Η μέρα με την Καρολίνα πέρασε ευχάριστα. Η Καρολίνα λάτρεψε τις φιγούρες που της έδειξα, κι ο Μπετόβεν μας χάζευε ανάμεσα στα διαλείμματα που έκανε από τον ύπνο του.
Ο Ιάσονας δεν είχε εμφανιστεί την υπόλοιπη μέρα, και όσο περνούσε η ώρα τόσο πιο αισθητή γινόταν η απουσία του. Τον είχα συνηθίσει πλέον, και στην βραδινή δουλειά αλλά και εδώ στο σπίτι του, όσο κι αν φαίνεται περίεργο.
Λίγο πριν φύγω από το σπίτι του ήρθε η οικιακή βοηθός του. Εκείνη με ενημέρωσε πως ο Ιάσονας είχε φύγει, και τώρα που ήρθε εκείνη θα μπορούσα κι εγώ να φύγω. Η κυρία Σοφία φαινόταν καλή γυναίκα, κι αν έκρινα από την ηλικία της θα πρέπει να δουλεύει πολλά χρόνια για τον Ιάσονα για να την κρατάει ακόμη στη δούλεψή του.
Δίχως να χάσω καιρό, έφυγα από τη βίλα για να πάω να δω λίγο την μητέρα μου πριν πάω στο μαγαζί για δουλειά. Εκείνη ήταν πολύ χαρούμενη, αφού εκείνο το πρωινό ο ιατρός της της είχε ανακοινώσει πως και οι τελευταίες εξετάσεις βγήκαν θετικές και πλέον λίγες μέρες είχαν μείνει για να γίνει η επέμβαση.
Ανάμεικτα συναισθήματα με κατέκλυσαν, φόβος, χαρά κι αγωνία. Φόβος για το πώς θα πήγαινε η εγχείρηση, χαρά επειδή η μητέρα μου θα γινόταν επιτέλους καλά, και αγωνία αν θα προλάβαινα να βρω τα χρήματα μες το χρονικό περιθώριο που είχε πει ο ιατρός.
Δίχως να μεταφέρω καμία από τις σκέψεις μου στην μητέρα μου, κι αφού κάναμε όνειρα για μετά την επέμβαση, ήρθε η ώρα για να πάω για δουλειά.
Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόμουν την αποψινή βραδιά. Απόψε θα άρχιζα τους ιδιωτικούς χορούς και ήλπιζα οι πελάτες που θα ήθελαν να τους χορέψω να είχαν γεμάτες τσέπες, κι έτοιμες να τις αδειάσουν πάνω μου. Το μυαλό μου πλέον μετρούσε μόνο χρήματα.
Το νούμερό μου δεν άργησε να τελειώσει, όμως απόψε δεν είχα βγάλει πολλά χρήματα. Οι πελάτες δεν ήταν στα κέφια τους ή εγώ δεν ήμουν αυτό που ζητούσαν απόψε.
Ήμουν στο καμαρίνι μου και ξεκουραζ8μουν, όταν ο Νίκος με ειδοποίησε πως κάποιος πελάτης με ζήτησε για ιδιωτικό χορό. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή, ήμουν όντως έτοιμη γι' αυτό;
Κοιτάς αλλά δεν αγγίζεις! όσο είναι αυτή η πολιτική του μαγαζιού θα είμαι μία χαρά.
Ο πελάτης με περίμενε σε μία από τις αίθουσες VIP, στην οποία με συνόδεψε ο Νίκος.
Άραγε ο Ιάσονας να έχει ενημερωθεί γι'αυτό; Τι θα νομίζει για 'μένα; δεν ξέρω γιατί το μυαλό πήγε σε αυτόν, δεν τον είχα δει καθόλου μέχρι στιγμής, και δεν θα έπρεπε να τον σκέφτομαι καν.
ESTÁS LEYENDO
Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}
RomanceΗ Κυριακή είναι μια 25χρονη φοιτήτρια που τα βράδια δουλεύει ως χορεύτρια σε ένα κλαμπ για να μπορεί να νοσηλεύει την μητέρα της που πάσχει από λευχαιμία. Ένα καινούριο στέλεχος στο κλαμπ θα της κάνει τη ζωή δύσκολη και θα την φτάσει στα όρια της. Τ...