Johnathan Green
A Green's Butchery húsbolt menedzsere
Kérdező: Jó napot, Mr. Green!
Green: Üdvözlöm, jó napot!
Kérdező: Kérem, mesélje el, milyen közegészségügyi probléma miatt került a Green's Butchery a célkeresztbe.
Green: Ahogyan gondolom ön is tudja kolbászokat és egyéb hústermékeket vásárolunk a Bell'S Sausagestől. 1977-ben pár ember azzal keresett meg minket, hogy a kolbászok közül néhánynak furcsa fémes mellékíze van. Elsőre nem tulajdonítottunk nagy jelentőséget a problémának, de ahogy egyre több ember kereste meg a vevőszolgálatunkat emiatt reklamálva, teszteknek vetettük alá a terméket, ahol kiderült, hogy emberi húst tartalmaznak. Most hogy az igazság lelepleződött, szeretném a részvétemet kifejezni az áldozatok családjainak. Vitathatatlan, hogy a vállalatom megjárta a poklot a média és a közvélemény miatt. A vészharangok kongatása teljesen jogos volt, mert biztos, hogy valami gonosz dolog történt, de nekünk semmi közünk nem volt az eltűnésekhez.
Kérdező: Hányan reklamáltak? A probléma folyamatosan növekedett?
Green: Két nappal a Bell's-től érkezett az évi első rakomány megérkezte után hozzáláttunk a feldolgozáshoz. Egy héttel később egy idősebb pár panaszkodott, hogy az általuk vásárolt egyik szál kolbásznak különös mellékíze van - nem mindnek, csak néhánynak. Ezután újabb elégedetlen vásárlók tűntek fel, és nemsokára megjöttek a teszteredmények.
Kérdező: Hogy áll most a vállalat? Képesek voltak talpra állni?
Green: Természetesen. Azt kell, mondjam, az üzlet jobban megy, mint valaha. Miután a régi beszállítónk a Bell's bezárt, találtunk egy minden igényt kielégítő újat, a közvélemény pedig ismét megszavazta nekünk a bizalmat. A vállalatunk gondosan figyelte a kibontakozó eseményeket, és hihetetlenül lesújtott minket is. De bízunk a jövőben, és bízunk abban, hogy a jövőben nem történhet hasonló incidens.
Kérdező: Köszönjük a türelmét.
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."