Siren Head alias SCP 6789

43 2 0
                                    

Cikkszám: SCP-6789

Tárgy osztály: Keter

Speciális elszigetelési eljárások: Az SCP-6789-et bármilyen költséggel meg kell őrizni legalább 20,80 m átmérőjű és szélességű helyiségben, és rendelkeznie kell egy „anti-hang” eszközzel a Site helyszínen, ahol az SCP-6789-nek mindig meg kell tartania a cellájában, és semmilyen időben nem bocsátható ki, amelynek előfordulása az SCP-6789 cellájának megsértése esetén legalább meg kell próbálnia bezárva kezelni, így annak kilépése semmilyen költséggel nem járhat. Az SCP-6789-hez való hozzáférést a 05. tanács tagadta meg, és csak az 05–3 tanácsi végzésig nyitható meg. Ha az O5-3 Tanács bármely parancsot kapott, akkor az alábbi protokollt kell követnie.
Legalább két D-osztályú személyzetnek be kell lépnie, a D-osztályt termikus látórendszerrel kell őrizni, és nem kell többet, mindegyiknél legalább egy pulzusmérővel. Egy tudós soha nem léphet be az SCP-6789 cellájába, és nem szabad az MTF Gamma-5 személyzetén kívül más őr, bármilyen megsértés esetén. Az SCP-6789 cellának az O5-3 tanácsi értesítés nélküli megnyitására irányuló kísérlet azonnali végrehajtáshoz vezethet. Legalább két, bármilyen humanoid ellenségeskedésre felfegyverzett és kiképzett őr az SCP-hez vonatkozik az emberre.

Leírás:Az SCP-6789 egy 10,68 méretű humanoid, amelynek a karja a padlón fekszik, a lábak le vannak borítva, lebegnek és fedett nyakot tartalmaznak, fejét két megafon formájában fejti ki, a második megafon pedig jobbra mutat. Úgy tűnik, hogy az SCP-6789 képes kommunikálni rádióadásokkal, képes felvenni a jeleket különböző helyekről és még más ismeretlen dátumokról is, bizonyos kifejezésekkel, hogy párbeszédet indítson, és utánozza a nukleáris invázió riasztásait és így tovább. Ezért az SCP-6789 a kívánt mennyiségben vezérelheti az átvitel hangját, és akár azonnali halált vagy akár kómát is okozhat, megjelenése jól alultáplált, homályos színű, mintha égett volna, és nagyon jó illata miatt. elégetett hús Elmélet szerint az SCP-6789 hamis riasztást okozhat a nukleáris háborúban, és végül létrehozhat egyet.

Arra gondolkodtunk, hogy ez megtörténhet-e, és nagyon vártuk, hogy az SCP-6789 stratégiai intelligenciát és akár alaptanítást is képes mutatni. "


Felfedezés:Az SCP-6789-et felfedezték a Himalája hegységben 1986-ban, röviddel azután, hogy nagy inváziós riasztásokat és a következő hangos hangerővel játszó rádióból vett hatalmas mondatokat jelentettek egy elképzelhetetlen mérföldes sugárban. És pletykák voltak arról is, hogy az emberek átmentek azon a területen, ahol az SCP-6789-et felfedezték, és soha többé nem láttak. Az Alapítvány hamarosan evakuálást hajtott végre az SCP-6789 közelében lévő térségben, és hamarosan elvégezte az entitás megismerésére szolgáló műveletet, ahol hatalmas hiba történt. Az egység ██████ hatalmas csengő riasztást jelentett be, amely véget ért ha a csapatok fele süketnek, a másik fele azonnali halállal jár, mert a nagy hang miatt hihetetlenül felrobbant a személyzet agya ██████. A csapatok többi része fél fordulást tett volna, ahol még két személyzetet elfogtak és az SCP-6789 kezébe szakították,

6789.1 kiegészítés: Az egység első vizuális érintkezője made / ██ / 1986 ██: ██ éjjel.

Megjegyzés: A következő párbeszédet követi az egység, amikor először kapcsolatba kerültek az entitásúval. Nincs hang előzménye, mert az SCP-6789 által adott hatalmas hang miatt az eszköz és az olvasó is károsíthatja a hangot.

Az Unit egység csapata az SCP-6789 helyére költözött, csak három ember volt mikrofonnal, hogy tetteik leírását továbbítsa a parancsnokságnak.

[BEGIN LOG]
Alpha: Bizonyos parancs. Az entitás felé haladunk, másolsz?
Parancs: Igen, Alfa, a személyzet számít.
Bravo: Itt van.
Foxtrot: Itt van.
Parancs: Alfa, vezesse az utat az egységhez, kb. 30 km-re van tőled.
Alfa: Oké, hallotta a parancsot, gyerünk.
[BEJELENTKEZÉS]


Innentől kezdve a ██████ egység csapata elérte a 10 métert az egységtől, amíg a leírt hang meg nem hallódott, az ügynökök halálát okozták, a mikrofon hangja hamarosan robbant a jel után, és nem volt képes még a fájdalom sírását is fogadhatja az egység többi részétől.

Public horror (HUN) Where stories live. Discover now