Minden kornak megvan a maga szellemtörténete, ami híressé válik. Ezek a történetek azonban sokszor nincsenek megfelelően dokumentálva, ezért hitelességük megkérdőjelezhető. A mai technológiának hála azonban meg adódik a lehetőség arra, hogy egy esetleges szellemjárást folyamatosan dokumentálni tudjunk. Ez történt Adam Ellis-el is, aki 2017 augusztusa óta szinte folyamatosan értesíti Twitteren követőit arról, hogy milyen szörnyűségeket él át nap, mint nap New York-i lakásában. Még a cikk elején fontosnak tartom leszögezni, hogy Adam egy már sikeres író, és illusztrátor, akinek már meg volt a követőbázisa, nem mondjuk egy kezdő Youtuber, aki nézőkre, és ez által csak a pénzre hajtana.
Talán a cikk bevezetése kicsit túlzásnak tűnhet, ám azt bártan kijelenthetem, hogy soha sem dokumentáltak ennyire gazdagon egy kísértetjárást, mint amilyet most hozok nektek:
Az egész kezdete 2017 augusztus 7.-ére nyúlik vissza a következő tweettel:
Szóval, a lakásomat jelenleg egy gyermek szelleme kísérti, aki meg akar ölni engem (gondolatmenet)” írta Adam.
Tweetjei általában vicces megjegyzések, vagy vicces kép illusztrációk voltak, így ez igencsak kitűnt a sorból.
Az elmesélés szerint Adam alvásparazlízisben szenvedett. (Ez egy olyan állapot, amikor az agyunk ébren van, de a testünk képtelen a mozgásra, egyedül a szemünket leszámítva. Gyakran kíséri félelemérzet, hallucináció, illetve testen kívüli élmény. Ha esetleg nem hallottál még az alvásparalízisről nézz utána, mert egy létező, önmagában is elég félelmetes dolog.) Adam éppen felébredt, amikor nem bírt megmozdulni. A szobája egyik sötét sarkában egy zöld hintaszékben egy kisgyerek ült. A gyereknek nagy feje volt, egy bizarr deformálódással az egyik oldalán. Pár percig a fiú csak nézte Adamet, majd elindult az ágya felé. Amikor a gyerek az ágya mellé ért, ő nagyot kiáltva felriadt. Pár nappal később Adam megint érdekeset álmodott. Egy könyvtárban ült, amikor egy kislány odament hozzá. A következőt mondta: „Te láttad Dear David-et, ugyebár? Ő halott. Csak éjfélkor jelenik meg. Kérdezhetsz tőle kettő kérdést, ha a kérdést úgy kezded, hogy Dear David (kedves David…). De soha ne kérdezz tőle harmadik kérdést, különben megöl téged. Adam ekkor riadt fel álmából.
Pár éjszakával később Adam ismét alvásparalízisben szenvedett. Dear David ismét ott ült a zöld székben, és nézte, ahogy Adam alszik. Adam megfogadta a kislány tanácsát, és kérdezett tőle egyet: „Kedves David, hogyan haltál meg?” David erre válaszolt: „Egy balesetben egy boltban.” Adam újabb kérdést tett fel: „Kedves David, mi történt a boltban?” Erre a válasz: „Egy polcot neki nyomtak a fejemnek.” Adam ekkor feltett még egy kérdést: „Ki nyomta a polcot?” Ám David nem válaszolt. Erre Adam megint megkérdezte tőle: „Ki nyomta a polcot?” Adam ekkor jött rá álmában, hogy áttörte a két kérdéses szabályt. Ekkor felriadt álmából.
A következő pár hónapban nem történt semmi. Adam próbált utánakeresni az interneten ennek a bizonyos balesetnek, és Davidnek. Ekkor Adam nem mellesleg elköltözött, ám a házat nem hagyta el, csupán az egyel fentebbi lakásba pakolt át. Ez után tweetelt először jó idő után Dear Daviddel kapcsoltban:
„Eltelt már 1-2 hónap, és szinte már el is feledkeztem Dear Davidről. Azt hiszem elvesztett engem, mert fentebb költöztem.”
Azonban kicsit később valami furcsa kezdett el történni
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."