"Ο Ιάσονας ερωτευμένος; Εννοείς, με κάποιον άλλον εκτός από τον εαυτό του; Δεν το νομίζω!" δεν μπορούσα να πιστέψω στα λόγια της.
"Μάλλον είναι. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για τη συμπεριφορά του το τελευταίο διάστημα" συνέχισε εκείνη και ήθελα να μάθω περισσότερα πάνω σε αυτό το θέμα.Ήμουν έτοιμη να την ρωτήσω αν ξέρει με ποια...
"Καλησπέρα" μας διέκοψε η βαριά φωνή του και κοιταχτήκαμε συνωμοτικά μεταξύ μας.Ήλπιζα να μην μας είχε ακούσει.
"Γεια σας κύριε Ιάσονα" τον χαιρέτησα κι αυτός απλώς έγνευσε το κεφάλι του.
Είναι που δεν είναι μονίμως έτσι! ειρωνεύτηκα από μέσα μου.
"Σε έχει ειδοποιήσει η κυρία Βάσω πως σήμερα η μικρή θα πάει σε έναν παιδότοπο με τις συμμαθήτριες της;" μου απεύθυνε το λόγο κι ένιωσα να τρέμω.
Ένα μήνα τώρα περίμενα αυτήν τη στιγμή.
"Ναι" ψέλισσα χαρούμενα, ίσως λίγο παραπάνω απ' ότι έπρεπε.
"Θα σας οδηγήσω εγώ ως εκεί, θα σας αφήσω κάνα δύωρο για να ευχαριστηθεί η Καρολίνα με τις φίλες της και θα έρθω να σας πάρω" δήλωσε το προφανές χωρίς να περιμένει για τη συγκατάθεσή μου.
"Εγώ θα πάω με την μαμά της Ελισάβετ εκεί, εσύ να φέρεις την Κυριακή μόνος σου!" μπήκε σα σίφουνας μες την κουζίνα η μικρή και μας δήλωσε τα σχέδια της.
"Από πότε μας λες εσύ τι να κάνουμε μικρή;" σήκωσε το φρύδι του εκείνος και ταυτόχρονα την άρπαξε και την έκλεισε μες την αγκαλιά του.
Άρχισε να την γαργαλάει τόσο πολύ που νόμιζα πως θα της κοβόταν η ανάσα. Τότε σκάσανε και οι δυο τους στα γέλια, σαν δύο μικρά παιδιά. Το θέαμα ήταν πανέμορφο.
Πότε δεν τον είχα δει έτσι... τρυφερό, στοργικό, να γελάει όντως με την ψυχή του. Ήταν τόσο περίεργη αυτή η εικόνα για μένα, να και τόσο γλυκιά ταυτόχρονα.
"Είσαι ο καλύτερος θείος του κόσμου, το ξέρεις;" ρώτησε η μικρή μέσα από τα γέλια τους και τον αγκάλιασε σφιχτά.
Εκείνη τόση δα, κι αυτός γίγαντας μπροστά της, όμως τα χέρια της τυλίχτηκαν τόσο τέλεια και με ευκολία γύρω από το λαιμό του και το κεφάλι της ακούμπησε στον θώρακά του. Τότε τα λόγια της με χτύπησαν κατακούτελα.
Μόλις τον είχε αποκαλέσει θείο;
Η κυρία Βάσω με σκούντηξε διακριτικά με αποτέλεσμα να με αποσυντονίσει από τις σκέψεις μου.
ESTÁS LEYENDO
Η κρυφή ζωή της Σάντυ {TYS2020 Winner}
RomanceΗ Κυριακή είναι μια 25χρονη φοιτήτρια που τα βράδια δουλεύει ως χορεύτρια σε ένα κλαμπ για να μπορεί να νοσηλεύει την μητέρα της που πάσχει από λευχαιμία. Ένα καινούριο στέλεχος στο κλαμπ θα της κάνει τη ζωή δύσκολη και θα την φτάσει στα όρια της. Τ...