε κάτι άλλο, και τελικά εκείνος έσπασε πρώτος τη σιωπή.

"Όποτε θα είσαι έτοιμη για το βράδυ μας, ειδοποίησέ με σε αυτό το νούμερο και θα σου πω που θα βρεθούμε" είπε δίνοντας μου μία κάρτα με τα στοιχεία  του γραμμένα πάνω σε αυτήν.

"Μπορώ και τώρα" είπα σχεδόν μονομιάς και περίμενα για να δω την αντίδρασή του.

Έπρεπε να κανονίσω το χορό το συντομότερο δυνατόν. Φοβόμουν τον εαυτό μου και φοβόμουν μήπως το μετάνιωνα τελικά, οπότε καλύτερα να γινόταν άμεσα για να ξεμπερδεύαμε.

Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}Where stories live. Discover now