Gyilkosok utolsó mondatai 1

26 2 0
                                    

Exkluzív Cadaveres-interjú
Tuningold fel a fingerboardodat!
Keresés

Utolsó mondatok a kivégzés előtt (+16)
GAZZA767
2014 AUGUSZTUS 8 — 13:45
UTOLSÓ MONDATOK A KIVÉGZÉS ELŐTT (+16)
A halálbüntetésben az egyik leghátborzongatóbb dolog, hogy az elítéltek a legtöbb emberrel ellentétben pontosan tudják, hogy mennyi idő van hátra az életükből. Egy halálos betegnek még a legjobb orvos sem tudja megmondani másodpercre pontosan, hogy mennyi ideje van hátra, de aki baleset vagy hirtelen rosszullét miatt távozik az élők sorából az is sokszor nagyobb ökörségeket mond utolsó mondataiban, mint egy bűnöző a kivégzés előtt, aki tudja, hogy amiket kimond a száján, azok bizony az utolsó szavai lesznek. Ezekben a pillanatokban még a legelvetemültebb gonosztevő is képes bölcs gondolatokra, hiszen a halál közelsége miatt, már nem lehet vagánykodni és jópofizni.
Elgondolkodhatunk, hogy mi vajon mit mondanánk egy ilyen helyzetben, de a helyzet abszurditása miatt csak olyan baromságok jutnak az eszünkbe, mint hogy “Viszlát, és kösz a halakat!”. Szerencsére nem fenyeget minket a veszély, hogy ilyen szituációba kerüljünk, épp ezért is érdekes számunkra, hogy miket mondanak azok, akik ilyen helyzetbe kerültek. Az amerikai kivégzések történetéből szedtük össze az elmúlt pár évben halálraítélt bűnözők utolsó percben elmondott mondatait. Voltak ugyan akik zavarodottan hadováltak össze-vissza, de a többség azért érdekes gondolatokat közölt. Arról persze nincs adat, hogy az alábbiak között volt-e olyan, akit ártatlanul ítéltek el, hiszen volt már ilyen szép számmal az amerikai igazságszolgáltatás történetében.

HIRDETÉS
1. Carroll Joe Parr, (kivégzés: Texas, 2013. május 7)
carroll-joe-parr.jpg
– Üzenetem a világnak: ráleltem az igazságra. Jó vagyok, egyenes ember vagyok és nem tévelyedek el. Ismerőseimnek mondjátok meg, hogy azt mondtam, mint Arnold Schwarzenegger, vagyis “I’ll be back.”

2. Richard Aaron Cobb (Texas, 2013. április 25.)
richard-aaron-cobb.jpg
– Az élet halál, a halál élet.Remélem, hogy egy napon véget ér ez az abszurditás, amire az emberiség jutott. Remélem, hogy azokban akik negatív energiákat hordoznak magukban velem szemben, idővel elmúlnak a rossz érzések. Az élet túl rövid ahhoz, hogy haragot és gyűlöletet cipeljünk magunkban. Ennyi… Wow! Ez nagyszerű. Köszönöm felügyelő! Köszönöm kibaszott felügyelő!

3. Jeffrey Demond Williams (Texas, 2013. május 15.)
jeffrey-demond-williams.jpg
– Bohócok vagytok rendőrök. Be kell fejeznetek a srácok gyilkolását. Hagyjátok abba az ártatlan kölykök megölését. Ha én megölök valakit, akkor meg akartok ölni. Istennek terve van mindenre, Halljátok?! Mindenkit szeretek, aki engem szeret. Nem érzek egy csepp szeretetet sem azok iránt, akik nem szeretnek engem.

4. Elroy Chester (Texas, 2013. június 12.)
elroy-chester.jpg
– Csak azt szeretném elmondani, hogy ne hordozzatok gyűlöletet irántam azért, mert elvettem a szeretteiteket. Tudom, hogy ez nem jelent semmit. Azért mondtam el az igazat, mert megérdemlitek, hogy megtudjátok ki ölte meg a szeretteiteket. Isten mindent figyel. Ne gyűlöljetek engem. Ha mégis megteszitek, akkor majd neki kell számot adnotok erről. Éljétek tovább az életeteket és ne engem utáljatok. Sajnálom, hogy elvettem a szeretteiteket.

5. Douglass Alan Feldman (Texas, 2013. július 31.)
douglass-alan-feldman.jpg
– Ezennel kijelentem, hogy bűnösnek találtam és az ellenem elkövetett bűnök miatt halálra ítélem Robert Steven Everettet és Nicholas Velasquez. Az ítéletet már végrehajtottam 1998-ban. Az azóta eltelt időben Texas állam jogtalanul tartott fogva, s ezért tiltakozom. Követelem azonnali szabadlábra helyezésemet.

6. Robert Gleason (Virginia, 2013. január 16.)
robert-gleason.jpg
– Pog mo thoin. (ír nyelven annyit tesz: Nyaljátok ki a seggem!)

7. William Van Poyk (Florida, 2014. június 12.)
william-van-poyk.jpg
– Engedjetek szabadon.

8. James DeRosa (Oklahoma, 2013 június 18.)
james-derosa.jpg
– Kezdődjön hát a kivégzés.

9. John Errol Ferguson (Florida, 2013. augusztus 5.)
john-errol-ferguson.jpg
– Akarom, hogy tudjátok én Isten Hercege vagyok és feltámadok újra.

10. Robert Jones (Arizona, 2013. október 23.)
robert-jones.jpg
– Szeretet és riszpekt a családomnak és a barátaimnak, akik remélem, hogy nem jutnak ide.

11. Brett Hartman (Ohio, 2012. november 13.)
brett-hartman.jpg
– Jól vagyok, csapassuk!

12. Robert Moorman (Arizona, 2012. február 29.)
robert-moorman.jpg
– Remélem ez a dolog itt most pontot tesz végre az ügy végére és a sebek elkezdenek begyógyulni. Remélem egy napon megbocsájtanak majd nekem.

13. Robert Waterhouse (Florida, 2012. február 15.)
robert-waterhouse.jpg
– Önök most egy tévesen elítélt, ártatlan ember kivégzésének lesznek a szemtanúi. A hatóságok a saját törvényeiket szegték meg, amikor megsemmisítették azokat a dns-bizonyítékokat, amik az ártalmatlanságomat igazolhatták volna. Azt üzenem a feleségemnek és családomnak, hogy nagyon szeretem őket. Ennyi.

14. Rodrigo Hernandez (Texas, 2012. június 26.)
rodrigo-hernandez.jpg
– Mindenkinek el szeretném mondani, hogy mindenkit szeretek. Fel a fejjel! mindannyian egy család vagyunk, a mindenható Isten gyermekei… Ez a cucc szúr, jóember!

Public horror (HUN) Where stories live. Discover now