Szörnyű háttéreseményekre utal ez a tíz sírfelirat.
A temetőt, ha lehet, igyekszünk nagy ívben elkerülni, hiszen a halálra, az élet rövidségére emlékeztet minket. Amikor kénytelenek vagyunk betenni a lábunkat, akkor sem töltünk órákat a sírkövek nézegetésével, hanem próbáljuk minél gyorsabban letudni a jövetelünk okát.Olykor azonban megakadhat a szemünk egy-két titkos sírfeliraton, ami borzalmas háttéreseményekre utal. Ilyen a következő tíz üzenet is, amelyeket eddig senki sem tudott megfejteni, mert előfordul, hogy nem tudni, hogy ki fekszik a sírban, vagy rejtély, hogy mi történt az illetővel, némelyiket pedig csak az értheti, aki ismerte az elhunytat.
Ezzel a tinivel „Emberi farkasok” végeztek: A sírfeliratból arra lehetne következtetni, hogy vérfarkosok ölték meg Katherine Crosst, de az igazi történet ennél sokkal szomorúbb. 1917-ben az abortusz illegális volt, a rendelkezésre álló lehetőségek pedig komoly kockázatokkal járt.
Cross megkapta ezek egykét, de dr. A.H. Yates olyan orvosi hibát követett el, amibe a lány és a magzata is belehalt. Az orvos ellen felhozott vádakat később ejtették, és szabadon engedték. Cross szülei számára az egyetlen vigasz, hogy ezt a feliratot ráírhatták a lányuk sírkövére.
Ez a végső átok egy nagyon dühös nőtől: Sokan nem jönnek ki a szomszédjukkal, de Mary C. Dolencie egy teljesen új szintre emelte az ellenségeskedést, ugyanis elátkozta a szomszédait.
Dolencie egy klasszikus magányos, macskákkal élő nő volt, aki 1985-ben halt meg. Miután elhunyt, a legtöbb városlakó azt állította, hogy az „átok” nincs nagy hatással a közösségre.
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."