Egy kisboltban dolgozom és be van kamerázva, egyik nap a szemem sarkában láttam a monitoron hogy valami elsuhant a kamerák elött , aztán rendesen ránéztem a monitorra és elkezdett becsíkosodni a képernyölye
Meg ez lehet hogy az órák hibásák de több óra is van a boltban és meg szoktak állni pár nappal hogy ez a monitoros dolog történik de ami a fejem felett van óra az még ugyan úgy kattog mintha menne de ugyan úgy megállt.
Egyik este kinyitottam a szemem és körülnéztem. Egy kis idő múlva annyit láttam, hogy a felsőm felhúzódik magától és egy jéghideg kéz érintését éreztem a hasamon. A kéz mondhatni lecsúszott a hasamról. Ezután hatalmas félelem lett úrrá rajtam és nem tudtam "visszaaludni". Remegtem és rázott a hideg. majd egy éles sípolás ütötte meg a fülemet és egyre csak hangosodott. A végén már fülsüketítő lett a zaj annyira, hogy felébredtem. Igen felébredtem mivel eddig aludtam. bármilyen valóságosnak tűnt az álom bármennyire valósághűen éreztem a kezet a hasamon, ez az egész csak egy álom volt. Miután mindez átfutott az agyamon megnyugodtam és kifújta magamból mindent amit az álom alatt átéltem. körülnéztem, mint minden horrorisztikus álom után csak úgy megszokásból, és nem volt senki a szobában. Ezek után lepillantottam a hasamra és a felsőm pont ugyanúgy volt felhúzva mint az álmomban. A hasam jéghideg volt és még a sípolást is hallottam alig hallhatóan.
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."