Mindig is vonzódtam a temetőhöz. Oly sok sír ami alatt hullák lapulnak, szép nem? Oh bocsássatok meg, még be se mutatkoztam! Max Carson vagyok. Most elmesélem hogy lett egy egyszerű fiúból egy kegyetlen sorozat gyilkos.
A történet ott kezdődött hogy volt egy 18 éves fiú. Sötét barna haja volt, kék szeme. Egyszerű élete volt, a polgármester fia volt, mindenki szeretet még akkor is ha nem volt 100-as. A hibája az volt hogy rendellenes sápadt volt és többször is öngyilkosságot akart végrehajtani de mind sikertelenül. Az apja azt akarta hogy magán tanuló legyen de a fiú mindig elutasította. Volt egy fiú az osztályba akivel hát.... Viszonya volt.
Mikor az apja ezt megtudta nagyon mérges lett és többet a fiú nem járt iskolába. Senki se tudta mi történt vele vagy hogy hol van, él e még, vagy csak elment egy másik iskolába. Nos, ennél több volt. Az apja bezárta a fiút egy üres szobába. Se ablak se bútorok. Minden nap megverte a fiút. Jöhet a kérdés hogy mégis miért? Mert az apja homofób volt. Undorodott azoktól az emberektől akik a saját nemüket szeretik. A sírba kívánta őket. Az apa tudta mit csinál. Tudta hogy ha ez kiderül valszeg az akasztófán végzi vagy életfogytig való börtön.
Eltel két hét, három, majd egy hónap is
A fiú mikor már a halál szélén volt az elmondása szerint szövetséget kötött a sátánnak. Ha felajánlod a lelked/tested halálod után akkor most élve elmész erről a helyről.
Mikor az apa belépett a szobába ledöbben, a fiú a szoba közepén dúdolászott. Lassan és psychopata mosollyal a száján.
Fekete rózsa, fekete éj, fekete hold fekete szoba
Minden fekete mely a sátán lelke,
Csak te és a hulla melletted, melyt hetek óta rohad,
Rohad mint az emberek lelke....
Az apja kicsit furcsálta de nem érdekelte. Megragadta a fiú karját és megpróbálta a kést bele szurni, ekkor a fiú megragadta a másik kezével az apja karját és kicsavarta az. A kés a földre esett majd hangosan koppant. Megragadta a kést majd lassú mozdulatokkal az apja karjába döfte mely a földön volt. Hangos üvöltések száza vízhangzott az üres szobába. A srác meg fogott egy ostort majd elkezd te az apja hátát verni.
A szobába volt egy fogó amivel elkezd te feltépni a körmeit. Kínozta amivel csak tudta.
Apa. Én.... Én... Csak boldog vagyok! Baj? Mindig is azt mondtad hogy tegyem azt ami nekem jó. Nekem az jó hogy szenvedsz.
Majd elvágta az apja torkát.
Egy hét mulva a fiú elment a temetőbe és hát.... Meggyalázott egy hullát.
Minden nap elment egy ártatlan emberhez és megcsonkította, vagy meggyalázta. A rendőrök is megtalálták a polgármester hulláját egy patakban, plédbe betekerve.
A fiú azótais öl és hullákat gyaláz. Megtaláltam az igaz szerelmét..... Alex Darkwood. (Ő is gyilkos)
És honnan tudom mindezt? Hát mert én vagyok az a fiú. És lehet hogy ma este te leszel én.
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."