Lavender town

86 7 0
                                    

Lavender Town Szindróma

A Lavender Town Szindróma („Lavender Town Hang" vagy „Lavender Town Öngyilkosságok" néven is ismert) a 7-12 éves gyerekek öngyilkosságainak és a betegségeinek okozója a Pokémon Red és Green Japánban való kiadása után 1996. február 27.-én.
A híresztelés szerint ezek az öngyilkosságok és betegségek azután történtek, miután a gyerekek játszottak a játékkal és eljutottak a Lavender Town pályára, a zenéjének nagyon magas volt a frekvencia szintje, kutatások bebizonyították, hogy csak gyerekek és tizenévesek hallják, mivel a fülük érzékenyebb.
A Lavender Hang miatt legalább kétszáz gyerek lett öngyilkos, s rengetegen megbetegedtek és mély depresszióba süllyedtek. Az öngyilkos gyerekek vagy felakasztották magukat vagy pedig levetették magukat magas épületekről. Azok, akik túlélték erős fejfájásra panaszkodnak miután meghallgatták a Lavender Town zenéjét.
Habár most már a Lavender Town zenéje másmilyen a játéktól függően, ezt a tömeghisztériát az első Pokémon játék kiadása okozta. A Lavender Town eset után, a programozók lejjebb állították a Lavender Town zenéjének frekvencia szintjét. így már soha többé nem befolyásolta a gyerekeket.
2010-ben egy videó jelent meg amiben egy „speciális software"-t használtak, hogy elemezzék a Lavender Town zenéjének hangját. Amikor lejátszották, a software képeket készített az Unown-ról az audió végén. Vita lett belőle, mivel az Unown nem jelent meg a 2. Generációs játékok előtt, mint például: Silver, Gold és Crystal. Az Unown fordítása: „Hagyd abba!"
A Lavender Town-nak van Beta Verziója.
Azt mondják, hogy a Pocket Monsters Beta Verzióját csak azért adták ki, hogy gyerekek teszteljék a játékokat.

Public horror (HUN) Where stories live. Discover now