Scp 474

24 1 0
                                    

Cikkszám: SCP-474

Objektum osztály: Euclid

Speciális védelmi eljárások: Az SCP-474 olyan részei, amelyek a fizikai térben vannak, az Alapítvány által készített pirulákban vannak rögzítve. A palackokat egy zárt orvosi szekrényben tárolják, amely magában a rendellenes tárolóházban helyezkedik el. Az SCP-474 audio összes nem veszélyes felvétele a kutatócsoport közös merevlemez-helyén van, és minden olyan kognitív hangot tárolnak egy korlátozott hozzáférésű biztonságos szerveren.

Az oktatási rendszerbe ágyazott alapítványi személyzetnek ösztönöznie kell a zéró toleranciájú drogpolitikákat az egyetemi campusokban annak érdekében, hogy maximalizálják az SCP-474 példányok felfedezésének lehetőségét. A bűnüldöző szervek alá tartozó ügynököknek lehetőség szerint meg kell ragadniuk ezeket, és megsemmisíthetik azokat, ha azokat vissza nem téríthetik.

Leírás: Az SCP-474 az Alexylva Egyetem nem gyógyászati ​​célokra előállított tablettáit jelöli meg a Oneiroi Collective-val való együttműködésben. Az SCP-474 minden előfordulása kék, és az elemzés azt mutatta, hogy kémiailag azonos a generikus cukoralapú placebo tablettákkal.

Lenyeléskor az SCP-474 a fogyasztót addig érinti, amíg a következő alkalommal nem lép be a REM alvóba. Az Alexylva Egyetemtől érkező audio adás a szájukon keresztül kezdődik, amely állomásszakadásokból és az ehhez tartozó campus rádióállomásához kapcsolódó jegyzetekből áll. Ez a szóbeli programozás a szubjektum anyanyelvén lesz, a néma alanyok szavakkal és a DHH egyénekkel jelennek meg, ahogyan a beszédet normálisan próbálnák.

Bár a zene gyakran hivatkozik, nem hallhatóan hallható. Azok az érintettek, akiknek álmaik emlékeznek, nehéz zenei témát jelentenek. Az álmodozók, még a zenészek is, nem tudták megismételni a hallott hangokat, de egyetemesen ezt a „trippy” némi változataként írták le.

Úgy tűnik, hogy az Alexylva-n belül a hangszóró valamilyen kapcsolatban áll az általuk sugárzott személyekkel, mivel az álmaikban az állomáshoz hangolt több tárgynak azonos izomösszehúzódása és szemmozgása lesz hatással. További információkért lásd a 474-B függeléket.

Az SCP-474-et a [REDACTED] helyi hírközlő állomás után fedezték fel, és egy történetet adtak a helyi közösség főiskolai egyetemének „kábítószer-őrületéről”. Az SCP-474 hatvanöt (65) példányát a hallgatói test különböző tagjai vették fel. Azóta az SCP-474 kb. Ötven (50) gyorsítótárát évente visszanyerik különböző főiskolai és egyetemi campusokból Észak-Afrikában, Észak-Amerikában, Európában, Eurázsia, Óceánia és Ausztrália területén.

Az SCP-474 munkatársainak, akik álmaikban Alexylva Egyetemen toborzási irodalmat kapnak, az ébredés után azonnal tájékoztatniuk kell felügyelőiket.

Public horror (HUN) Where stories live. Discover now